Quote (�?NNI @ Wed, 14 May 2008, 15:01)
Ik dacht dat Extince ook kwam?
Naja, Blaxtar, Jiggy Djé, Typhoon, Rico & Sticks zijn natuurlijk ook niet de minste.
Die andere zijn ook tof hoor.
Quote
23 Mei in Luxor, Arnhem
Typhoon, Winne, Sticks.
Ga je heen?
This post was edited by Doggy-Style on May 14 2008 08:21am