d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Badboydegekste.
Prev1111213141524Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jan 13 2009 11:33am
haha hij kan alleen dat zeggen kippeborstje

show your tittiesssss badboy , ik denk dat daar ook puistjes opzitten?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 13 2009 11:34am
Whahahhahaha, wat een mooiboy ben je.
En je lichaam, ja dat is wel netjes.
Denk wel dat je benen twee luciferstokjes zijn.

Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jan 13 2009, 05:23pm)
Hah, OK dan is het goed!
Hehe, lekker downgrading dan. ^^ Nah, je had toch al eens eerder met haar gehad ofzo?
Nah, zo bedoel ik het niet. You know what I mean.
Ja, klopt. Zei ik net toch ook al? wink.gif

FOCKIN DOPE GUILD TROUWENS.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 13 2009 11:35am
Quote (Raka11 @ Tue, 13 Jan 2009, 18:31)
meen je dat?
Mag ik vragen wat voor een zware en langdurige opleiding daar voor vereist is?


nja opzich is het vak uitvoeren zwaar fysiek werk vergelijkbaar met bouwvakker etc
het leren valt tegen want je moet het eerste jaar 800 planten 3 latijnse nederlandse en 3 herkennings punten uit je hoofd leren en het is gewoon mbo4 dus...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 13 2009 11:36am
Quote (Snielsje @ Tue, 13 Jan 2009, 18:33)
haha  hij kan alleen dat zeggen kippeborstje

show your tittiesssss badboy , ik denk dat daar ook puistjes opzitten?


ik ben wat steviger gebouwd dan dat hij is
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold: 1.00
Jan 13 2009 11:36am
Quote (JWT @ Tue, Jan 13 2009, 06:34pm)
Whahahhahaha, wat een mooiboy ben je.
En je lichaam, ja dat is wel netjes.
Denk wel dat je benen twee luciferstokjes zijn.


Hm, me benen zijn alles behalve stokjes wink.gif w8 maar tongue.gif

Trouwens, ik train niet.


Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 13 2009, 06:35pm)
nja opzich is het vak uitvoeren zwaar fysiek werk vergelijkbaar met bouwvakker etc
het leren valt tegen want je moet het eerste jaar 800 planten 3 latijnse nederlandse en 3 herkennings punten uit je hoofd leren en het is gewoon mbo4 dus...


Ik zit nu in gymnasium5 met latijn, frans, engels, duits, nederlands, spaans, dus die plantjes zullen geen probleem zijn smile.gif

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 13 2009 11:38am
Quote (Raka11 @ Tue, Jan 13 2009, 05:36pm)
ik train niet
Er wordt net gezegd dat je oh zo sportief bent?

Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 13 2009 11:38am
dit topic is van redelijk hoog naar niveau kanker-gay gegaan in ongeveer 3 posts
op hyves kan ik btw ook zo ff een hoop fotos vinden
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 13 2009 11:39am
Quote (Raka11 @ Tue, 13 Jan 2009, 18:36)
Ik zit nu in gymnasium5 met latijn, frans, engels, duits, nederlands, spaans, dus die plantjes zullen geen probleem zijn smile.gif


ik zei niet dat het moeilijk was ik zei dat er meer bij komt kijken dan schoefelen

je moet ook materialen kennis, stenen, hout en nog veel meer materialen leren

steen viel vies tegen happy.gif
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold: 1.00
Jan 13 2009 11:40am
Quote (JWT @ Tue, Jan 13 2009, 06:38pm)
Er wordt net gezegd dat je oh zo sportief bent?


Ja, dat is iets anders dan naar de sportschool en fitnessen en trainen op buikspieren wink.gif

Ik heb nederlands team ijshockey gezeten, mountainbike 40 a 50 km per dag en ik tafeltennis 5x per week.
IJshockey deed ik 27 uur per week naast VWO, maar mee gestopt voor m'n studie
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 13 2009 11:41am
slaap je ook wel ooit..,..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1111213141524Next
Closed New Topic New Poll