Quote (Snielsje @ Mon, 30 Jun 2008, 13:36)
zijn toch voor de rest kut noobs over dus kom nou maar..
jonge, ik heb jouw kont geveegt met 3-0 met 2 vingers in mn neus, je beledigt mensen die 100x zo goed zijn als jouw en ik kan zo al 8 mensen in mn lijstje opnoemen die het beter gedaan hebben dan jou.
dus beter.. beledig je die mensen niet
jij zal wel de laatste zijn wie ik een rematch gun met zon een Lomp commentaar.
Gtfo mijn topic, of vraag gewoon normaal om een rematch.
This post was edited by DuffmanX on Jun 30 2008 09:23am