Quote (CpTJenJen @ Sun, 24 Aug 2008, 17:30)
dat er in een land met dictatorschap ook gepresteerd kan worden, jij zei van niet.
die vragen ..
Ik zei 'lang niet iedereen heeft diezelfde kansen', en in het Chinese team van topsporters zitten waarschijnlijk ook uitsluitend Chinezen, geen 'halfbloedjes' of mensen van een andere cultuur. In China valt dat minder op, omdat het zo'n kankergroot land is, met zoveel inwoners ^^.
Juist ze hebben daar geen gelijke kansen, maar omdat wij dat wel hebben MOETEN????? wij sport gaan doen? Oh nee, wacht wij kunnen ook voor een opleiding kiezen.
Ouders die hun kinderen zo behandelen weten niet beter en hebben meestal geen hoge opleiding, dusja de lagere klasse.
Jij moest toch zo nodig naast je opleiding een sport doen? Mijn ouders hebben beiden VWO gedaan en hebben beiden een universitaire opleiding genoten, mijn broer en ik hebben allebei zelfde richting gedaan op de middelbare school (VWO N&G met Biologie12), en mijn 15-jarige zusje doet Gymnasium. Relevant?
Waarop baseer jij in Godsnaam dat ik tot een 'lagere' klasse behoor? Of dat mijn ouders geen hoge opleiding hebben gehad?
Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 17:35)
In welke dictaturen is het verboden om aan sport te doen?
Highlight even waar ik zeg dat je in bepaalde dictaturen niet mag sporten?
This post was edited by MilkAndCookies on Aug 24 2008 11:39am