Quote (LudeSpeed @ Sun, May 6 2007, 01:16am)
Quote (CpTJenJen @ Sat, 5 May 2007, 13:34)
Quote (MaartenSmit @ Sat, May 5 2007, 10:47am)
Quote (¢?NNI @ Fri, May 4 2007, 04:20pm)
Quote (Ov2rkill @ Fri, 4 May 2007, 16:44)
Quote (¢?NNI @ Fri, May 4 2007, 01:38pm)
Simpel. Mof werd heel veel gebruikt tijdens het nazisme. In films over de WO of series als 'Allo, Allo', wordt het woord 'mof' gebruikt, waardoor de doorsnee kijker het gaat associėren met 'nazi'. Ik ken in ieder geval veel mensen die het zo associėren. Misschien een Belg/NL-ding.
Ook donderdagavond gekeken naar allo allo?
Eén der echt goeie series imo...
Ja, maar ik had het al wel eens gezien, paar jaar geleden. Is inderdaad topkwaliteit. Ik

Britse humor.
Blackadder, Allo Allo, The Fast Show, Are You Being Served...
Let's date! Ik ken die andere niet, ik denk dat ik eens een seizoen ga downloaden van die andere. Een aanrader, misschien?
allo allo is geweldig maar de allerbeste britse serie is fawlty towers , voor die aflevering dat de duitsers komen is legendarisch moet je ook maar is downloade

Aflevering The germans is idd legendarisch : " don't metion the war, i did once but i think i got away with it"
geweldige aflevering
inderdaat , om die vrouw op te vrolijken gaat hij ook egt hitler nadoen enzo, zo geweldig. ik ken m echt uit mn kop en ik lig toch iedere keer weer dubbel

wel jammer dat ze maar 2 seizoenen gemaakt hebben, had zoveel geld in gezeten.
begint die vrouw te huilen, zegt die vent van haar stop talking about the war, zegt basil what you started it, no we didn't ( die duitser ) basil : yes you did you invaded polen omg die is zo bruut:P
http://youtube.com/watch?v=5MbeT7_ARm8 This post was edited by CpTJenJen on May 6 2007 03:39am