d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev1111213141516Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 11:31am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Nov 13 2008, 05:28pm)
omdat je alleen maar kankerveel onzin post.. dus gewoon niet in staat bent antwoord te geven .. ga je +1's ergens anders vissen..


dat is jouw kinderlijke conclusie ja, een conclusie die net als al je andere posts voor mij meer over jou dan over mij zegt
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 13 2008 11:34am
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 18:31)
dat is jouw kinderlijke conclusie ja, een conclusie die net als al je andere posts voor mij meer over jou dan over mij zegt


nee want jij voelt je te goed antwoord op een simpele vraag te geven. om vervolgens heel stoer op te merken dat ik me daar aan stoor..
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 13 2008 11:35am
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 18:27)
voor jou is het onzin ja, dat bedoel ik nou de hele tijd

en:

" laat me jouw vraag met een wedervraag beantwoorden, wat heeft mijn quote in godsnaam te maken met veel op d2jsp posten "


Is voor jou reageren op iemands EIGEN woorden niet normaal dan? Dat doe je namelijk de hele tijd al door op mij te reageren. Je reageert op MIJN woorden.

De andere vraag heb ik hierboven al duidelijk beantwoord.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 13 2008 11:35am
Ik pak er even wat lekkers bij hoor, brb

This post was edited by uNoTopia on Nov 13 2008 11:36am
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 11:51am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Nov 13 2008, 05:34pm)
nee want jij voelt je te goed antwoord op een simpele vraag te geven. om vervolgens heel stoer op te merken dat ik me daar aan stoor..


ja dat voel ik ja, wat is je punt lol, just stating the obvious?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 13 2008 11:53am
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 18:51)
ja dat voel ik ja,  wat is je punt lol,  just stating the obvious?


nee kankerknuppel dat je niet zo tof moet doen om zoiets doms.. en dat je beter weg kan blijven want zelfs mn ongeboren kind kan beter nederlands en engels..

GODVER wat ben jij een jankerd..
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 11:59am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Nov 13 2008, 05:53pm)
nee kankerknuppel dat je niet zo tof moet doen om zoiets doms.. en dat je beter weg kan blijven want zelfs mn ongeboren kind kan beter nederlands en engels..

GODVER wat ben jij een jankerd..


jij noemt mij een jankerd, en 1 regel erboven jank je over taalgebruik xD ik kan wel netjes typen enzo maar waarom zou ik, vertel het me, waarom, ik ben er gewoon te lui voor en het is verspilde moeite happy.gif

ga rappen ofzo man happy.gif sukkel ^^ iq < shoesize
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 13 2008 12:01pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 18:59)
jij noemt mij een jankerd, en 1 regel erboven jank je over taalgebruik xD  ik kan wel netjes typen enzo maar waarom zou ik,    vertel het me,  waarom,  ik ben er gewoon te lui voor en het is verspilde moeite happy.gif

ga rappen ofzo man happy.gif sukkel ^^    iq < shoesize


hmm nee ik durf zelfs te wedden dat ik het jouwe verdubbel met je opmerkingen.. en waarom zou je ? nou ik weet niet.. het kan je misschien wel iets opleveren ik bedoel je bent 20 ofzo.. dn zou kmzelf nietmeer graag zo zien tiepen jongeh
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:18pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Nov 13 2008, 06:01pm)
hmm nee ik durf zelfs te wedden dat ik het jouwe verdubbel met je opmerkingen.. en waarom zou je ? nou ik weet niet.. het kan je misschien wel iets opleveren ik bedoel je bent 20 ofzo.. dn zou kmzelf nietmeer graag zo zien tiepen jongeh


jank over spelfouten, je hebt zojuist je niveau van triestheid in mijn ogen overschreden ^^

en waarom ik zeg dat je moet rappen?
-je maakt nutteloze bijdehante speculerende beledigende niet onderbouwde opmerkingen

voorbeeld:

Quote (CpTJenJen @ Thu, Nov 13 2008, 05:53pm)
nee kankerknuppel dat je niet zo tof moet doen om zoiets doms.. en dat je beter weg kan blijven want zelfs mn ongeboren kind kan beter nederlands en engels..



Quote (CpTJenJen @ Thu, Nov 13 2008, 06:01pm)
hmm nee ik durf zelfs te wedden dat ik het jouwe verdubbel met je opmerkingen.



ojee sad.gif

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 13 2008 12:33pm
Godverdomme, ik weet wie Zompy's biologische vader is.

HEY KRUISPILOOT!
Ga je vanavond weer eens met je maten rondhangen?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1111213141516Next
Add Reply New Topic New Poll