d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tatoeage ^
Prev11213141516Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,317
Joined: Sep 25 2006
Gold: 1,090.40
Apr 22 2008 04:35am
Ejh Badboy...
Je tattoo is zeker wel vet...
Respect, dattie zo groot en opvallend is, en zoveel betekenis...
ik vind het echt mooi dat je t niet doet om stoer te doen, maar van je lichaam een verhaal maakt, waar de rest van de wereld nog iets van kan leren

//Ferhya
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Apr 22 2008 06:16am
Quote (ITA_MaFiA @ Mon, 21 Apr 2008, 18:34)
^_____^


Gtfo, User Blogs for +1's please. smile.gif


Nja ikzelf vind tatoeages niks, maar als jij er gelukkig van wordt moet je het zeker doen. ( Het ontwerk mag er inderdaad wel zijn, props yo! )

This post was edited by uNoTopia on Apr 22 2008 06:16am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 22 2008 06:54am
Quote (uNoTopia @ Tue, 22 Apr 2008, 13:16)
Gtfo, User Blogs for +1's please. smile.gif


Nja ikzelf vind tatoeages niks, maar als jij er gelukkig van wordt moet je het zeker doen. ( Het ontwerk mag er inderdaad wel zijn, props yo! )


jij +1ed harder dan die kerel dus stfu plx
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Apr 22 2008 07:21am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 22 Apr 2008, 14:54)
jij +1ed harder dan die kerel dus stfu plx


Okee man, bedankt voor je mening.
Member
Posts: 5,539
Joined: Jul 23 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 28 2008 06:14am
Ik vind het een mooie tattoo, zelf zou ik er nooit een willen zetten, maar deze is wel mooi.

Maar wat ik me dus afvraag, want nu zie je nog alle oude mensen (60+) over straat lopen zonder tattoo's.
Straks over een jaartje of 30, 40, zul je allemaal bejaarden rond zien lopen met dit soort tattoo's.
en er zijn vaak van die 'ruige' tattoos met flammen, of tribals, wat dan ook op mensen hen armen. lijkt me niet dat dit nog bij je past als je zo oud bent. (als een tattoo sowieso dan nog staat)


maarja dat is mijn opinion.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 28 2008 09:18am
Quote (xera2 @ Mon, 28 Apr 2008, 14:14)
Ik vind het een mooie tattoo, zelf zou ik er nooit een willen zetten, maar deze is wel mooi.

Maar wat ik me dus afvraag, want nu zie je nog alle oude mensen (60+) over straat lopen zonder tattoo's.
Straks over een jaartje of 30, 40, zul je allemaal bejaarden rond zien lopen met dit soort tattoo's.
en er zijn vaak van die 'ruige' tattoos met flammen, of tribals, wat dan ook op mensen hen armen. lijkt me niet dat dit nog bij je past als je zo oud bent. (als een tattoo sowieso dan nog staat)


maarja dat is mijn opinion.


Jah benk wel mee eens, als je oud bent en je huid ook gaat hangen huh.gif ziet je tattoo er niet meer uit sad.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 29 2008 02:09am
Quote (Zompy @ Mon, Apr 28 2008, 04:18pm)
Jah benk wel mee eens, als je oud bent en je huid ook gaat hangen huh.gif ziet je tattoo er niet meer uit sad.gif


Uhuh, als je later oud word dan boeit je uiterlijk toch niet al te veel smile.gif
En je moet van je jonge jaren genieten, dus niet alleen maar zo denken van: als ik nu een tatoo doe ziet het er over 40 jaar niet meer uit...

Wel ninnet, is toch nog 40 jaar mooi, en als je dan een jaar of 60/70 bent leef je geen 40 jaar meer, dus dan heb je er langer plezier van gehad terwijl die mooi was xD

En er zijn ook stukjes huid die niet gaan rimpelen hoor smile.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 29 2008 04:09am
Quote (Apachai @ Tue, 29 Apr 2008, 10:09)
Uhuh, als je later oud word dan boeit je uiterlijk toch niet al te veel smile.gif
En je moet van je jonge jaren genieten, dus niet alleen maar zo denken van: als ik nu een tatoo doe ziet het er over 40 jaar niet meer uit...

Wel ninnet, is toch nog 40 jaar mooi, en als je dan een jaar of 60/70 bent leef je geen 40 jaar meer, dus dan heb je er langer plezier van gehad terwijl die mooi was xD

En er zijn ook stukjes huid die niet gaan rimpelen hoor smile.gif


Das waar, en er zijn mensen die (bijna) niet rimpel's krijgen.

This post was edited by Zompy on Apr 29 2008 04:09am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 29 2008 04:39am
bijna geen* rimpels*

jij ben echt zown grammaticaal wonder dat je wel t recht hebt om mense te verbetere zeg.

This post was edited by JurK. on Apr 29 2008 04:39am
Member
Posts: 1
Joined: May 1 2008
Gold: 0.00
May 1 2008 02:23am
heb zelf 2 tattoo's,,
een sterretje op schouder en een als nagedachtenis aan mijn opa op mn kuit,
weet alleen niet hoe ik de foto's erbij moet zetten^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev11213141516Next
Add Reply New Topic New Poll