d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Jaar Zitten Voor Moord
Prev1131415161721Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 24 2008 11:27am
Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 18:26)
Waarom blijft je antwoord op mijn vragen?


je bedoelde waar?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 24 2008 11:29am
Quote (CpTJenJen @ Sun, 24 Aug 2008, 17:25)
ja maar ook omdat ze moesten om inderdaad te voorkomen wat jij net aankaarte. "gezichtsverlies" te lijden.. en dat zijn niet de sporters zelf die daar zo fel voor zijn.


Ja klopt, maar wat is nu precies je punt?ohmy.gif
Kanni, welke vragen?

Edit: Ooh deze!

1. Ik vind dat niet, ik denk dat sport heel wat te zeggen heeft over de mentaliteit van een land.
2. Ja, dat kan het ook niet. Sportbeleid zowieso, lijkt me stug, ik neem aan dat Belgiƫ niet als enige Europese land een afwijkend, 'gek' sportbeleid heeft.
3. Ik vind dat het wat bijdraagt aan je positie als wereldburger. Neem nou aan dat wij het EK voetballen hadden gewonnen, zo'n klein land, dat zoveel bereikt. Ik ben daar trots op, en inwoners uit andere landen hebben respect daarvoor.
4. Uff, moet dit?

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 24 2008 11:33am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 24 2008 11:30am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 24 Aug 2008, 18:29)
Ja klopt, maar wat is nu precies je punt?ohmy.gif
Kanni, welke vragen?


dat er in een land met dictatorschap ook gepresteerd kan worden, jij zei van niet.

die vragen ..

1. Ik vind het raar dat jij zoveel belang hecht aan een sportevenement.
2. Het kan te maken hebben met 'n slecht sportbeleid, of een mindere generatie sporters.
3. Haal jij trots uit de prestaties van je landgenoten?
4. Kan je de Belgische politieke situatie even schetsen. Ik ben benieuwd.

This post was edited by CpTJenJen on Aug 24 2008 11:31am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 11:31am
CpTJenJen: inderdaad 'Waar'. Ik ben aan 't slapen.

Deze vragen:
Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 19:11)
3. Haal jij trots uit de prestaties van je landgenoten?
4. Kan je de Belgische politieke situatie even schetsen. Ik ben benieuwd.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 11:31am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Aug 24 2008, 07:18pm)
Misschien wel alles? In landen waar een dictator heerst heeft lang niet iedereen gelijke kansen om zich te richten op sport, en dus ook andere zaken. Verder denk ik ook dat sport sterk gerelateerd is aan mentaliteit, discipline, etc.
Zit ik in de "lagere sociale klasse"? Wat weet jij ervan, jij kent me niet eens.


Jen; sssst, ;$!


Juist ze hebben daar geen gelijke kansen, maar omdat wij dat wel hebben MOETEN????? wij sport gaan doen? Oh nee, wacht wij kunnen ook voor een opleiding kiezen.

Ouders die hun kinderen zo behandelen weten niet beter en hebben meestal geen hoge opleiding, dusja de lagere klasse.

Quote (MilkAndCookies @ Sun, Aug 24 2008, 07:18pm)
Wat weet jij ervan, jij kent me niet eens.

Woon jij in Belgiƫ? Hou dan je bakkes.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 11:35am
In welke dictaturen is het verboden om aan sport te doen?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 11:36am
Quote (Kanni @ Sun, Aug 24 2008, 07:35pm)
In welke dictaturen is het verboden om aan sport te doen?


Is dit tegen mij?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 11:38am
Nee, het was een open vraag.
Mac bracht het dictatuur-gegeven naar voren, dus ik verwacht vooral van hem een antwoord.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 24 2008 11:39am
Quote (CpTJenJen @ Sun, 24 Aug 2008, 17:30)
dat er in een land met dictatorschap ook gepresteerd kan worden, jij zei van niet.

die vragen ..


Ik zei 'lang niet iedereen heeft diezelfde kansen', en in het Chinese team van topsporters zitten waarschijnlijk ook uitsluitend Chinezen, geen 'halfbloedjes' of mensen van een andere cultuur. In China valt dat minder op, omdat het zo'n kankergroot land is, met zoveel inwoners ^^.

Quote
Juist ze hebben daar geen gelijke kansen, maar omdat wij dat wel hebben MOETEN????? wij sport gaan doen? Oh nee, wacht wij kunnen ook voor een opleiding kiezen.

Ouders die hun kinderen zo behandelen weten niet beter en hebben meestal geen hoge opleiding, dusja de lagere klasse.

Jij moest toch zo nodig naast je opleiding een sport doen? Mijn ouders hebben beiden VWO gedaan en hebben beiden een universitaire opleiding genoten, mijn broer en ik hebben allebei zelfde richting gedaan op de middelbare school (VWO N&G met Biologie12), en mijn 15-jarige zusje doet Gymnasium. Relevant?
Waarop baseer jij in Godsnaam dat ik tot een 'lagere' klasse behoor? Of dat mijn ouders geen hoge opleiding hebben gehad?

Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 17:35)
In welke dictaturen is het verboden om aan sport te doen?


Highlight even waar ik zeg dat je in bepaalde dictaturen niet mag sporten?

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 24 2008 11:39am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 24 2008 11:43am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 24 Aug 2008, 18:39)
Highlight even waar ik zeg dat je in bepaalde dictaturen niet mag sporten?


dat is inderdaad verkeerd begrepen, jij zei alleen dat in een land met gelijke kansen blabla.. toen zei ik maar in een dictatuur word ook veel aan sport gedaan..

verder was er nog de discussie wel opgelied of niet, en politieke situaties..

ik kan het nog wel volgen opzich..

maarja

ik geloof dat we met zijn allen gezellig langs elkaar heen aan het praten zijn wink.gif

This post was edited by CpTJenJen on Aug 24 2008 11:46am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1131415161721Next
Add Reply New Topic New Poll