d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Goede Nederlandse Clans? > Ik Zoek Er 1
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 11 2008 09:14am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 11 Aug 2008, 16:12)
me 2


anders ik wel
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 11 2008 10:11am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Aug 11 2008, 03:12pm)
me 2


;p
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 11 2008 10:12am
Quote (Mischa @ Mon, Aug 11 2008, 04:11pm)
;p


mja ik heb die arme jonge maar wat gedoneerd.

ik gun het bbdg wel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 11 2008 12:10pm
Quote (Hellskin @ Mon, Aug 11 2008, 06:12pm)
mja ik heb die arme jonge maar wat gedoneerd.

ik gun het bbdg wel


5,555.55!

I'm the best.

Zelfs 1,111 posts. Men dag kan niet meer kapot. : )
Quote (Hellskin @ Mon, Aug 11 2008, 08:12pm)
ik ben blij voor je wink.gif


hoe is het leven veder? oh niet antwoorden dat verneukt je 1111 xD


Klote, volgend jaar eens proberen zonder herexamens ^^

This post was edited by Demonsangel on Aug 11 2008 12:15pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 11 2008 12:12pm
Quote (Demonsangel @ Mon, Aug 11 2008, 06:10pm)
5,555.55!

I'm the best.

Zelfs 1,111 posts. Men dag kan niet meer kapot. : )


ik ben blij voor je wink.gif


hoe is het leven veder? oh niet antwoorden dat verneukt je 1111 xD
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold: 1,060.00
Aug 12 2008 06:53am
jA idd stuur een pm tongue.gif
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 15 2008 09:12pm
Quote (Hustlegirl @ Fri, Aug 8 2008, 06:45pm)
Geef nooit je passwoord, staat op blizzard EULA en op die van D2jsp en eigenlijk op die van elk online spel.
Welk deel van NIET geven snap je niet. en 40k forumgold doe je knap want ik ken je naam niet en ken de "rijkere" "spelers" toch wel allemaal zown beetje, dus heb jij jezelf rijk gescammed of overdrijf je een beetje.
je speelt non lad, dus prijzen zijn al laag+ op ladder haal je zoveel fg op 1 char stampen niet.

En daarbij je blijft een random.
Rijke randoms zijn er niet!
Maarja als jij het zegt dat je het wel bent...
Wen eraan je bent gescammed/berooft door een meisje HAHAHA


jij bent echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo kanker dom
en je hebt geen benul van dit spel GTFO
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Aug 18 2008 07:35am
headscratch.gif
Member
Posts: 92
Joined: Aug 3 2008
Gold: 10.00
Aug 19 2008 07:26am
ood was mooier
Member
Posts: 2,989
Joined: Sep 11 2008
Gold: 4,778.93
Sep 20 2008 09:18am
dude wat maakt een nl clan nouw uit
je kan tog ook in een niet nl?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll