d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Jaar Zitten Voor Moord
Prev1121314151621Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 10:25am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 24 Aug 2008, 18:19)
Schaamte.

Edit: daarmee bedoel ik niet de individuele prestaties, maar de prestaties van het gehele land.

Ik schaam me niet voor de prestaties van anderen, ook al hebben ze dezelfde nationaliteit.
Vind je dat raar?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 24 2008 10:55am
Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 16:25)
Ik schaam me niet voor de prestaties van anderen, ook al hebben ze dezelfde nationaliteit.
Vind je dat raar?


Ik vind het raar dat in een (welvarend) land, waar iedereen gelijke kansen heeft, de sportprestaties zo zijn zoals ze nu zijn. En dan nog maar te zwijgen over de politieke situatie.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 11:07am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Aug 24 2008, 06:55pm)
Ik vind het raar dat in een (welvarend) land, waar iedereen gelijke kansen heeft, de sportprestaties zo zijn zoals ze nu zijn. En dan nog maar te zwijgen over de politieke situatie.


Wat heeft gelijke kansens nu met sportprestaties te maken.

Over onze politieke situatie hoef jij je niet bezig te houden, ik zou me meer concentreren op jezelf, is het normaal dat mensen in de "lagere sociale klasse" zich zo gedragen?

Mensen kiezen nu eenmaal voor mensen die het mooi kunnen uitleggen, veel mooie beloften etc.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 11:11am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 24 Aug 2008, 18:55)
Ik vind het raar dat in een (welvarend) land, waar iedereen gelijke kansen heeft, de sportprestaties zo zijn zoals ze nu zijn. En dan nog maar te zwijgen over de politieke situatie.

1. Ik vind het raar dat jij zoveel belang hecht aan een sportevenement.
2. Het kan te maken hebben met 'n slecht sportbeleid, of een mindere generatie sporters.
3. Haal jij trots uit de prestaties van je landgenoten?
4. Kan je de Belgische politieke situatie even schetsen. Ik ben benieuwd.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 24 2008 11:13am
Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 18:11)
1. Ik vind het raar dat jij zoveel belang hecht aan een sportevenement.
2. Het kan te maken hebben met 'n slecht sportbeleid, of een mindere generatie sporters.
3. Haal jij trots uit de prestaties van je landgenoten?
4. Kan je de Belgische politieke situatie even schetsen. Ik ben benieuwd.


wel leuk dat je het over de politieke situatie van onze zuiderburen hebt. terwijl die van ons ook niet veel soeps is..

zucht, moest reageren op M&C

This post was edited by CpTJenJen on Aug 24 2008 11:13am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 24 2008 11:18am
Quote (Demonsangel @ Sun, 24 Aug 2008, 17:07)
Wat heeft gelijke kansens nu met sportprestaties te maken.

Over onze politieke situatie hoef jij je niet bezig te houden, ik zou me meer concentreren op jezelf, is het normaal dat mensen in de "lagere sociale klasse" zich zo gedragen?

Mensen kiezen nu eenmaal voor mensen die het mooi kunnen uitleggen, veel mooie beloften etc.


Misschien wel alles? In landen waar een dictator heerst heeft lang niet iedereen gelijke kansen om zich te richten op sport, en dus ook andere zaken. Verder denk ik ook dat sport sterk gerelateerd is aan mentaliteit, discipline, etc.
Zit ik in de "lagere sociale klasse"? Wat weet jij ervan, jij kent me niet eens.


Jen; sssst, ;$!

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 24 2008 11:19am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 24 2008 11:21am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 24 Aug 2008, 18:18)
Misschien wel alles? In landen waar een dictator heerst heeft lang niet iedereen gelijke kansen om zich te richten op sport, en dus ook andere zaken. Verder denk ik ook dat sport sterk gerelateerd is aan mentaliteit, discipline, etc.
Zit ik in de "lagere sociale klasse"? Wat weet jij ervan, jij kent me niet eens.


Jen; sssst, ;$!


toch klopt het niet helemaal, neem nu china.. daar is de dicipline er in geramd en kijk wat ze breikt hebben . oké ze hebben wel ongelofelijk veel inwoners , maar ook gruwelijk veel medailles..
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 24 2008 11:23am
Quote (CpTJenJen @ Sun, 24 Aug 2008, 17:21)
toch klopt het niet helemaal, neem nu china.. daar is de dicipline er in geramd en kijk wat ze breikt hebben . oké ze hebben wel ongelofelijk veel inwoners , maar ook gruwelijk veel medailles..


Daar gaat dat puur om eer, kijk naar de voorgaande olympische spelen hoe China daar presteerde. Dit is waar China van droomde, natuurlijk kun je dan geen modderfiguur staan als je het evenement 'host'. Die zijn wezen trainen als een dolle!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 24 2008 11:25am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 24 Aug 2008, 18:23)
Daar gaat dat puur om eer, kijk naar de voorgaande olympische spelen hoe China daar presteerde. Dit is waar China van droomde, natuurlijk kun je dan geen modderfiguur staan als je het evenement 'host'. Die zijn wezen trainen als een dolle!


ja maar ook omdat ze moesten om inderdaad te voorkomen wat jij net aankaarte. "gezichtsverlies" te lijden.. en dat zijn niet de sporters zelf die daar zo fel voor zijn.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 11:26am
Waarom blijft je antwoord op mijn vragen?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1121314151621Next
Add Reply New Topic New Poll