Inderdaad, en waarom kan 14/21 dan bijvoorbeeld wel?
Nee, omdat hij/zij 21 is. Degene die beter zou moeten weten.
Wanneer er echte liefde is, dan is er eigenlijk geen probleem. Punt is, er kan volgens mij geen echte liefde zijn. Ik vind geen van de 4 opties kunnen. (de laatste twee vind ik tegen het ranzige aanhangen trouwens).
Ik moet toevoegen dat wanneer de jongen de jongere is ik het minder 'erg' vind. Ik ben een ouderwetse seksist =(
Vier statements die alle 4 een hele discussie waard zijn, ha. Je bent geweldig, xepo.
Die 14-21 wil ik even laten rusten. Die situatie kan ik me lastig indenken. Was zelf amper bezig met meisjes op mijn 14e.
Die 18 - 38 is interessanter. Waarom kan er geen echte liefde tussen die 2 zijn? Wat zijn de voorwaardes voor echte liefde waaraan voldaan moet worden? Waarom is dat ranzig trouwens?
Als de jongen de jongere is, is het minder erg. Care to explain? Wat zijn de voorwaardes voor ranzigheid?
Wuben, bij dit soort situaties moet je nu eenmaal uitgaan van principes. Een ander voorbeeld: volgens de wet ben je vanaf je achttien volwassen. Wellicht zijn er een aantal jongeren al in staat verantwoordelijkheid te dragen voor hun daden vanaf hun zestien, en zijn er een aantal jongeren die daar pas op hun twintig aan toe zijn. Maar toch wordt het op achttien gehouden. Principes, mijn beste. Ik zal mijn mening in verband met deze discussie wel geven wanneer ik wat meer tijd heb.
True, maar ik vind de discussie wanneer iemand meerderjarig is, ook niet zo interessant. Laten we het vanaf nu over 18+ en 30+ houden.
k had de nacht na zaterdag toen ik met de uit-bus naar huis ging nog een leuk gesprek met zo'n chick van 25 ofzo.. niet zo'n zeer groot verschil (zoals een 16 jarige met een 28 jarige) maar je kan toch merken dat zulke vrouwkes voor meer in zijn en veel makkelijker praten als die 16 jarige

(Al betwijfel ik het ook wel weer dat een 25 jarige voor meer in is als een 16 jarig breezer sletje maar toch

)
Tja, die ervaring heb ik ook. Al ben ik de fase van 16 jarigen al een paar jaar voorbij, hehe. Met meisjes 3 jaar ouder dan ikzelf, praat ik vaak een stuk makkelijker dan met 20 jarigen. Geen idee hoe dat komt.
This post was edited by Wuben[NM] on Nov 27 2006 09:22am