Quote (AverageJoe @ Wed, Feb 6 2008, 02:03pm)
gewoon zielig dat mr. de vries dit zo ongelooflijk uit zit te melken.
zelfde geldt voor joran, heb er of spijt van, of beken schuld.
Is spijt betuigen niet hetzelfde als schuld bekennen?
Anyway, of hij het gedaan heeft, daar laat ik me niet over uit.
De rechtbank zal hem waarschijnlijk vrijspreken, gezien ze t op ontoerekeningsvatbaar gooien (dat zou iig het slimste zijn). Joran heeft namelijk een moeilijke jeugd gehad.
Wat Peter heeft gedaan kan trouwens ook niet echt door de beugel, hij zit enkel zijn eigen zakken te vullen. Ook heeft hij geen toestemming gehad van Joran om de gemaakte videobeelden uit te zenden, hij had op zijn minst onherkenbaar gemaakt moeten worden.