Quote (BanaanMetBolhoed @ Fri, 2 May 2008, 00:44)
http://i31.tinypic.com/2qnp81w.jpg
Zwarte droom
PLAATJE GEMAAKT DOOR NIEMAND MINDER DAN SJAAKJE007 OMFG!
deze is wel leuk, dat ie aan zichzelf denkt.. achja, dat bewijst ook maar weer dat hij geen reet om jullie hier geeft, en jullie uitlacht.
Badboy is cool.