d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnval !!!
Prev1131415
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 11 2008 01:36pm
Quote (WemyNM @ Fri, Feb 8 2008, 02:30pm)
Ja, je kent me.


Ik heb alleen een hekel aan op-het-Norbertus-gezeten-hebbende-carnavals-vierders.
Iets in me zegt mij, dat jij daar onder valt.


woon jij ook in Roosendaal?
en op welke school heb jij dan gezeten?
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 11 2008 01:57pm
Quote (Apachai @ Sat, 2 Feb 2008, 23:18)
ge bent geen belg? tongue.gif
ghehehe, wat moest je voorstellen op die foto's?
eeeeehm ... kdenk da 't wel nen belg is tongue.gif

en k denk ook da m een vrouw moest voorstellen biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 11 2008 11:48pm
ON TOPIC GRAAG !!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 03:36am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 12 Feb 2008, 06:48)
ON TOPIC GRAAG !!


Carnaval is voorbij.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 12 2008 06:01am
Quote (uNoTopia @ Tue, 12 Feb 2008, 10:36)
Carnaval is voorbij.


helaas wel ja.. maja, bij voetbal heb je ook altijd n derde helft he..


Quote (Apachai @ Mon, 11 Feb 2008, 17:51)
aha, maja, als het geen nederlanders waren zou je spaans,chinees etc etc door elkaar halen tongue.gif


nou wss niet, dan zouden ze hier chinees/spaans/whatsoever spreken, een warn krijgen en vervolgens niet meer terug komen ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1131415
Add Reply New Topic New Poll