Quote (lightblack @ Mon, Feb 26 2007, 12:23am)
Als jullie allemaal willen, kan ik heel goedkoop zuipen regelen bij het vetste kroeg die 25m verder dan de precies midden van nederland zit. Qua horeca gelegenheden, ben ik beschikbaar om de organizatoren te helpen om de kosten zo min mogelijk te houden.
GR
J
Quote (MarkIris @ Mon, Feb 26 2007, 01:20pm)
Het is al geopperd om ergens in een kroeg/cafe/whatever te zitten, maar daar is toentertijd tegeningebracht dat niet iedereen de leeftijd/toestemming/mogelijkheid heeft om alcohol te drinken. Ook werd geopperd dat het sowieso wel een goed idee is om ergens af te spreken waar iedereen het ook naar z'n zin heeft als het niks blijkt te zijn. Verdere hulp en ideeen blijven natuurlijk altijd welkom!
als je boven 16 bent krijgt je zowiezo bier en daaronder kan ik wel regelen dat ze bij ons blijven (want ik kan het als een besloten feest verklaren en daarna kan niemand over de leeftijd van minderjarigen zeuren). voor het geval dat er paar mensen zich niet zouden kunnen vermaken bij mijn kroeg dan kan ik hen zich met andere alternatieven laten vermaken. Als maar eenmalig wordt afgesproken dat we het gaan doen, dan wil ik best alles organieseren qua wat "Recriation" betreft... natuurlijk kan ik ook toezicht houden voor minderjarigen

Edit: door alle ge-quoted klote quote in een quote was er iets misgegaan met mijn post. daarom is dit redactie gebeurd. sry for the inconvinience
This post was edited by lightblack on Feb 26 2007 03:29pm