d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo Got Owned! > Banned
Prev1121314151625Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 01:07pm
Quote (Jah_Cardi @ Thu, 13 Nov 2008, 19:06)
accent kan niet veel verschil geven in typen .. toch niet direct belgië vs Nederland happy.gif


alhoewel

dno of je antwerpse wortels hebt sgat maar ik wel plat antwerps in typen xD veel woorden verstaan de gewone belg niet xD
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 13 2008 01:08pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 07:07pm)
alhoewel

dno of je antwerpse wortels hebt sgat maar ik wel plat antwerps in typen xD veel woorden verstaan de gewone belg niet xD


ik oek ze tongue.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 13 2008 01:10pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 08:06pm)
je moet me niet proberen te verstaan, maar LEZEN

dat je een nederlands accent niet gewend bent kan het ook zijn ofc


Verstaan = snappen = begrijpen

Het slaagt niet alleen op de vocale manier van communiceren.
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 01:10pm
Quote (Jah_Cardi @ Thu, 13 Nov 2008, 19:08)
ik oek ze tongue.gif


100 % plat aantwerps ? das es ne zwoare zure als ge da oan mij vroagt
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 01:11pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 13 Nov 2008, 19:10)
Verstaan = snappen = begrijpen

Het slaagt niet alleen op de vocale manier van communiceren.


mag ik vragen om je rage via pm te doen? xD

ik had gehoopt op een rustige topic
maar ok was te verstaan

jongens he wink.gif

xD
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 13 2008 01:11pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 07:10pm)
100 % plat aantwerps ? das es ne zwoare zure als ge da oan mij vroagt


nej ni 100% plat zit me stuk hollands bloed happy.gif^mr wel antweirps accentje erop tongue.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 13 2008 01:12pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 19:57)
ja, en een wigger als jij kan haar niet krijgen
daarnaast is ze bezet en te oud voor jou

Ze is lelijk, hé?

Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 20:04)
hihi,  man,  ik weet soms niet hoe oud ik/me ma/me broer etc ben

boeie,  leeftijd is een nutteloos iets, jaartelling net zo goed,  overbodige structuur imo

'hihi'?
Gadverdamme. Je drinkt breezer, hé? Als je rondhangt met je maten?

This post was edited by Kanni on Nov 13 2008 01:12pm
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 01:12pm
Quote (Demonsangel @ Thu, Nov 13 2008, 07:10pm)
Verstaan = snappen = begrijpen

Het slaagt niet alleen op de vocale manier van communiceren.


ik zie een spelfout
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 01:12pm
Quote (Jah_Cardi @ Thu, 13 Nov 2008, 19:11)
nej ni 100% plat zit me stuk hollands bloed happy.gif^mr wel antweirps accentje erop tongue.gif


ik ben 50% fins maar boeie wink.gif xD da merkte ni
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 13 2008 01:12pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 07:12pm)
ik ben 50% fins maar boeie wink.gif xD da merkte ni


hmm exotisch kinky hoor.) tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1121314151625Next
Closed New Topic New Poll