Quote (LittlePrincess @ Wed, 5 Jul 2006, 17:28)
Quote (¢?NNI @ Wed,Jul52006, 03:22pm)
Quote (LittlePrincess)
Ik moet me inhouden omdiekerelniet uit te schelden, en daarom blijf ik hier passief.
Ik vind het bestg rappig om te zien hoe laag je frustratie tolerantie is.Als je op eeninternet forum al niet met je frustraties om kan, wat deneukmoethet danzijn in je dagelijks leven? Hah.
Ik vind het grappig dat jij andere belachelijk maakt, maar zelf geenfotootje van je durft te laten zien...
Het is geen kwestie van "durven", het gaat om het principe "ik zet geen privé-informatie op internet", en dat behoort naar mijn mening tot privé-informatie. Als je echter geïnteresseerd bent om mij op foto te zien, stuur me een PM en ik geef je mijn MSN-adres.
Quote (LittlePrincess @ Wed,5Jul2006, 17:28)
Ik denk datjijdegeenmet frustraties bent en niet met emoties om kunt gaan, enzohardprobeert anderen erop te wijzen op een forum.
Helemaal niet.Plus, wanneer iemand die "minder post omdat hij zichzelf anders niet kan weerhouden van het uitschelden van een persoon" gedreven door frustraties dat zegt, is dat humoristisch.
Quote (LittlePrincess @ Wed,5Jul2006, 17:28)
Ga naardediscussieforums met je onwetendheid, ze zullen vanjesmullen...
Oh noes. Helaas speel ik geen computerspelletjes, en heb ik ook niks aan een forum dat dus over die computerspelletjes gaat. Of nee, "ik durf het gewoon niet aan uit angst om opgesmuld te worden". Zucht.
Quote (LittlePrincess @ Wed, 5 Jul 2006, 17:28)
Punt is, ik verspil geen andere 10% warn
50% van zijn posts hier is negativiteit.
Alsdiekerelde PM optie gebruikt en even vriendelijk aangeeft wat er verkeerdis enverteld wat er anders moet, in plaat van iemand openlijktebeschuldigen(ReadyAimFire), negativiteit te posten en mensen er opattendeert dat dedingen die ze doen in strijd zijn met de regels, zal deze forums meerDutch-Friendly worden.
Ja, helaas is het forum geen liefdadigheidsinstelling en de realiteit is dat er wordt gewerkt meteen systeem dat inhoudt dat wanneer iemand een overtreding van deregels begaat, gewarned wordt. Als die persoon niet jankt en een maandlang de regels volgt (wat op zich echt helemaal geen moeilijke opdrachtis), wordt de warn verwijderd. Jij kunt daar dan ook niks aan veranderen.
Quote (LittlePrincess @ Wed, 5 Jul2006,17:28)
Quote (¢?NNI @ Wed, Jul 5 2006, 03:22pm)
Ik ben er zeker vandat Han zijn macht niet misbruikt
Het grappigste dat ik lees hier.
Wuben heeft helemaal gelijk. Respect, laat je niet intimideren hier,
- LP
Dat verandert niets aan mijn mening.
This post was edited by ¢?NNI on Jul 5 2006 10:55am