Quote (Wuben[NM] @ Mon, Dec 15 2008, 04:11pm)
Ik kan zo een soortgelijke lijst opstellen met semi-beledigingen aan jouw adres. Helpt alleen de discussie niet, maar het is wel leuk, dus wellicht later nog!
Het grote verschil tussen Eduard en jou is dat hij middenin de realiteit staat, waar jij in een soort verheven wereld lijkt te leven waaruit je neerkijkt op het plebs onder je. Gek genoeg veroordeel je ons dat juist WIJ dat doen. Dat blijf ik raar vinden.
Waarom heb ik oogkleppen op? Maar vooral: waarom heb jij die niet op? Wat maakt jou zo speciaal dat jij de wereld wel ziet voor wat het is en ik niet?
en waarom filosofeer jij zo diep op een game forum ^^ probeer je intelligenter over te komen? ik snap dat concurrerende gedrag van jou niet hoor ^^
en doe is hey doe is
misschien staat hij meer in de realiteit zoals ik al heb gezegd, in jullie zielige scene
en de rest is niet nodig om uit te leggen, ik heb het over het algemeen met de meeste posts al duidelijk gemaakt, is het niet duidelijk voor je dan zal NOG een poging het uit te leggen verspilde moeite zijn, en die zijn jullie niet waard
Quote (Kanni @ Mon, Dec 15 2008, 04:09pm)
blaat
omdat ik daar zin in heb, waarom jij? en nn roos
Quote (shadowstriker89 @ Mon, Dec 15 2008, 04:05pm)
een pagina terug vouch je er nog voor dat ik gedist was waar ik dus vanuit ging dat je het wel gelezen had.
sherlock lol
ik las die pagina ff snel ja, problemen mee?
denk je dat ik alle topic opnieuw ga lezen lol ^^