Quote (CpTJenJen @ Thu, Nov 13 2008, 06:01pm)
hmm nee ik durf zelfs te wedden dat ik het jouwe verdubbel met je opmerkingen.. en waarom zou je ? nou ik weet niet.. het kan je misschien wel iets opleveren ik bedoel je bent 20 ofzo.. dn zou kmzelf nietmeer graag zo zien tiepen jongeh
jank over spelfouten, je hebt zojuist je niveau van triestheid in mijn ogen overschreden ^^
en waarom ik zeg dat je moet rappen?
-je maakt nutteloze bijdehante speculerende beledigende niet onderbouwde opmerkingen
voorbeeld:
Quote (CpTJenJen @ Thu, Nov 13 2008, 05:53pm)
nee kankerknuppel dat je niet zo tof moet doen om zoiets doms.. en dat je beter weg kan blijven want zelfs mn ongeboren kind kan beter nederlands en engels..
Quote (CpTJenJen @ Thu, Nov 13 2008, 06:01pm)
hmm nee ik durf zelfs te wedden dat ik het jouwe verdubbel met je opmerkingen.
ojee