Quote (MilkAndCookies @ Tue, Feb 13 2007, 09:05am)
Quote (mischa)
- Het is ongelofelijk lekker (als je smaak heb, niet hersenloos een pakje marlboro koopt)
- Het is een leuke bezigheid
- Ik word er erg rustig van
- Het straalt klasse en stijl uit (bij sommigen, including me)
MISCHAA IS DOM LALAALLALALALALLA...
Serieus, als een doorsnee persoon een jongen van 15 jaar ziet te roken, dan denkt hij niet 'WOW STYLE'. En omdat het ongelooflijk lekker is, wil nog niet zeggen dat je ermee moet beginnen. Je kan ook wel kilo's patat naar binnen werken, ook heel lekker, maar ook heel kankerverwekkend.
En hoezo is het een leuke bezigheid? Steek een vinger in je mond en zuig eraan, zelfde beweging, alleen je krijgt er geen kanker van. Is het dan nog steeds leuk?
Ik dom? rofl.
Ik ben 17 geen 15 en ik rook inmiddels 5 jaar, nee als je een pakje marlboro uit je binnenzak trekt en hem dan zonder passie aan steekt en dan vervolgens amper aandacht besteedt aan de sigaret heeft het geen stijl nee.
Ik rook zelf Drum Select Original Pitte Melange, dit is shag wat alleen bij speciaalzaken te koop is. Hierbij koop ik ook een onbekend merk hennep vloei, zodat de smaak van de tabak neutraal blijft. Vervolgens trek ik een plukje tabak uit het pakje, rek het goed uit en verdeel het vervolgens over het vloeitje. Ik zorg dat het overal gelijkmatig verdeelt is en begin vervolgens te rollen, net zolang tot het een mooie doch niet strakke vorm heeft, rol hem met gevoel dicht en lik dan met een uitgebalanceerde speeksel hoeveelheid het vloeitje dicht. Dan pak ik geen aansteker, nee een lucifer, omdat die geen gassen bevatten die de smaak van je tabak naar de knoppen brengen. Je laat hem even uit branden totdat de gassen uit het solfer kopje verdampt zijn en dan breng je hem naar je shagje. Je steekt het shagje aan en je zuigt er met aan, aait het rook wolkje, inhalleert het en laat het met evenveel hartenpijn als toen je je eerste vriendinnetje verloor weer naar buiten ontsnappen.
Dat heeft stijl, en als iemand zijn passie en hobby in iets legt wat erg lekker doch zogenaamd gevaarlijk is heeft dat veel moed nodig en het kost ook heel veel tijd om het goed onder de knie te krijgen.
Je bent dom, want je rookt. Canni is ook een domkop =(
Ik heb het al eens eerder verteld, je verloochent je gezondheid.