d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Als Dennis (feargod ) > Er Stevig Een Bezem Door Haalt
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Dec 15 2008 06:00pm
Quote (kruispiloot @ Mon, Dec 15 2008, 11:57pm)
gg, je wist geen argument dus plaats je maar een oerdomme opmerking die meer over jou zegt als degene waartegen je wat duidelijk probeert te maken

alsof shadowstriker of een of andere andere loser hier 10 accounts heeft en dezelfde domme idiote shit uitspuwt ^^


Ohja sorry, je hebt gelijk, ik had een argument moeten zoeken op "dus?"

Ik was helemaal vergeten dat je een superintelligente straatcrimineel bent die alle breezersletjes kan krijgen als hij zijn legerbroek uitdoet en zijn gigantische e-penis laat zien. Het zal niet meer gebeuren, stel je voor dat je me dan zou opzoeken en neersteken.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 15 2008 06:09pm
Quote (ReadyAimFire @ Tue, Dec 16 2008, 12:00am)
Ohja sorry, je hebt gelijk, ik had een argument moeten zoeken op "dus?"

Ik was helemaal vergeten dat je een superintelligente straatcrimineel bent die alle breezersletjes kan krijgen als hij zijn legerbroek uitdoet en zijn gigantische e-penis laat zien. Het zal niet meer gebeuren, stel je voor dat je me dan zou opzoeken en neersteken.


lol, wat een onzinnig los geflabber spoeg je er weer allemaal uit

denk je dat dit soort verhaaltjes je aanzien geven voor je aarsmaatjes van de "elite nld d2jsp users" ?

"dus"

betekent, wtf lul je, maak je punt duidelijk

dat deed/kon je niet

hoe jullie het noemen

verball'd

ga nu maar gewoon slapen, ik zal je niet neersteken, zo ben ik niet heart.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 15 2008 06:53pm
Quote (kruispiloot @ Tue, 16 Dec 2008, 00:04)
idd, als het pepgabbertjes zijn die strak staan moet je gewoon wegwezen smile.gif

die kan je met een ijzeren pijp op de kop slaan en neertrappen, maar ze staan net zo hard weer op

gelukkig heb ik die juist aan mijn kant lol


grappig hun hadden ook een buisje

en zehebben serieus iemand die ertussen sprong een gat in zen kop geslagen zoals dat heet
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 15 2008 06:57pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 16 2008, 12:53am)
grappig hun hadden ook een buisje

en zehebben serieus iemand die ertussen sprong een gat in zen kop geslagen zoals dat heet


??

heb ik wat gemist?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 15 2008 07:13pm
Quote (kruispiloot @ Tue, 16 Dec 2008, 01:57)
??

heb ik wat gemist?


het een en andere, ja ben er zeker van tongue.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 15 2008 08:19pm
Quote (shadowstriker89 @ Mon, Dec 15 2008, 10:06pm)
waren het bontkraagjes of antilianen.
aangifte doen ouwe.
persoonlijk al meerdere full contact aanvaringen gehad met bontkraagjes maar als je een grote groep vrienden bij hebt is het nog te doen lololol


aangifte.. wat een zwak zieltje ben je toch ook

Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 16 2008, 01:13am)
het een en andere, ja ben er zeker van tongue.gif


vertel!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 16 2008 12:22am
je maakt het me veelste makkelijk, das saai...

en ik heb toen ook aangifte gedaan
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 16 2008 04:43am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 16 2008, 06:22am)
je maakt het me veelste makkelijk, das saai...

en ik heb toen ook aangifte gedaan


ojee happy.gif

aangifte happy.gif


FUCK THE POLICE FUCK THEM FUCK THE SYSTEM OMG OMG OMG OMG OMG OMG

*pats*

auw me oog sad.gif

oom agent, hij sloeg me :'(
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 16 2008 04:48am
Bam!!!!

oooh agent hij schoot me in mijn knie :'(
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 16 2008 04:52am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 16 2008, 10:48am)
Bam!!!!

oooh agent hij schoot me in mijn knie :'(



in?

oh, schoot, ik dacht dat je zei schopte in me knie :')

This post was edited by kruispiloot on Dec 16 2008 04:52am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll