d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Rookverbod
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.31
Feb 14 2007 12:35pm
Ik zou mijn peuk al voor veel minder uitdoen dan die voorbeelden om eerlijk te zijn, nja dat ik mijn longen verneuk met roken weet ik zelf wel, maar als iemand anders me vraagt het niet te doen of ze uit te doen doe ik ze direct uit, vooral als het om medische redenen is.
Member
Gold: 10,649.90
Feb 14 2007 02:10pm
duh maar ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik een peukie op stak end at iemand op me af liep dude, ik heb chronische astma en als jij nu rookt ga ik dood, dus doe hem uit, ja dan had ik hem ofc wel out gedaan maarja verder maak ik weinig situaties mee waar ik mijn peuk uit moet doven
Member
Gold: 89.00
Feb 14 2007 02:27pm
Quote (xycho2d @ Wed, 14 Feb 2007, 19:18)

en als er iemand met astma naast je staat ofzo ?
en hij moet persee op die plek blijven waar jij staat te roken
doe je hem dan uit ?

ik heb zelf behoorlijke astma en eigenlijk.... is al da gezeik ronddom astma +roken onzin.
heb er nooit last van gehad mensen die roken de enige momenten waarop iemand met astma er egt last van heeft is als hij//zij daadwerkelijk last ervan heeft.
ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit niet erg vaak is.
ik vind wel dat als diegene er daadwerkelijk last van heeft je er rekening mee kan houden.
howel et ook weer eraan ligt waarop iemand et vraagt.

ps. ik rook zelf maar dat terzijde.
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 14 2007 03:23pm
Wat voor medicijnen gebruik je, Noob-style?
Member
Feb 14 2007 07:49pm
Quote (Xepo @ Wed, 14 Feb 2007, 22:23)
Wat voor medicijnen gebruik je, Noob-style?

ventolin en flexotide ofzo ,heb meer gehad,maar ben er redelijk ver overheen gegroeid.
momenten wanneer ik er last van heb is lente,en als bij mensen op bezoek ben met veel dieren.
of alsk btje ziek ben ofzo. en met sport moet ik ze altijd bij hebbe eigenlijk,hoewel een slok water goed werkt en koffie wonderen verricht
Member
Gold: 0.00
Feb 15 2007 12:36am
al en al denk niet dat mensen met asma thuis blijven omdat ze roken in een discotheek / horeca niet?
Member
Feb 15 2007 02:12am
Quote (Champo @ Thu, 15 Feb 2007, 07:36)
al en al denk niet dat mensen met asma thuis blijven omdat ze roken in een discotheek / horeca niet?

tuurlijk niet,dat zou zonde zijn

This post was edited by Noob-Style. on Feb 15 2007 02:12am
Member
Gold: 1,724.80
Feb 15 2007 02:27am
Quote (Mischa @ Tue, 13 Feb 2007, 19:11)
Quote (CursedWater @ Tue, Feb 13 2007, 04:49pm)
Quote (Mischa @ Tue, Feb 13 2007, 01:30pm)
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Feb 13 2007, 09:05am)
Quote (mischa)

- Het is ongelofelijk lekker (als je smaak heb, niet hersenloos een pakje marlboro koopt)
- Het is een leuke bezigheid
- Ik word er erg rustig van
- Het straalt klasse en stijl uit (bij sommigen, including me)

MISCHAA IS DOM LALAALLALALALALLA...

Serieus, als een doorsnee persoon een jongen van 15 jaar ziet te roken, dan denkt hij niet 'WOW STYLE'. En omdat het ongelooflijk lekker is, wil nog niet zeggen dat je ermee moet beginnen. Je kan ook wel kilo's patat naar binnen werken, ook heel lekker, maar ook heel kankerverwekkend.
En hoezo is het een leuke bezigheid? Steek een vinger in je mond en zuig eraan, zelfde beweging, alleen je krijgt er geen kanker van. Is het dan nog steeds leuk?

Ik dom? rofl.

Ik ben 17 geen 15 en ik rook inmiddels 5 jaar, nee als je een pakje marlboro uit je binnenzak trekt en hem dan zonder passie aan steekt en dan vervolgens amper aandacht besteedt aan de sigaret heeft het geen stijl nee.
Ik rook zelf Drum Select Original Pitte Melange, dit is shag wat alleen bij speciaalzaken te koop is. Hierbij koop ik ook een onbekend merk hennep vloei, zodat de smaak van de tabak neutraal blijft. Vervolgens trek ik een plukje tabak uit het pakje, rek het goed uit en verdeel het vervolgens over het vloeitje. Ik zorg dat het overal gelijkmatig verdeelt is en begin vervolgens te rollen, net zolang tot het een mooie doch niet strakke vorm heeft, rol hem met gevoel dicht en lik dan met een uitgebalanceerde speeksel hoeveelheid het vloeitje dicht. Dan pak ik geen aansteker, nee een lucifer, omdat die geen gassen bevatten die de smaak van je tabak naar de knoppen brengen. Je laat hem even uit branden totdat de gassen uit het solfer kopje verdampt zijn en dan breng je hem naar je shagje. Je steekt het shagje aan en je zuigt er met aan, aait het rook wolkje, inhalleert het en laat het met evenveel hartenpijn als toen je je eerste vriendinnetje verloor weer naar buiten ontsnappen.

