d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dit Ben Ik:
Prev1121314151617Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jul 5 2006 10:28am
Quote (¢?NNI @ Wed, Jul 5 2006, 03:22pm)
Quote (LittlePrincess)
Ik moet me inhouden om die kerel niet uit te schelden, en daarom blijf ik hier passief.

Ik vind het best grappig om te zien hoe laag je frustratie tolerantie is. Als je op een internet forum al niet met je frustraties om kan, wat de neuk moet het dan zijn in je dagelijks leven? Hah.

ReadyAimFire: jij neemt dit forum veeeeeeeeeel te serieus. Het is maar een warn, het ding gaat weg na een maand de regels te volgen. Regels die trouwens erg simpel zijn om te volgen. Dus stop nu maar met wenen, ik denk dat Han dit forum net iets beter kent dan jij.

Ik vind het grappig dat jij andere belachelijk maakt, maar zelf geen fotootje van je durft te laten zien... Ik denk dat jij degeen met frustraties bent en niet met emoties om kunt gaan, en zo hard probeert anderen erop te wijzen op een forum.

Ga naar de discussie forums met je onwetendheid, ze zullen van je smullen...

Punt is, ik verspil geen andere 10% warn

50% van zijn posts hier is negativiteit.

Als die kerel de PM optie gebruikt en even vriendelijk aangeeft wat er verkeerd is en verteld wat er anders moet, in plaat van iemand openlijk te beschuldigen (ReadyAimFire), negativiteit te posten en mensen er op attendeert dat de dingen die ze doen in strijd zijn met de regels, zal deze forums meer Dutch-Friendly worden.

Quote (canni)
Ik ben er zeker van dat Han zijn macht niet misbruikt

Het grappigste dat ik lees hier.

Wuben heeft helemaal gelijk. Respect, laat je niet intimideren hier,

- LP

This post was edited by LittlePrincess on Jul 5 2006 10:29am
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jul 5 2006 10:43am
Quote (LittlePrincess @ Wed, 5 Jul 2006, 17:28)

Quote (canni)
Ik ben er zeker van dat Han zijn macht niet misbruikt

- LP

Hij misbruikt zijn macht niet, hij heeft geen macht, en dat zal hij ook nooit hebben op dit forum.
Hij heeft een hogere group dan ons, maar heeft nog steeds niet meer macht dan ons, hij report het gewoon, wat ook zijn taak is als member ++.
Member
Jul 5 2006 10:47am
[QUOTE=LittlePrincess,Wed, Jul 5 2006, 04:38pm]Ik kom niet meer terug naar deze forum...

Als er een andere Dutch Forum hier aangemaakt word, exclusief Han, PM me please,

- LP[/QUOTE]
Blij toe, iemand die geen regels kan volgen is hier ook niet gewenst.

[QUOTE=LittlePrincess,Wed, Jul 5 2006, 04:48pm][QUOTE=¢?NNI,Wed, Jul 5 2006, 02:41pm][QUOTE=LittlePrincess,Wed, 5 Jul 2006, 15:38]Ik kom niet meer terug naar deze forum...

Als er een andere Dutch Forum hier aangemaakt word, exclusief Han, PM me please,

- LP[/QUOTE]

Heh.

Han - 1
LittlePrincess - 0[/QUOTE]

Niet echt... Ik moet me inhouden om die kerel niet uit te schelden, en daarom blijf ik hier passief.

- LP[/QUOTE]
Je ging toch weg?

[QUOTE=ReadyAimFire,Wed, Jul 5 2006, 05:07pm]Wel Han ik vond mijn post niet echt waardeloos want anders zou ik hem hier niet gezet hebben. En ik voel mij al helemaal niet alsof ik een oorlog zou gewonnen hebben. De enige reden waarom ik het überhaupt nog vernoemde is omdat er gelijkenissen waren met wat er hier gebeurde. Ik merkte trouwens net dat je je post ge-edit hebt en er voordien stond dat ik loog, wat dus niet waar is. Lees de topic in kwestie nog maar eens na. Aangezien ik het idee heb dat sommige mensen op dit forum gewoon jou gelijk geven omdat je hier wat "macht" hebt, wou ik toch even meegeven dat er ook mensen zijn die om rechtvaardigheid geven ipv om hun warn-level. Ik begrijp best dat er iemand moet zijn die hier een oogje in het zeil houdt want anders zou het uit de hand lopen, maar dat wil niet zeggen dat je iedereen die je geen gelijk geeft moet warnen. Dit forum is bedoeld om alle nederlandstaligen met elkaar te laten praten over dingen die hen interesseren, en niet om er jouw persoonlijke fascistische dictatuur van te maken.Vrijheid van meningsuiting is bij mijn weten nog steeds van kracht in België en Nederland.[/QUOTE]
Ik had mijn post ook ge-edit omdat ik erken dat je gelijk had, hoe vaak wil je dit horen, almachtige.

[QUOTE=ReadyAimFire,Wed, Jul 5 2006, 05:07pm] Ik begrijp best dat er iemand moet zijn die hier een oogje in het zeil houdt want anders zou het uit de hand lopen, maar dat wil niet zeggen dat je iedereen die je geen gelijk geeft moet warnen. Dit forum is bedoeld om alle nederlandstaligen met elkaar te laten praten over dingen die hen interesseren, en niet om er jouw persoonlijke fascistische dictatuur van te maken.Vrijheid van meningsuiting is bij mijn weten nog steeds van kracht in België en Nederland.[/QUOTE]
Ik warn niet omdat ik mijn zin niet krijg, ik warn omdat er regels worden overtreden.
Je hoeft mij absoluut niet uit te leggen wat de bedoeling voor dit forum is, ik ben er mede verantwoordelijk voor dat dit forum er is gekomen, dat kan ik van jullie, als nieuwelingen hier die denken dat ze alles mogen, niet zeggen, dus ik heb er bijna spijt van dat dit forum er nu is.

[QUOTE=LittlePrincess,Wed, Jul 5 2006, 06:28pm][QUOTE=¢?NNI,Wed, Jul 5 2006, 03:22pm][QUOTE=LittlePrincess]Ik moet me inhouden om die kerel niet uit te schelden, en daarom blijf ik hier passief.[/QUOTE]
Ik vind het best grappig om te zien hoe laag je frustratie tolerantie is. Als je op een internet forum al niet met je frustraties om kan, wat de neuk moet het dan zijn in je dagelijks leven? Hah.

ReadyAimFire: jij neemt dit forum veeeeeeeeeel te serieus. Het is maar een warn, het ding gaat weg na een maand de regels te volgen. Regels die trouwens erg simpel zijn om te volgen. Dus stop nu maar met wenen, ik denk dat Han dit forum net iets beter kent dan jij.[/QUOTE]

Ik vind het grappig dat jij andere belachelijk maakt, maar zelf geen fotootje van je durft te laten zien... Ik denk dat jij degeen met frustraties bent en niet met emoties om kunt gaan, en zo hard probeert anderen erop te wijzen op een forum.

Als die kerel de PM optie gebruikt en even vriendelijk aangeeft wat er verkeerd is en verteld wat er anders moet, in plaat van iemand openlijk te beschuldigen (ReadyAimFire), negativiteit te posten en mensen er op attendeert dat de dingen die ze doen in strijd zijn met de regels, zal deze forums meer Dutch-Friendly worden.

[QUOTE=canni]Ik ben er zeker van dat Han zijn macht niet misbruikt [/QUOTE]

- LP[/QUOTE]
Je ging toch weeeeeeheeeeeeeeeg?

[QUOTE=wolfboy,Wed, Jul 5 2006, 06:43pm][QUOTE=LittlePrincess,Wed, 5 Jul 2006, 17:28]

[QUOTE=canni]Ik ben er zeker van dat Han zijn macht niet misbruikt [/QUOTE]

- LP[/QUOTE]

Hij misbruikt zijn macht niet, hij heeft geen macht, en dat zal hij ook nooit hebben op dit forum.
Hij heeft een hogere group dan ons, maar heeft nog steeds niet meer macht dan ons, hij report het gewoon, wat ook zijn taak is als member ++.[/QUOTE]
Correct, ik ben niet op zoek naar een hogere group dan dit want daar heb ik absoluut geen tijd voor. Ik probeer er alleen voor te zorgen dat dit forum geen tweede pvp forum wordt.
Member
Jul 5 2006 10:47am
Quote (¢?NNI @ Wed,Jul52006, 03:22pm)
Quote (LittlePrincess)
Ik moet me inhouden omdiekerelniet uit te schelden, en daarom blijf ik hier passief.

Ik vind het bestg rappig om te zien hoe laag je frustratie tolerantie is.Als je op eeninternet forum al niet met je frustraties om kan, wat deneukmoethet danzijn in je dagelijks leven? Hah.

Ik vind het grappig dat jij andere belachelijk maakt, maar zelf geenfotootje van je durft te laten zien...

Het is geen kwestie van "durven", het gaat om het principe "ik zet geen privé-informatie op internet", en dat behoort naar mijn mening tot privé-informatie. Als je echter geïnteresseerd bent om mij op foto te zien, stuur me een PM en ik geef je mijn MSN-adres.

Quote (LittlePrincess @ Wed,5Jul2006, 17:28)
Ik denk datjijdegeenmet frustraties bent en niet met emoties om kunt gaan, enzohardprobeert anderen erop te wijzen op een forum.

Helemaal niet.Plus, wanneer iemand die "minder post omdat hij zichzelf anders niet kan weerhouden van het uitschelden van een persoon" gedreven door frustraties dat zegt, is dat humoristisch.

Quote (LittlePrincess @ Wed,5Jul2006, 17:28)
Ga naardediscussieforums met je onwetendheid, ze zullen vanjesmullen...

Oh noes. Helaas speel ik geen computerspelletjes, en heb ik ook niks aan een forum dat dus over die computerspelletjes gaat. Of nee, "ik durf het gewoon niet aan uit angst om opgesmuld te worden". Zucht.

Alsdiekerelde PM optie gebruikt en even vriendelijk aangeeft wat er verkeerdis enverteld wat er anders moet, in plaat van iemand openlijktebeschuldigen(ReadyAimFire), negativiteit te posten en mensen er opattendeert dat dedingen die ze doen in strijd zijn met de regels, zal deze forums meerDutch-Friendly worden.

Ja, helaas is het forum geen liefdadigheidsinstelling en de realiteit is dat er wordt gewerkt meteen systeem dat inhoudt dat wanneer iemand een overtreding van deregels begaat, gewarned wordt. Als die persoon niet jankt en een maandlang de regels volgt (wat op zich echt helemaal geen moeilijke opdrachtis), wordt de warn verwijderd. Jij kunt daar dan ook niks aan veranderen.

Quote (LittlePrincess @ Wed, 5 Jul2006,17:28)
Ik ben er zeker vandat Han zijn macht niet misbruikt

- LP

Dat verandert niets aan mijn mening.

This post was edited by ¢?NNI on Jul 5 2006 10:55am
Member
Gold: 5,901.42
Jul 5 2006 10:54am
Quote (LittlePrincess)
Ik moet me inhouden om die kerel niet uit te schelden, en daarom blijf ik hier passief.

ReadyAimFire: jij neemt dit forum veeeeeeeeeel te serieus. Het is maar een warn, het ding gaat weg na een maand de regels te volgen. Regels die trouwens erg simpel zijn om te volgen. Dus stop nu maar met wenen, ik denk dat Han dit forum net iets beter kent dan jij.

- LP

Je moet je dan antuurlijk ook nie zoveel van canni aantrekken, dan ben jij niet zo gefrustreerd en is hij ook blij dat niet iedereen hier zit te zeuren.
EDIT: blij zijn is toch waar het om gaat? njaguar heeft dit forum echt niet gemaakt om een 3e wereldoorlog te ontketenen in Nederland en Belgie, tussen groepen die niet eens duidelijk zijn.

This post was edited by Tha_Axid on Jul 5 2006 10:56am
Member
Gold: 224.00
Jul 5 2006 10:57am
Quote (triple_han @ Wed, Jul 5 2006, 11:16am)
Ik vind het dom dat wuben lol heeft om dit forum te verpesten.

Anders ik wel.

Hij werd hier niet om gewarned en dat weet hij zelf ook al te goed.

Nou, kan je misschien uitleggen waarom? Ik weet het echt niet.

- LP

Ongetwijfeld de beste zin in dit topic.
Member
Jul 5 2006 10:59am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 5 Jul 2006, 17:57)

- LP

Ik zou er maar van genieten, meer zal je er niet krijgen denk ik.
Member
Gold: 224.00
Jul 5 2006 11:00am
Quote (wolfboy @ Wed, Jul 5 2006, 04:59pm)

- LP

Juist, daar gaat het mis.
Member
Jul 5 2006 11:01am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Jul 5 2006, 06:57pm)
Quote (triple_han @ Wed, Jul 5 2006, 11:16am)
Ik vind het dom dat wuben lol heeft om dit forum te verpesten.

Anders ik wel.

Hij werd hier niet om gewarned en dat weet hij zelf ook al te goed.

Nou, kan je misschien uitleggen waarom? Ik weet het echt niet.

- LP

Je kreeg hem voor je onzin in de "Even een vraagje" topic. PM de volgende keer vragen over je warns of je ontvangt er nog 1 bovenop, dit geldt voor iedereen.
Member
Jul 5 2006 11:09am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 5 Jul 2006, 18:00)
Quote (wolfboy @ Wed, Jul 5 2006, 04:59pm)

- LP

Juist, daar gaat het mis.

Ik weet (nee, niet denk) dat er meerdere mensen op dit forum, en ongetwijfeld op deze aardbodem zijn die deze mening met mij delen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1121314151617Next
Add Reply New Topic New Poll