[QUOTE=Host_of_sorrow,Fri, Aug 4 2006, 07:59am][QUOTE=Toasts,Thu, Aug 3 2006, 11:15pm]nummerplaat is leesbaar ik ga die auto aangeven als gestolen das grappig

of ook niet, nvm silly old me

[/QUOTE]
Ik denk dat zodra de politie er achter komt dat jou aangifte fake i zij voor jou deur gaan staan.
[QUOTE]deze heb ik tijdje geleden gekocht voor 800 euro... maar heb er best veel aan moeten doen, slechte koop geweest. maar das altijd een gok. ik moet nu eigelijk alleen nog de uitlaat vervangen want die pruttelt en tuft een beetje. [/QUOTE]
Opzich zijn jappaners zeer betrouwbare wagens, ik heb zelf momenteel een nissan en mitsubishi, en heb een deawoo leganza gehad en die zijn echt zeer goedkoop in onderhoud en voor de rest nooit problemen mee, anders dan alfa waar ik nu redelijk veel mee bezig ben, maarja daar is het een hobby voor 
QUOTE]
mja heb zelf ook een mitsubishi en heel tevreden van, japanners zijn idd best wel betrouwbare autos

Alleen die alfa romeo, veel werk, hij zegt het zelf de italiaan

gelijk alle italiaanse autos moeten ze heel goed en stipt onderhouden worden, anders kan het je nog zuur opbreken

spreek uit ondervindng