d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vertel Wat Over Jezelf > Aangezien er toch weinig mensen zijn
Prev1131415161723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 1,724.80
Sep 6 2007 10:53am
Quote (thomas1441 @ Thu, 6 Sep 2007, 16:48)
Okee, dikke props voor MelkEnKoekjess
Trouwens,
deze topic mag niet geclosed worden voordat hij de magische grens van 20 pages haalt biggrin.gif

nog een post om de topic tot de 20 te trekken wink.gif

+1 YEYEYYE

over mezelf:

ik ben arjo sytsma, ik ben 21 jaar, woon in nijkerk en heb geen leven wink.gif
voor de rest ben ik in het dagelijks leven vakkenvuller bij super de boer, en op zoek naar een baan in de metaalbewerking en hou ik van skateboarden en bier drinken.
ohja, ik hou van punk, hardcorepunk, metal, death metal, black metal, powermetal, rock, hardrock, classic rock, happy hardcore en opera (tongue.gif).

zo genoeg over mezelf of wou je mijn telefoonnummer ook weten? ^^

edit: wow ik heb alvast de magische 15e pagina geopend XD

This post was edited by PYF_Secret on Sep 6 2007 10:54am
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Sep 6 2007 11:05am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 3 Sep 2007, 01:15)
Mijn account is Wuben[NM], als ik dit post heb ik 3324 posts, op het moment heb ik 0,00 FG. Gejoined ben ik op 25 februari 2005, als trader ben ik 'not rated' en momenteel is mijn warn-o-meter tot 40% gestegen. Als ik mezelf in een hokje zou moeten plaatsen, zou het 'Members' zijn.
Dank je!

Member
Gold: 16.93
Sep 6 2007 03:03pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, Sep 6 2007, 05:44pm)
Daarom juist, da's allemaal al lang geen uitdaging meer.

Heb vandaag vernomen dat ik meestal bij maagsondes etc mag toekijken ^^
Aerosols toedienen, de mensen uitleggen hoe ze dingen terug op hun eigen moeten doen, zelf behandelingen voort moeten zetten,aangezien de meesten neit uit hun bed mogen.
Het geen waar ik niet zoveelzin in heb is hun verband van hartoperaties verversen^^

Ik krijg trouwens ook communicatieleer,dus ff een babeltje doen en de tijd vliegt zo voorbij.
Member
Gold: 0.00
Sep 7 2007 01:56am
Quote (Demonsangel @ Thu, Sep 6 2007, 09:03pm)
Aerosols toedienen, de mensen uitleggen hoe ze dingen terug op hun eigen moeten doen, zelf behandelingen voort moeten zetten,aangezien de meesten neit uit hun bed mogen.
Het geen waar ik niet zoveelzin in heb is hun verband van hartoperaties verversen^^

Ik krijg trouwens ook communicatieleer,dus ff een babeltje doen en de tijd vliegt zo voorbij.

klinkt allemaal nogal goor :S
Member
Gold: 1.52
Sep 7 2007 04:53am
Quote (PYF_Secret @ Thu, Sep 6 2007, 05:53pm)
nog een post om de topic tot de 20 te trekken wink.gif

+1 YEYEYYE

over mezelf:

ik ben arjo sytsma, ik ben 21 jaar, woon in nijkerk en heb geen leven wink.gif
voor de rest ben ik in het dagelijks leven vakkenvuller bij super de boer, en op zoek naar een baan in de metaalbewerking en hou ik van skateboarden en bier drinken.
ohja, ik hou van punk, hardcorepunk, metal, death metal, black metal, powermetal, rock, hardrock, classic rock, happy hardcore en opera (tongue.gif).

zo genoeg over mezelf of wou je mijn telefoonnummer ook weten? ^^

edit: wow ik heb alvast de magische 15e pagina geopend XD

bij mij laat ie der maar 6 zien tongue.gif

Member
Gold: 0.31
Sep 7 2007 09:27am
Quote (Demonsangel @ Thu, Sep 6 2007, 10:03pm)

