d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Lijst Der.... > Wegpesters.
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 21 2008 05:07am
Quote (Demonsangel @ Mon, 21 Jan 2008, 11:55)
Oh ik wilde juist "het grote Danny album" maken rolleyes.gif
Zal dit dan maar aan Han overlaten...

Huh? Wat?

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 21 2008 06:18am
Quote (triple_han @ Mon, Jan 21 2008, 12:07pm)
Huh? Wat?


*por por*
Subtiele aanvraag op aanmaak van nieuw foto topic.

This post was edited by Ov2rkill on Jan 21 2008 06:18am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 21 2008 07:19am
Quote (triple_han @ Mon, Jan 21 2008, 11:07am)
Huh? Wat?



Quote (Ov2rkill @ Mon, Jan 21 2008, 12:18pm)
*por por*
Subtiele aanvraag op aanmaak van nieuw foto topic.


Zou je een nieuw fototopic willen starten han?

(minder subtiele aanvraag)

This post was edited by Hellskin on Jan 21 2008 07:19am
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 21 2008 11:02am
Neen. Met het huidige wanbeleid in dit forum werkt het toch niet.
Bovendien hoef ik niet nog meer foto's van tepelpiercings te zien..

This post was edited by triple_han on Jan 21 2008 11:02am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 21 2008 11:09am
Quote (triple_han @ Mon, 21 Jan 2008, 18:02)
Neen. Met het huidige wanbeleid in dit forum werkt het toch niet.
Bovendien hoef ik niet nog meer foto's van tepelpiercings te zien..


kan je daar niet goed tegen nee?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 21 2008 11:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 21 Jan 2008, 17:09)
kan je daar niet goed tegen nee?


Niemand eigenlijk.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 21 2008 11:26am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 21 Jan 2008, 18:19)
Niemand eigenlijk.


tja hou dan op met het te posten..
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 21 2008 11:31am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 21 Jan 2008, 18:26)
tja hou dan op met het te posten..


hou es op met de heletijd trug te komen
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 21 2008 11:34am
Quote (Tha_Axid @ Mon, 21 Jan 2008, 18:31)
hou es op met de heletijd trug te komen


ik ben nooit weg geweest..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 21 2008 11:46am
Hou eens op met te blijven.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev112131415Next
Add Reply New Topic New Poll