d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev1131415161725Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 12 2008 08:20am
Lijst der weggepesten.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 08:27am
Quote (�?NNI @ Sat, 12 Jan 2008, 15:20)
Lijst der weggepesten.


je moeder
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 12 2008 08:30am
Je ging toch weg?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 08:31am
Quote (�?NNI @ Sat, 12 Jan 2008, 15:30)
Je ging toch weg?


aangezien ik aan het aankleden enzo ben lkees ik het nog wel..

mja kga me verjaardag vieren dus aju fijne dag nog
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 12 2008 09:04am
aight check mn profiel "dude"
al denk ik niet dat je gelooft dat ik dat ben
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 12 2008 09:30am
Quote (Tha_Axid @ Sat, 12 Jan 2008, 16:04)
aight check mn profiel "dude"
al denk ik niet dat je gelooft dat ik dat ben
Post even, of is het die zwemfoto?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 12 2008 09:45am
Quote (Xepo @ Sat, Jan 12 2008, 02:04pm)
Twan heeft een expliciete foto van mij.
Klopt, en die heeft hij nog steeds.
Quote (Xepo @ Sat, Jan 12 2008, 12:26pm)
Ja, JWT, zeg even tegen die broer van je dat we blij zijn dat hij is opgetyft met z'n spam!
Pff, inderdaad man.
Quote
was meer in euro pvp.. dan hier
Je weet dat dit hem pijn doet!
Quote
ik weet hoe twan deruit ziet
en jij ebtn vast nog schraler
Ja, joh? Kan je z'n foto zien in z'n profile? GOEDMAN.



MAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHA.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 12 2008 09:45am
Quote (Xepo @ Sat, 12 Jan 2008, 16:30)
Post even, of is het die zwemfoto?


nogsteeds dezelfde, ga verder niet zoals badhomodeergste zo op de foto
EDIT: whow profiles zijn geupdate, had ik nog nie gezien

This post was edited by Tha_Axid on Jan 12 2008 09:48am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 12 2008 09:50am
Quote (Tha_Axid @ Sat, Jan 12 2008, 04:45pm)
nogsteeds dezelfde, ga verder niet zoals badhomodeergste zo op de foto


Dacht eerst dat je het over jezelf had.

Laat badboy nou toch gerust, van frustraties heeft ie waarschijnlijk zen neefje al kapotverkracht.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 12 2008 10:01am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Jan 2008, 15:31)
aangezien ik aan het aankleden enzo ben lkees ik het nog wel..

mja kga me verjaardag vieren dus aju fijne dag nog


gefeliciflapstaart

This post was edited by uNoTopia on Jan 12 2008 10:01am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1131415161725Next
Closed New Topic New Poll