d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Natalee Holloway > Zondag De Ontknoping
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 6 2008 06:10am
Quote (Skulvar @ Wed, 6 Feb 2008, 12:05)
Beetje onorgineel wel.


tjah wel effectief.. dat zie je wink.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 6 2008 06:11am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 6 Feb 2008, 12:51)
heb ik ook gezien ja.. en wat denken die mensen ermee op te lossen? die mensen moet je ook dood of in coma in zee droppen.. doe ik niet moeilijk over..


Zou jij die taak op je nemen?
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Feb 6 2008 07:03am
gewoon zielig dat mr. de vries dit zo ongelooflijk uit zit te melken.
zelfde geldt voor joran, heb er of spijt van, of beken schuld.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Feb 6 2008 07:22am
Quote (AverageJoe @ Wed, Feb 6 2008, 02:03pm)
gewoon zielig dat mr. de vries dit zo ongelooflijk uit zit te melken.
zelfde geldt voor joran, heb er of spijt van, of beken schuld.


Is spijt betuigen niet hetzelfde als schuld bekennen?

Anyway, of hij het gedaan heeft, daar laat ik me niet over uit.

De rechtbank zal hem waarschijnlijk vrijspreken, gezien ze t op ontoerekeningsvatbaar gooien (dat zou iig het slimste zijn). Joran heeft namelijk een moeilijke jeugd gehad.

Wat Peter heeft gedaan kan trouwens ook niet echt door de beugel, hij zit enkel zijn eigen zakken te vullen. Ook heeft hij geen toestemming gehad van Joran om de gemaakte videobeelden uit te zenden, hij had op zijn minst onherkenbaar gemaakt moeten worden.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 6 2008 07:28am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Feb 6 2008, 01:10pm)
tjah wel effectief.. dat zie je wink.gif


Tja, zolang je je bek maar houd. tongue.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 6 2008 09:26am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, Feb 6 2008, 02:22pm)
Is spijt betuigen niet hetzelfde als schuld bekennen?

Anyway, of hij het gedaan heeft, daar laat ik me niet over uit.

De rechtbank zal hem waarschijnlijk vrijspreken, gezien ze t op ontoerekeningsvatbaar gooien (dat zou iig het slimste zijn). Joran heeft namelijk een moeilijke jeugd gehad.

Wat Peter heeft gedaan kan trouwens ook niet echt door de beugel, hij zit enkel zijn eigen zakken te vullen. Ook heeft hij geen toestemming gehad van Joran om de gemaakte videobeelden uit te zenden, hij had op zijn minst onherkenbaar gemaakt moeten worden.


Ik snap jou hier wel maar hoe wil je dan bewijzen hebben dat dit inderdaad Joran is?
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 09:31am
Quote (Skulvar @ Wed, Feb 6 2008, 01:28pm)
Tja, zolang je je bek maar houd. tongue.gif


het heeft gewerkt!

Malakas you sig is egt kenker lelijk man. focken gotik

This post was edited by Wasbeertje on Feb 6 2008 09:34am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 6 2008 10:06am
Quote (Wasbeertje @ Wed, Feb 6 2008, 04:31pm)
het heeft gewerkt!

Malakas you sig is egt kenker lelijk man. focken gotik


Nice!

En ja, te grote emo sigs zijn lelijk.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 6 2008 10:27am
Quote (Wasbeertje @ Wed, 6 Feb 2008, 16:31)
het heeft gewerkt!

Malakas you sig is egt kenker lelijk man. focken gotik


Report dan, hij is ook te groot. smile.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 6 2008 11:28am
Quote (uNoTopia @ Wed, Feb 6 2008, 05:27pm)
Report dan, hij is ook te groot. smile.gif


Zo.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll