Quote (uNoTopia @ Tue, 12 Feb 2008, 10:36)
Carnaval is voorbij.
helaas wel ja.. maja, bij voetbal heb je ook altijd n derde helft he..
Quote (Apachai @ Mon, 11 Feb 2008, 17:51)
aha, maja, als het geen nederlanders waren zou je spaans,chinees etc etc door elkaar halen

nou wss niet, dan zouden ze hier chinees/spaans/whatsoever spreken, een warn krijgen en vervolgens niet meer terug komen ^^