Quote (Tha_Axid @ Fri, Dec 19 2008, 11:40pm)
oh, t is dus omdat ik een bril heb?

ik zal je maar niet vertelle dat mn linker been ook maar half is, en dat ik last heb van 7 allergien?
en als je het nog niet door had, jij bent hier minderwaardig, aan gezien je qua intelligentie en sociale vaardigheden ver odner het gemiddelde van iedereen hier en ook dat van de gemiddelde mens zit.
en dat van die foto, je bent gewoon pussy maar ik zal er over ophoude ik kan ook fotos google
hahahaha, jezus zeg wat een kortzichtige conclusies
ik wist overigens al wel dat je het argument "je bent bang" ging gebruiken, als een zielige baby die jankt omdat hij ze zin niet krijgt, je bent in die jaren niks verandert nerdje van me
en misschien ben ik volgens jouw zielige perspectiefje minderwaardig ja, dat zal me een worst wezen, ik weet waar jij staat in je beoogklepte wereld, en waar ik sta, en dat zegt voor mij meer dan genoeg
wat die sociale vaardigheden, krijg kanker, ik meen het, wordt kaal en sterf aan botkanker
niet iedereen op deze wereld wenst zo zielig te zijn als mensen als jij en mee te rennen met de kudde en de tv/tijdschriften te raadplegen om te kijken wat hun mening is.
ga maar lekker googlen en kankerhard op F5 rammen in dit venster knul, ik wens je veel plezier, niks wat je zal drammen hier zal toch enig verschil uitmaken voor jouw gesloten krankzinnige realiteit.
edit: veel plezier achter het scherm vannacht kneusmans, ik moet weer door xD LATEX
This post was edited by kruispiloot on Dec 19 2008 05:47pm