Dat heeft stijl, en als iemand zijn passie en hobby in iets legt wat erg lekker doch zogenaamd gevaarlijk is heeft dat veel moed nodig en het kost ook heel veel tijd om het goed onder de knie te krijgen.

sleep4.gif

Je bent dom, want je rookt. Canni is ook een domkop =(

Ik heb het al eens eerder verteld, je verloochent je gezondheid.

Ik ben niet dom, ik ben juist intelligent

ik straal welvaart uit omdat ik geld heb zodat ik kan roken, en dat kunnen sommige mensen niet zeggen, en om welvaardig te zijn moet je slim wezen. Dus, ik ben niet dom.

cheers

welvaart uitstralen door roken? sodemieter toch op man, dat vinden ze in oost europa.....
je straalt geen welvaart uit als 50% van nederland rook -.-
(je welvaartziekte (kanker) word er straks wel uitgestraalt als je het op tijd ontdekt XD )
Member
Gold: 10,649.90
Feb 15 2007 02:35am
Quote (PYF_Secret @ Thu, Feb 15 2007, 08:27am)
Quote (Mischa @ Tue, 13 Feb 2007, 19:11)
Quote (CursedWater @ Tue, Feb 13 2007, 04:49pm)
Quote (Mischa @ Tue, Feb 13 2007, 01:30pm)
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Feb 13 2007, 09:05am)
Quote (mischa)

- Het is ongelofelijk lekker (als je smaak heb, niet hersenloos een pakje marlboro koopt)
- Het is een leuke bezigheid
- Ik word er erg rustig van
- Het straalt klasse en stijl uit (bij sommigen, including me)

MISCHAA IS DOM LALAALLALALALALLA...

Serieus, als een doorsnee persoon een jongen van 15 jaar ziet te roken, dan denkt hij niet 'WOW STYLE'. En omdat het ongelooflijk lekker is, wil nog niet zeggen dat je ermee moet beginnen. Je kan ook wel kilo's patat naar binnen werken, ook heel lekker, maar ook heel kankerverwekkend.
En hoezo is het een leuke bezigheid? Steek een vinger in je mond en zuig eraan, zelfde beweging, alleen je krijgt er geen kanker van. Is het dan nog steeds leuk?

Ik dom? rofl.

Ik ben 17 geen 15 en ik rook inmiddels 5 jaar, nee als je een pakje marlboro uit je binnenzak trekt en hem dan zonder passie aan steekt en dan vervolgens amper aandacht besteedt aan de sigaret heeft het geen stijl nee.
Ik rook zelf Drum Select Original Pitte Melange, dit is shag wat alleen bij speciaalzaken te koop is. Hierbij koop ik ook een onbekend merk hennep vloei, zodat de smaak van de tabak neutraal blijft. Vervolgens trek ik een plukje tabak uit het pakje, rek het goed uit en verdeel het vervolgens over het vloeitje. Ik zorg dat het overal gelijkmatig verdeelt is en begin vervolgens te rollen, net zolang tot het een mooie doch niet strakke vorm heeft, rol hem met gevoel dicht en lik dan met een uitgebalanceerde speeksel hoeveelheid het vloeitje dicht. Dan pak ik geen aansteker, nee een lucifer, omdat die geen gassen bevatten die de smaak van je tabak naar de knoppen brengen. Je laat hem even uit branden totdat de gassen uit het solfer kopje verdampt zijn en dan breng je hem naar je shagje. Je steekt het shagje aan en je zuigt er met aan, aait het rook wolkje, inhalleert het en laat het met evenveel hartenpijn als toen je je eerste vriendinnetje verloor weer naar buiten ontsnappen.

Dat heeft stijl, en als iemand zijn passie en hobby in iets legt wat erg lekker doch zogenaamd gevaarlijk is heeft dat veel moed nodig en het kost ook heel veel tijd om het goed onder de knie te krijgen.

sleep4.gif

Je bent dom, want je rookt. Canni is ook een domkop =(

Ik heb het al eens eerder verteld, je verloochent je gezondheid.

Ik ben niet dom, ik ben juist intelligent

ik straal welvaart uit omdat ik geld heb zodat ik kan roken, en dat kunnen sommige mensen niet zeggen, en om welvaardig te zijn moet je slim wezen. Dus, ik ben niet dom.

cheers

welvaart uitstralen door roken? sodemieter toch op man, dat vinden ze in oost europa.....
je straalt geen welvaart uit als 50% van nederland rook -.-
(je welvaartziekte (kanker) word er straks wel uitgestraalt als je het op tijd ontdekt XD )

ja daarom het is allemaal te fixen
Member
Gold: 1,724.80
Feb 15 2007 03:05am
het is allemaal te fixen? LOL

ik hoop dat je er net niet op tijd achter komt en dan zwaar de sjaak bent omdat je kapot gaat van de chemokuren -.-

dan piep je wel anders met je "het is wel te fixen"
Go Back To Nederlands Topic List
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll