d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnval !!!
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Feb 10 2008 03:31pm
Quote (Flatulence @ Sat, 9 Feb 2008, 18:14)
Damn.

#1 Origineel
#2 Rasechte travestiet.


euhm vuil janet of travestiet is een groot verschil eh!
zoek eens op wat het alle 2 betekent zou ik zo zeggen tongue.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 10 2008 03:44pm
Quote (DvsF @ Sun, Feb 10 2008, 09:31pm)
euhm vuil janet of travestiet is een groot verschil eh!
zoek eens op wat het alle 2 betekent zou ik zo zeggen tongue.gif


ervaring ? wink.gif

tegenwoordig zie ik er hier veel die ik al kende van zien maar wist niet dat die dutch waren ( jij bent er 1 van )
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 10 2008 03:45pm
Quote (cranium-sf @ Sun, 10 Feb 2008, 22:44)
ervaring ? wink.gif

tegenwoordig zie ik er hier veel die ik al kende van zien maar wist niet dat die dutch waren ( jij bent er 1 van )


ik zie hier tegenwoordig heel veel mensen waarvan ik hoopte dat ze geen Nederlanders zijn..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 10 2008 04:42pm
Quote (JurK. @ Sun, 10 Feb 2008, 22:45)
ik zie hier tegenwoordig heel veel mensen waarvan ik hoopte dat ze geen Nederlanders zijn..


als je nooit iets verwacht kun je ook nooit teleurgesteld worden.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 11 2008 07:39am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 10 Feb 2008, 23:42)
als je nooit iets verwacht kun je ook nooit teleurgesteld worden.


ervaring? ohmy.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 11 2008 08:49am
Quote (JurK. @ Sun, Feb 10 2008, 10:45pm)
ik zie hier tegenwoordig heel veel mensen waarvan ik hoopte dat ze geen Nederlanders zijn..


hoezo hoopte je dat et geen nederlanders zouden zijn??
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 11 2008 09:05am
Quote (Apachai @ Mon, 11 Feb 2008, 15:49)
hoezo hoopte je dat et geen nederlanders zouden zijn??


de manier van praten/commentaar leveren/zichzelf provoceren
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 11 2008 10:04am
Quote (JurK. @ Mon, 11 Feb 2008, 14:39)
ervaring? ohmy.gif


te veel
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 11 2008 10:51am
Quote (JurK. @ Mon, Feb 11 2008, 04:05pm)
de manier van praten/commentaar leveren/zichzelf provoceren


aha, maja, als het geen nederlanders waren zou je spaans,chinees etc etc door elkaar halen tongue.gif
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Feb 11 2008 01:33pm
Quote (cranium-sf @ Sun, 10 Feb 2008, 22:44)
ervaring ? wink.gif

tegenwoordig zie ik er hier veel die ik al kende van zien maar wist niet dat die dutch waren ( jij bent er 1 van )


hehe wist ook niet dat er zoveel nederlands spraken hier smile.gif

en jah travestiet kleed zich toch beetje anders dan dat hoor moet ik zeggen tongue.gif
vuil jannet bestaat al jaren
was in de tijd toen mensen geen geld hadden voor kostum's te kopen dus deden ze maar hun vrouw hun kleren aan en namen ze een vogelkooi met daar een witvis in dat hangde te drogen voor moesten ze honger krijgen biggrin.gif

voor de mensen dat het niet wisten tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll