d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hey... Voorstel... Lees...
Prev1111213141518Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Nov 30 2006 11:10am
Quote (ReadyAimFire @ Thu, Nov 30 2006, 05:03pm)
Quote (richburg @ Thu, Nov 30 2006, 04:35pm)

en de oorlog in irak was goed maar ongegrond.

Ehm? Heb jij de actualiteit nog gevolgd de laatste maanden? Ik weet niet wat jouw idee van goed is, maar blijkbaar is het terreur alom en honderden onschuldige slachtoffers.
Oorlog is nooit goed, het is alleen soms onvermijdelijk, wat met de oorlog in Irak niet het geval was.

En on-topic: grappig idee maar er komt toch nooit iets van denk ik. Mij spreekt een party met een hoop mensen die je amper kent trouwens ook niet echt aan, maar ik zal dan wel asociaal zijn zeker?

Amerikaanse propaganda...
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Nov 30 2006 11:21am
Ik heb niet alles gelezen, maar wat is het plan? biggrin.gif
Member
Gold: 10,701.57
Nov 30 2006 11:36am
Quote (Hansje_teeuwen @ Tue, 28 Nov 2006, 19:19)
is het niet mogelijk om een groote party te geven voor elke nederlandse jsp user of zo? ergen op een boerderij, btje muziek, bier etc?

tongue.gif

dat is onmogelijk omdat er misschien 10 mensen willen komen waarvan er 8 minderjarig zijn die niet mogen van thuis ofzo, maar het idee is wel leuk, maar er zijn gewoon niet genoeg nederlandse jsp users
en ik persoonlijk zie er niet naar uit om bepaalde personen in reallife te ontmoeten
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Nov 30 2006 12:00pm
Quote (richburg @ Wed, Nov 29 2006, 10:32pm)
de hakenkruis van hitler staat 45 graden gedraaid meneer vmmo zijstroom.
Zoals het daar staat is het een oud afrikaans teken van geluk en welvaart.

nu voordat je je mond nog eens open doet om jezelf voor lul te zetten moet je ff uit zoeken waarom hitler dat teken had gekozen... als je t niet kan vinden zal ik t zeggen
VAN WEGE DE BETEKENIS! hij heeft m 45 graaden gedraaid zodat het toch anders zou zijn..

nu ajb geen domme dingen meer typen.

ik heb  de vrijheid genomen om ff in google te typen

Haha, vmmo?

Hitlers versie van de swastika is helemaal niet altijd 45 graden gedraaid. Het is helemaal geen oud Afrikaans symbool, wat een bullshit, je hebt zelfs informatie opgezocht.... Waarom is dit een 'hitler-hakenkruis'? Echte swastikas worden zelden tot nooit zo somber getatoeëerd of afgebeeld.

Oh, bekijk voor de gein eens de site waar het plaatje gehost staat. Nog een grappige sidenote; ken je de film 'American History X'? Geen keihard argument nee, maar de overeenkomst is schreiend.
Member
Nov 30 2006 12:02pm
Quote (richburg @ Thu, 30 Nov 2006, 17:34)
niet alleen maar jongens en ouderen.. maar wel veel.. wel iig bij de cafes waar ik ga.

Leuk dat je wat nuanceert. Dat wou ik horen.

Ik vind discriminatie niet bestaan.. ja misschien wel kortzichtig.. maar je kunt alles op discriminatie schuiven zowat.. mensen moeten wat tolleranter worden.

Wat is dat voor onzin. Je vind discriminatie niet bestaan? Owkeeeeej. Dan laat ik je maar in je waarde en zet ik een discussie in verband met discriminatie stop, want als je het bestaan ervan ontkent heeft het simpelweg geen zin.

Discriminatie moet getolereerd worden? Ok. Stel dat jij allochtoon bent, en niet in een discotheek mag vanwege je huidskleur. Jij zou dat tolereren? Sterk. Discriminatie op de arbeidsmarkt. Kan jij ook tolereren? Telkens zien hoe je religie in verband wordt gesteld met "de vijand", "het slechte", "de terroristen", en gelooft en ondersteund wordt door een groot deel van de bevolking. Ook tolereerbaar? Ongelooflijk persoon ben jij dan.

Quote (richburg @ Thu, 30 Nov 2006, 17:35)
Als je de cafe uit zou gaan en eens naar een disco wist je dat elke groep van groter als 4 jongens geweigerd wordt.

Onzin. Ik ga maandelijks uit in een discotheek. Ben al veel in groepen bestaande uit meer dan vier personen/jongens binnengeraakt. Is dus zeker niet systematisch. Ik betwijfel of dat in Nederland anders is.

en nee, als ze een regeling hebben van 50% buitenlanders en 50% wit, kunnen ze zeggen dat er geen meer buitenlanders in mogen. Oew laten we ook ff zeggen dat de regels discrimineren.. nee de regels stellen iets vast waar men zich aan houdt.. boeiend als die discriminerend zou kunnen zijn. zelfde als straffen.. oh hij is geestelijk niet in orde.. straf vermindering.. beh.. discriminatie!!

De redenering achter quotes stellen op basis van afkomst is natuurlijk onzin. Of heb jij een degelijke verklaring waarom zo'n indeling gerechtvaardigt is? Ik verwacht het niet.

Wat je zogenaamde "strafvermindering" (dat is het niet) voor ontoerekeningsvatbare delinquenten met discriminatie heeft te maken is me niet duidelijk. Verduidelijk of laat varen.

Nee ik noem niet elke moslim een terrorist maar dat zou ik kunnen.. alib doet dat tegen nederlanders.. mij maak je dr niet warm of koud mee, maar hij "rapt" tegen discriminatie en dan rattelt ie dit uit.. vond ik opmerkelijk dat veel buitenlanders zo zijn.

Aha. Maar natuurlijk. Je zegt het niet, maar je "zou het kunnen". Ook goed; dan blijkt uit mijn vorige uitleg waarom het niet gerechtvaardigt is en dus dom om het wel degelijk te zeggen.
1. Indien je als defensiemiddel tegenover beledigingen van een persoon vanuit een bepaalde gemeenschap, die bepaalde gemeenschap gaat beledigen met zaken die al even ongegrond en veralgemenend zijn, los je niets op maar maak je jezelf enkel schuldig aan het volgen van redeneringen die je blijkbaar zelf als "fout" beschouwd.
2. Enkele vraagjes omtrent je redeneren.
I. Wanneer je als defentiemiddel tegen veralgemeningen, zelf gaat veralgemenen, geloof je dan ook werkelijk in die door jou gemaakte veralgemeningen of zou je het enkel zeggen om de geviseerde groep te beledigen?
II. Waarom ga uit van de gedachte dat "veel buitenlanders zijn zoals Ali B, rappen tegen discriminatie maar er zichzelf dan schuldig aan maken"? (Ali B is trouwens geen buitenlander maar allochtoon)

ik vond t alleen op merkelijk dat iemand die tegen discriminatie is zoiets gaat zeggen. ik noem niet elke moslim een terrorist.. dat heb ik nooit gezegd.. ik zei dat ik dat zou kunnen..

Herhaling.

Dit negeer ik voorlopig maar tot ik tijd heb om een degelijk Irak-topic te maken. Maar kan wel zeggen dat wanneer je dit soort uitspraken doet, je heel slecht geďnformeerd bent of heel erg gesteld bent op de Amerikaanse economie. Reageer hier voorlopig maar niet op.

terug on topic.. dit is een reden dat een kroeg niets zou zijn.. elkaar horen terwijl je nuchter bent.. kun je beter eerst een disco in gaan.

1. Wat is dat voor onzin? Jij vind het niet leuk om "elkaar te horen terwijl je nuchter bent"? Dus je kan jezelf niet amuseren als je nuchter bent?
2. Als je jezelf dan toch wil ontnuchteren, is alcohol in een kroeg/café veel goedkoper dan in een discotheek.
Member
Gold: Locked
Warn: 20%
Nov 30 2006 12:06pm
Quote (˘?NNI @ Thu, Nov 30 2006, 06:02pm)
niet alleen maar jongens en ouderen.. maar wel veel.. wel iig bij de cafes waar ik ga.

Ik vind discriminatie niet bestaan.. ja misschien wel kortzichtig.. maar je kunt alles op discriminatie schuiven zowat.. mensen moeten wat tolleranter worden.