Maagsondes ga je zelf niet vaken moeten doen behalve als je op OK zelf werkt, heb er in m'n korte carriere maar eentje kunnen steken, maar wacht tot je aan de blaaskatheders komt, dan wordt het leuk smile.gif
Verbandjes verversen is btw nog leuk, zorg gewoon dat de draadjes niet loskomen en let op calor dolor tumor etc ohmy.gif
Member
Gold: 16.93
Sep 7 2007 01:57pm
Quote (Ov2rkill @ Fri, Sep 7 2007, 05:27pm)
Maagsondes ga je zelf niet vaken moeten doen behalve als je op OK zelf werkt, heb er in m'n korte carriere maar eentje kunnen steken, maar wacht tot je aan de blaaskatheders komt, dan wordt het leuk smile.gif
Verbandjes verversen is btw nog leuk, zorg gewoon dat de draadjes niet loskomen en let op calor dolor tumor etc ohmy.gif

Vandaag hebben webloed moeten trekken bij elkaar,ik ben het perfecte slachtoffer ervoor :s mijn aders zijn zo duidelijk dat ze er neit naast kunnen prikken. Dus iedereen bij mij, 2xin men rechtse arm1x in links, toen vond ik het wel genoeg zijn^^ werd ook wat licht in men hoofd.
Ik moest op ene die zoveel schrik had van naalden dat hij zat te trillen, het zweet liep van zijn voorhoofd tongue.gif Zo bloed trekken ga dus niet en heb er naast gestoken (arm steunt op been, been trilt, doe het maar ^^) Toen hij bloed moest trekken heeft hij Anoushka zoveel blauw plekken bezorgt dat het niet meer normaal is tongue.gif, hij had zelfs schrik van de naald toen hij moest prikken.
Vraag ik mij toch af wat die in geneeskunde doet.

Maagsondes mag ik niet doen, alleen kijken biggrin.gif enalle andere ingrepen die op de afdeling gebeuren mag ik ook gewoon bijwonen
Member
Gold: 541.90
Sep 7 2007 02:17pm
bah naalden.. heb er zoon grote hekel aan..

ik heb vandaag mijn vrienden geshokkeert terwijl zij aten toen ik onverwachts het filmpje extreem penis torture met volume op zijn hardst en fullscreen afspeelde op mijn telefoon.
Banned
Gold: 0.00
Sep 8 2007 08:26am
Ik ben Peter hand.gif hand.gif hand.gif

Inmiddels een 21 lentes jonge nerd, met een passie voor lezen, surfen en algemene kennis verzamelen...

Op het moment studeer ik in Leeuwarden aan de NHL en doe de lerarenopleiding Engels, harhar. Ik wil óf deze opleiding afmaken, of nadat ik met gemak mijn propadeuse heb gehaald 1ste graad Engels gaan studeren aan de "unif" (belgs voor universiteit, Bob) in Groningen.

Mijn muzikale voorkeur gaat uit naar de jaren '80 en rock in het algemeen met de vele vertakkingen er van. Ik heb een acoestische gitaar thuis staan, waar ik geen noot op kan spelen, maar die is vooral om indruk te maken op de dames, ifyouknowwhatimean.

Ik lees uitsluitend het Dutch Forum door, meestal dagelijks, en het politieke en religieuze forum. Posten gaat de laatste tijd een beetje moeilijk omdat ik insta-loser ben over een kleine periode van tijd na het aanmaken van een nieuwe account.

Oh ja... "Imitation is the greatest form of flattery". Ik ben fan van Eduard, de wafflemeng:

^_______________________^
Banned
Gold: 6.67
Sep 8 2007 09:25am
aaahahaha ^^ goededag peter.
we moeten een actie houden, dat peter weer een account mag maken ofzo..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1131415161723Next
Closed New Topic New Poll