d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Foto Topic
Prev1121314151627Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 19 2008 05:38pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, Dec 19 2008, 11:35pm)
oh god, onze held heeft gesproken
laat nu maar es wat van jezelf zien


omdat? ^^

denk je dat ik die moeite ga nemen om van me oude pc wat hier te gaan kopieren/plakken om een punt aan een stel bebrilde kneusjes te bewijzen op een forum?


snap je het dan nog niet? ik zie de meeste hier als minderwaardig, als je in mijn ogen gelijk aan me bent of hoger, dan misschien.

maar for the likes of you.. nee.

onwaardig misbaksel
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 19 2008 05:40pm
Quote (kruispiloot @ Sat, 20 Dec 2008, 00:38)
omdat? ^^

denk je dat ik die moeite ga nemen om van me oude pc wat hier te gaan kopieren/plakken om een punt aan een stel bebrilde kneusjes te bewijzen op een forum?


snap je het dan nog niet?  ik zie de meeste hier als minderwaardig, als je in mijn ogen gelijk aan me bent of hoger, dan misschien.

maar for the likes of you..    nee.

onwaardig misbaksel


oh, t is dus omdat ik een bril heb? sad.gif
ik zal je maar niet vertelle dat mn linker been ook maar half is, en dat ik last heb van 7 allergien?
en als je het nog niet door had, jij bent hier minderwaardig, aan gezien je qua intelligentie en sociale vaardigheden ver odner het gemiddelde van iedereen hier en ook dat van de gemiddelde mens zit.
en dat van die foto, je bent gewoon pussy maar ik zal er over ophoude ik kan ook fotos google
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 19 2008 05:45pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, Dec 19 2008, 11:40pm)
oh, t is dus omdat ik een bril heb? sad.gif
ik zal je maar niet vertelle dat mn linker been ook maar half is, en dat ik last heb van 7 allergien?
en als je het nog niet door had, jij bent hier minderwaardig, aan gezien je qua intelligentie en sociale vaardigheden ver odner het gemiddelde van iedereen hier en ook dat van de gemiddelde mens zit.
en dat van die foto, je bent gewoon pussy maar ik zal er over ophoude ik kan ook fotos google


hahahaha, jezus zeg wat een kortzichtige conclusies

ik wist overigens al wel dat je het argument "je bent bang" ging gebruiken, als een zielige baby die jankt omdat hij ze zin niet krijgt, je bent in die jaren niks verandert nerdje van me

en misschien ben ik volgens jouw zielige perspectiefje minderwaardig ja, dat zal me een worst wezen, ik weet waar jij staat in je beoogklepte wereld, en waar ik sta, en dat zegt voor mij meer dan genoeg


wat die sociale vaardigheden, krijg kanker, ik meen het, wordt kaal en sterf aan botkanker
niet iedereen op deze wereld wenst zo zielig te zijn als mensen als jij en mee te rennen met de kudde en de tv/tijdschriften te raadplegen om te kijken wat hun mening is.

ga maar lekker googlen en kankerhard op F5 rammen in dit venster knul, ik wens je veel plezier, niks wat je zal drammen hier zal toch enig verschil uitmaken voor jouw gesloten krankzinnige realiteit.



edit: veel plezier achter het scherm vannacht kneusmans, ik moet weer door xD LATEX

This post was edited by kruispiloot on Dec 19 2008 05:47pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 19 2008 05:47pm
Quote (kruispiloot @ Sat, 20 Dec 2008, 00:45)
hahahaha, jezus zeg wat een kortzichtige conclusies

ik wist overigens al wel dat je het argument "je bent bang" ging gebruiken, als een zielige baby die jankt omdat hij ze zin niet krijgt, je bent in die jaren niks verandert nerdje van me

en misschien ben ik volgens jouw zielige perspectiefje minderwaardig ja, dat zal me een worst wezen, ik weet waar jij staat in je beoogklepte wereld, en waar ik sta, en dat zegt voor mij meer dan genoeg


edit:  veel plezier achter het scherm vannacht kneusmans, ik moet weer door xD  LATEX
wat die sociale vaardigheden, krijg kanker, ik meen het, wordt kaal en sterf aan botkanker
niet iedereen op deze wereld wenst zo zielig te zijn als mensen als jij en mee te rennen met de kudde en de tv/tijdschriften te raadplegen om te kijken wat hun mening is.

ga maar lekker googlen en kankerhard op F5 rammen in dit venster knul, ik wens je veel plezier, niks wat je zal drammen hier zal toch enig verschil uitmaken voor jouw gesloten krankzinnige realiteit.


hahahahaha
weltruste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2008 05:49pm
Quote (kruispiloot @ Sat, 20 Dec 2008, 00:32)
dat jij kanker hard uitgelult bent. samen met al je kanker mede wiggers hier

en jij had het over "te dom zijn om te weten wanneer je je mond moet houden" ???

kankersukkel, je weet het zelf ook niet -.-


hoe kan ik discusieren met iemand die niet eens de simpelste logica snapt?

doelend op jou
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 19 2008 09:34pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, Dec 19 2008, 11:47pm)
hahahahaha
weltruste


:')

fail
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 19 2008 09:36pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Dec 19 2008, 11:49pm)
hoe kan ik discusieren met iemand die niet eens de simpelste logica snapt?

doelend op jou


lol

ik snap de simpelste logica niet?

ik verbeter jouw zin:

"de enige puber hier in deze topic ben jij"

naar

"de enige puber hier in DIT topic ben jij"

en daar noem je mij dom om, en wat voor jou simpele logica is, wijkt geloof ik nogal af van de realiteit pik
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2008 09:57pm
ach zoek het op of ik het fout zei idoot

ik tiepte dit opzettelijk met deze om jou domme "verbetering" uit te lokken waarna je jezelf owned, alweer...

word je daar niet moe van?
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 19 2008 10:08pm
Quote (kruispiloot @ Sat, Dec 20 2008, 03:36am)
lol

ik snap de simpelste logica niet?

ik verbeter jouw zin:

"de enige puber hier in deze topic ben jij"

naar

"de enige puber hier in DIT topic ben jij"

en daar noem je mij dom om, en wat voor jou simpele logica is, wijkt geloof ik nogal af van de realiteit pik

zegt degene die nog geen week geleden zo vreselijk hard aan het huilen was over mensen beoordelen op hun spelling
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2008 10:11pm
Quote (shadowstriker89 @ Sat, 20 Dec 2008, 05:08)
zegt degene die nog geen week geleden zo vreselijk hard aan het huilen was over mensen beoordelen op hun spelling


het is niet eens dit of deze ^^^^^

hij faalt zo fucking hard
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1121314151627Next
Add Reply New Topic New Poll