Quote (JWT @ Tue, Jan 13 2009, 06:34pm)
Whahahhahaha, wat een mooiboy ben je.
En je lichaam, ja dat is wel netjes.
Denk wel dat je benen twee luciferstokjes zijn.
Hm, me benen zijn alles behalve stokjes

w8 maar

Trouwens, ik train niet.
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 13 2009, 06:35pm)
nja opzich is het vak uitvoeren zwaar fysiek werk vergelijkbaar met bouwvakker etc
het leren valt tegen want je moet het eerste jaar 800 planten 3 latijnse nederlandse en 3 herkennings punten uit je hoofd leren en het is gewoon mbo4 dus...
Ik zit nu in gymnasium5 met latijn, frans, engels, duits, nederlands, spaans, dus die plantjes zullen geen probleem zijn