Wat is dat voor onzin. Je vind discriminatie niet bestaan? Owkeeeeej. Dan laat ik je maar in je waarde en zet ik een discussie in verband met discriminatie stop, want als je het bestaan ervan ontkent heeft het simpelweg geen zin.

Discriminatie moet getolereerd worden? Ok. Stel dat jij allochtoon bent, en niet in een discotheek mag vanwege je huidskleur. Jij zou dat tolereren? Sterk. Discriminatie op de arbeidsmarkt. Kan jij ook tolereren? Telkens zien hoe je religie in verband wordt gesteld met "de vijand", "het slechte", "de terroristen", en gelooft en ondersteund wordt door een groot deel van de bevolking. Ook tolereerbaar? Ongelooflijk persoon ben jij dan.

Als je de cafe uit zou gaan en eens naar een disco wist je dat elke groep van groter als 4 jongens geweigerd wordt.

Onzin. Ik ga maandelijks uit in een discotheek. Ben al veel in groepen bestaande uit meer dan vier personen/jongens binnengeraakt. Is dus zeker niet systematisch. Ik betwijfel of dat in Nederland anders is.

en nee, als ze een regeling hebben van 50% buitenlanders en 50% wit, kunnen ze zeggen dat er geen meer buitenlanders in mogen. Oew laten we ook ff zeggen dat de regels discrimineren.. nee de regels stellen iets vast waar men zich aan houdt.. boeiend als die discriminerend zou kunnen zijn. zelfde als straffen.. oh hij is geestelijk niet in orde.. straf vermindering.. beh.. discriminatie!!

De redenering achter quotes stellen op basis van afkomst is natuurlijk onzin. Of heb jij een degelijke verklaring waarom zo'n indeling gerechtvaardigt is? Ik verwacht het niet.

Wat je zogenaamde "strafvermindering" (dat is het niet) voor ontoerekeningsvatbare delinquenten met discriminatie heeft te maken is me niet duidelijk. Verduidelijk of laat varen.

Nee ik noem niet elke moslim een terrorist maar dat zou ik kunnen.. alib doet dat tegen nederlanders.. mij maak je dr niet warm of koud mee, maar hij "rapt" tegen discriminatie en dan rattelt ie dit uit.. vond ik opmerkelijk dat veel buitenlanders zo zijn.

Aha. Maar natuurlijk. Je zegt het niet, maar je "zou het kunnen". Ook goed; dan blijkt uit mijn vorige uitleg waarom het niet gerechtvaardigt is en dus dom om het wel degelijk te zeggen.
1. Indien je als defensiemiddel tegenover beledigingen van een persoon vanuit een bepaalde gemeenschap, die bepaalde gemeenschap gaat beledigen met zaken die al even ongegrond en veralgemenend zijn, los je niets op maar maak je jezelf enkel schuldig aan het volgen van redeneringen die je blijkbaar zelf als "fout" beschouwd.
I. Wanneer je als defentiemiddel tegen veralgemeningen, zelf gaat veralgemenen, geloof je dan ook werkelijk in die door jou gemaakte veralgemeningen of zou je het enkel zeggen om de geviseerde groep te beledigen?
II. Waarom ga uit van de gedachte dat "veel buitenlanders zijn zoals Ali B, rappen tegen discriminatie maar er zichzelf dan schuldig aan maken"? (Ali B is trouwens geen buitenlander maar allochtoon)

ik vond t alleen op merkelijk dat iemand die tegen discriminatie is zoiets gaat zeggen. ik noem niet elke moslim een terrorist.. dat heb ik nooit gezegd.. ik zei dat ik dat zou kunnen..

Herhaling.

Dit negeer ik voorlopig maar tot ik tijd heb om een degelijk Irak-topic te maken. Maar kan wel zeggen dat wanneer je dit soort uitspraken doet, je heel slecht geďnformeerd bent of heel erg gesteld bent op de Amerikaanse economie. Reageer hier voorlopig maar niet op.

terug on topic.. dit is een reden dat een kroeg niets zou zijn.. elkaar horen terwijl je nuchter bent.. kun je beter eerst een disco in gaan.

1. Wat is dat voor onzin? Jij vind het niet leuk om "elkaar te horen terwijl je nuchter bent"? Dus je kan jezelf niet amuseren als je nuchter bent?
2. Als je jezelf dan toch wil ontnuchteren, is alcohol in een kroeg/café veel goedkoper dan in een discotheek.

lol serieus hebje egt niets te doen , kijk egt ff wat je allemaal wel niet schrijft en watje er mee op schiet.^^^^^^
Doe iets nuttigs dan , vertegenwoordig je locale puber kaart club ofzo , maar plx niet hier >.<
Member
Gold: 11.33
Nov 30 2006 12:12pm
Habbit, doe niet alsof jij hier wegwijs bent. Zo is Kanni, en het halve dutch forum. Niets aan te veranderen.

Member
Gold: 774.55
Nov 30 2006 12:55pm
Quote (Doggy-Style @ Thu, Nov 30 2006, 04:17pm)
Ik zou als ik jullie was in walibi afspreken.

dit is anders best wel een goed idee...
Member
Gold: 6,237.00
Nov 30 2006 01:00pm
ff een update:

Member
Nov 30 2006 01:27pm
Quote (˘?NNI @ Thu, 30 Nov 2006, 19:02)

Raar dat jij alles zo streng opvat. alsof er geen een meid in een cafe zou zijn.. aanzienlijk minder.. maar niet geen.. met een beetje verstand had je dit wel begrepen.

Als ik allochtoon ben en gediscrimineerd wordt weet ik hoe laat t is en dat ik op moet flikkeren naar mn eigen land.
Ik weet hoe het is om in een ander land te wonen en daar door gediscrimineerd te worden. Ik zat er nooit mee en zit er ook niet mee.. niet alsof nederland een mooie naam heeft in de wereld.. en zeker niet in de VS. Redenen hier voor waren vooral lokaal waar ik woonde, hier zal ik niet op in gaan.. dit mag je van mij aan nemen..

Misschien dat ze jou groep niet geheel als een jongens groep zien? misschien vergissen ze zich en zien ze iemand als wijf? weet ik veel.. misschien ga ik wel naar tenten waar ze niet discrimineren.. of misschien trek ik juist met de verkeerde mensen op of heb ik een verkeerde uitstraling en discrimineren ze tegen mij.. maakt niet uit.. ik zit er niet mee.. maar hier lijkt t wel systematisch te zijn.

Dat is wel rechtvaardig. Zelfs in scholen tegenwoordig wordt er gesproken over witte/zwarte en gemengde scholen... je hoort zo vaak dat ze mensen afwijzen omdat een gemengde school drijgt over te lopen naar een zwarte of witte school. lijkt me meer een voorzorgs maatregel dan discriminatie.

die gestoorde die tbs krijgen hebben minder straf omdat ze anders zijn.. andere behandeling wegens anders zijn in discriminatie.. verkeerd?

1) idd is dat verkeerd? sorry ik ben geen heilig boontje.. als iemand mij slaat sla ik terug.. zelfde met beledigingen.. ik ben geen watjes die over zich heen laat lopen.
2) I. enkel als belediging op die persoon. nooit op een ras of groep ook al leg ik daar wel de nadruk op. Als iemand mij aanvalt, val ik terug aan.
II. omdat elke buitenlander die ik ken ook discrimineert tegen echte hollanders.. die allochtonen zijn ook gewoon 2e generatie buitenlanders en vaak nog erger dan hun ouders ivm discriminatie. Ze hebben (wat ik dan hoor) altijd een hekel aan discriminatie, maar doen er zelf t hardste aan mee.

1. Ik doelde het JOU aan te koren.. ik kan mezelf heus wel amuseren als ik nuchter ben, maar als jij er zou zijn, zou ik liever stom dronke zijn dat ik me er geen besef van heb dat iemand zoals jou mijn avond verpest met nutteloze discussies.
2. OMFG... je leeft maar 1 keer. geef toch die extra euros uit aan drank. Ik kijk er niet na of een weekend 150 euro kost of 200. voor mij is de reis + entree + overnachting naar een tent al vaak 150 euro.. Dat beetje extra aan drank merk ik niet echt.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1111213141518Next
Closed New Topic New Poll