Quote (Xepo @ Sat, Jan 12 2008, 02:04pm)
Twan heeft een expliciete foto van mij.
Klopt, en die heeft hij nog steeds.
Quote (Xepo @ Sat, Jan 12 2008, 12:26pm)
Ja, JWT, zeg even tegen die broer van je dat we blij zijn dat hij is opgetyft met z'n spam!
Pff, inderdaad man.
Quote
was meer in euro pvp.. dan hier
Je weet dat dit hem pijn doet!
Quote
ik weet hoe twan deruit ziet
en jij ebtn vast nog schraler
Ja, joh? Kan je z'n foto zien in z'n profile? GOEDMAN.

MAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHA.