d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Oudere Vrouwen... > De verboden fantasie?
Prev11213141516Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Nov 27 2006 09:22am
Inderdaad, en waarom kan 14/21 dan bijvoorbeeld wel?

Nee, omdat hij/zij 21 is. Degene die beter zou moeten weten.

Wanneer er echte liefde is, dan is er eigenlijk geen probleem. Punt is, er kan volgens mij geen echte liefde zijn. Ik vind geen van de 4 opties kunnen. (de laatste twee vind ik tegen het ranzige aanhangen trouwens).

Ik moet toevoegen dat wanneer de jongen de jongere is ik het minder 'erg' vind. Ik ben een ouderwetse seksist =(

Vier statements die alle 4 een hele discussie waard zijn, ha. Je bent geweldig, xepo.

Die 14-21 wil ik even laten rusten. Die situatie kan ik me lastig indenken. Was zelf amper bezig met meisjes op mijn 14e.

Die 18 - 38 is interessanter. Waarom kan er geen echte liefde tussen die 2 zijn? Wat zijn de voorwaardes voor echte liefde waaraan voldaan moet worden? Waarom is dat ranzig trouwens?

Als de jongen de jongere is, is het minder erg. Care to explain? Wat zijn de voorwaardes voor ranzigheid?

Wuben, bij dit soort situaties moet je nu eenmaal uitgaan van principes. Een ander voorbeeld: volgens de wet ben je vanaf je achttien volwassen. Wellicht zijn er een aantal jongeren al in staat verantwoordelijkheid te dragen voor hun daden vanaf hun zestien, en zijn er een aantal jongeren die daar pas op hun twintig aan toe zijn. Maar toch wordt het op achttien gehouden. Principes, mijn beste. Ik zal mijn mening in verband met deze discussie wel geven wanneer ik wat meer tijd heb.

True, maar ik vind de discussie wanneer iemand meerderjarig is, ook niet zo interessant. Laten we het vanaf nu over 18+ en 30+ houden.

k had de nacht na zaterdag toen ik met de uit-bus naar huis ging nog een leuk gesprek met zo'n chick van 25 ofzo.. niet zo'n zeer groot verschil (zoals een 16 jarige met een 28 jarige) maar je kan toch merken dat zulke vrouwkes voor meer in zijn en veel makkelijker praten als die 16 jarige wink.gif (Al betwijfel ik het ook wel weer dat een 25 jarige voor meer in is als een 16 jarig breezer sletje maar toch tongue.gif)

Tja, die ervaring heb ik ook. Al ben ik de fase van 16 jarigen al een paar jaar voorbij, hehe. Met meisjes 3 jaar ouder dan ikzelf, praat ik vaak een stuk makkelijker dan met 20 jarigen. Geen idee hoe dat komt.

This post was edited by Wuben[NM] on Nov 27 2006 09:22am
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Nov 27 2006 11:55am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Nov 27 2006, 03:22pm)
Vier statements die alle 4 een hele discussie waard zijn, ha. Je bent geweldig, xepo.

Die 14-21 wil ik even laten rusten. Die situatie kan ik me lastig indenken. Was zelf amper bezig met meisjes op mijn 14e.

Die 18 - 38 is interessanter. Waarom kan er geen echte liefde tussen die 2 zijn? Wat zijn de voorwaarden voor echte liefde waaraan voldaan moet worden? Waarom is dat ranzig trouwens?

Als de jongen de jongere is, is het minder erg. Care to explain? Wat zijn de voorwaarden voor ranzigheid?

Echte liefde tussen 18-38 is in ieder geval wel een stuk reëler dan 14-21, maar nog heb ik het idee dat 18 jarige te naïef/anders zijn dan oudere mensen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar wanneer ik me zo'n situatie inbeeld dan is dat het plaatje... ik ben zeer waarschijnlijk bereid een andere conclusie te trekken wanneer ik de betreffende individuen ook daadwerkelijk zou kennen.

De gedachte van een volwassen lichaam op een jong lichaam... brrrrrr. Dat is wanneer de oudere een man is, wanneer de vrouw de oudere is dan is het weer geil hehe, raar. Daarnaast, een relatie met iemand die je vader/moeder zou kunnen zijn, nee dank je.

Nu ik er zo over nadenk, komen mijn gedachten voort uit het feit dat ik denk dat meisjes/vrouwen psychisch gewoon makkelijker te 'beschadigen' en beïnvloeden zijn. Bij jongens/mannen denk ik juist weer sneller dat het enkel om de seks gaat. Wie wil als een oude vent nou (stiekem) niet een prachtig jong lichaam?
Member
Gold: 0.00
Nov 27 2006 12:21pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 27 Nov 2006, 16:22)
Quote (Kanni)
Wuben, bij dit soort situaties moet je nu eenmaal uitgaan van principes. Een ander voorbeeld: volgens de wet ben je vanaf je achttien volwassen. Wellicht zijn er een aantal jongeren al in staat verantwoordelijkheid te dragen voor hun daden vanaf hun zestien, en zijn er een aantal jongeren die daar pas op hun twintig aan toe zijn. Maar toch wordt het op achttien gehouden. Principes, mijn beste. Ik zal mijn mening in verband met deze discussie wel geven wanneer ik wat meer tijd heb.

True, maar ik vind de discussie wanneer iemand meerderjarig is, ook niet zo interessant. Laten we het vanaf nu over 18+ en 30+ houden.

Zolang beide personen 18+ zijn heb ik er geen een probleem mee. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik sommige situaties niet bestempel als "eng". Toch probeer ik grote leeftijdsverschillen in relaties als normaal te zien en pas een oordeel geef wanneer ik de situatie echt ken. Hoe dan ook acht ik dat de slaagkans van zulke relaties over de hele lijn nogal laag in.

Ik ben het ook helemaal eens met wat Incompetence zegt in zijn bovenstaande post. Zo denk ik er ook over.
Member
Gold: 0.30
Nov 27 2006 01:22pm
Quote (¢?NNI @ Mon, Nov 27 2006, 06:21pm)
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 27 Nov 2006, 16:22)
Quote (Kanni)
Wuben,
bij dit soort situaties moet je nu eenmaal uitgaan van principes. Een
ander voorbeeld: volgens de wet ben je vanaf je achttien volwassen.
Wellicht zijn er een aantal jongeren al in staat verantwoordelijkheid
te dragen voor hun daden vanaf hun zestien, en zijn er een aantal
jongeren die daar pas op hun twintig aan toe zijn. Maar toch wordt het
op achttien gehouden. Principes, mijn beste. Ik zal mijn mening in
verband met deze discussie wel geven wanneer ik wat meer tijd heb.

True,
maar ik vind de discussie wanneer iemand meerderjarig is, ook niet zo
interessant. Laten we het vanaf nu over 18+ en 30+ houden.

Zolang
beide personen 18+ zijn heb ik er geen een probleem mee. Maar dat
betekent natuurlijk niet dat ik sommige situaties niet bestempel als
"eng". Toch probeer ik grote leeftijdsverschillen in relaties als
normaal te zien en pas een oordeel geef wanneer ik de situatie echt
ken. Hoe dan ook acht ik dat de slaagkans van zulke relaties over de
hele lijn nogal laag in.

Ik ben het ook helemaal eens met wat Incompetence zegt in zijn bovenstaande post. Zo denk ik er ook over.

Tussen de ouders van een vriendin van mij zit 20 jaar verschil. Ze is nu 19, haar moeder 45 en haar vader 65. De ouders zijn dus al minstens samen van toen ze respectievelijk 26 en 46 waren, en ze zijn nog altijd samen. Ik zeg niet dat ik het geen ietwat vreemde situatie vind, maar het kan dus wel lukken ook.
Member
Nov 27 2006 01:40pm
Quote (ReadyAimFire @ Mon, 27 Nov 2006, 20:22)
Tussen de ouders van een vriendin van mij zit 20 jaar verschil. Ze is nu 19, haar moeder 45 en haar vader 65. De ouders zijn dus al minstens samen van toen ze respectievelijk 26 en 46 waren, en ze zijn nog altijd samen. Ik zeg niet dat ik het geen ietwat vreemde situatie vind, maar het kan dus wel lukken ook.

Ik beweerde ook niet dat het nooit kan slagen, ik denk alleen dat de slaagkans klein is.
Member
Nov 28 2006 11:08am
boven de 37 houd het op dan gaat alles hangen en rimpelen... is niet zo smaakvol, maar zeg zo rond de 20/30 is een hele mooie leeftijds groep tongue.gif

- R
Member
Gold: 224.00
Nov 28 2006 07:00pm
Quote (Incompetence @ Mon, Nov 27 2006, 05:55pm)
Echte liefde tussen 18-38 is in ieder geval wel een stuk reëler dan 14-21, maar nog heb ik het idee dat 18 jarige te naïef/anders zijn dan oudere mensen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar wanneer ik me zo'n situatie inbeeld dan is dat het plaatje... ik ben zeer waarschijnlijk bereid een andere conclusie te trekken wanneer ik de betreffende individuen ook daadwerkelijk zou kennen.

Ja, mee eens. Dat was mijn punt eigenlijk ook.

De gedachte van een volwassen lichaam op een jong lichaam... brrrrrr. Dat is wanneer de oudere een man is, wanneer de vrouw de oudere is dan is het weer geil hehe, raar. Daarnaast, een relatie met iemand die je vader/moeder zou kunnen zijn, nee dank je.

Die eerste 2 zinnen zijn interessant. Beetje vreemde redenering, maar kan hem wel volgen.

Die derde regel doet er niet toe eigenlijk.

Nu ik er zo over nadenk, komen mijn gedachten voort uit het feit dat ik denk dat meisjes/vrouwen psychisch gewoon makkelijker te 'beschadigen' en beïnvloeden zijn. Bij jongens/mannen denk ik juist weer sneller dat het enkel om de seks gaat. Wie wil als een oude vent nou (stiekem) niet een prachtig jong lichaam?

Ook weer zo. Daarom heet dit topic ook "oudere vrouwen". Helaas weinig vrouwen die ons feedback kunnen geven hier.

Lieve mensen. Ik vrees dat consensus bereikt is. Zelfs met een afgezant uit België. Het poldermodel toegepast op oudere vrouwen. Van mijn part kan je deze topic afsluiten.
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 27 2006 03:17pm
waarom denken jullie dat de sexsymbolen uitgeroepen door jan en alleman altijd boven de 26++ zijn?
dat is de rijpings leeftijd dan word een meisje pas vrouw ! dan zie je die dingen gebeuren die anders nooit gebeuren
het is natuurlijk dat je op oudere vrouwen valt als je jong bent ! dat is iets om naar te leven naar te streven das de natuur..
dit wil niet zeggen dat je een meisje van 18 niet leuk aardig of knap zult vinden maar ben nu eens eerlijk..

eeen sensuele zelfverzeekerde vrouw van 26+ die weet wat ze wil is veel geiler dan een onzeker meisje van 18..

allemaal mee eens? smile.gif
Member
Gold: 0.01
Dec 27 2006 03:28pm
Nee.
Member
Gold: 541.90
Dec 27 2006 03:29pm
ik geef eigenlijk ook de voorkeur aan een 18 jarige of zelfs evenoud als mij smile.gif
+jouw nick is raar

This post was edited by edujackass on Dec 27 2006 03:30pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev11213141516Next
Closed New Topic New Poll