d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev1121314151629Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 7 2008 09:07am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 7 Oct 2008, 16:05)
Dat ze zelf weten dat ze NSDAP ermee bedoelen, maar eigenlijk geen benul hebben van de hele geschiedenis.

Zo moeilijk is het toch niet om te redeneren?


Nee, niet zo moeilijk, maar doet het er heel veel toe?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 7 2008 10:34am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, Oct 7 2008, 12:45pm)
Wie heeft het over de handschoenen? Bokshandschoenen zijn sport atributen, het gaat hier over de kleding.

Overigens heeft nog niemand het "NSDA" genoemd, pak een Lonsdale sweater, doe er een jas over aan, laat m open hangen.
Wat zie je? LoNSDAle.
Hiermee doelen ze overigens op de NSDAP van de jaren 1930/1940.

Niet echt iets waarvan je denkt WOW, maar heb er knap wat Lonsdalers over gehoord.


dan kan je beter met het merk Consdaple kopen toch?
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Oct 7 2008 10:59am
En als je de platen van Frans Bauer achterstevoren afspeelt verkondigt hij daarin het einde van de Nederlandse garnituur.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Oct 7 2008 11:41am
Quote (Hellskin @ Tue, 7 Oct 2008, 18:34)
dan kan je beter met het merk Consdaple kopen toch?


Doen ze in Duitsland wel;
http://www.hilchenbacherbuendnis.de/zeichen.htm

Maar fuck random merkkleiding, de echten manifesteren zich natuurlijk op deze manier:



De DIEREN doen het zo:




This post was edited by WemyNM on Oct 7 2008 11:42am
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 7 2008 11:47am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Oct 7 2008, 05:07pm)
Nee, niet zo moeilijk, maar doet het er heel veel toe?


Nee, maar doet dit topic ertoe? Wat is je punt?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 7 2008 12:05pm
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 7 Oct 2008, 19:47)
Nee, maar doet dit topic ertoe? Wat is je punt?


Dat dat hele NSDAP argument al in 2005 nergens op sloeg.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 7 2008 01:06pm
ik had net zoon kankergrappig gesprek met iemand op msn.
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
Oct 7 2008 01:16pm
Quote (jekankermoeder @ Tue, Oct 7 2008, 09:06pm)
ik had net zoon kankergrappig gesprek met iemand op msn.


Nou vertel.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Oct 7 2008 02:05pm
Quote (jekankermoeder @ Tue, Oct 7 2008, 07:06pm)
ik had net zoon kankergrappig gesprek met iemand op msn.
Aandachthoer, je bent net een wijf man.

Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 7 2008 03:21pm
wow mijn trolls worden steeds beter ;F



(ja die laatste smiley he)


ANNYWAYZ
ik zei het for teh lulz maar ik vind het wel grappig om te vertellen dat dus iemand met brommer was gevallen en ik vroeg diegene of het een faceplant was of niet.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1121314151629Next
Add Reply New Topic New Poll