Quote (Hellskin @ Mon, Aug 11 2008, 06:12pm)
mja ik heb die arme jonge maar wat gedoneerd.
ik gun het bbdg wel
5,555.55!
I'm the best.
Zelfs 1,111 posts. Men dag kan niet meer kapot. : )
Quote (Hellskin @ Mon, Aug 11 2008, 08:12pm)
ik ben blij voor je

hoe is het leven veder? oh niet antwoorden dat verneukt je 1111 xD
Klote, volgend jaar eens proberen zonder herexamens ^^
This post was edited by Demonsangel on Aug 11 2008 12:15pm