d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev1111213141529Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 7 2008 05:47am
Quote (WemyNM @ Tue, 7 Oct 2008, 13:31)
Ik gok over 15 jaar.


Ik gok over 15 jaar op rood.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 7 2008 06:28am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, Oct 7 2008, 06:01am)
Lonsdale is een boks merk in Engeland en Italie ja, maar in Nederland kun je het zo niet noemen.


ik box zelf met londsale handschoenen? dus boxmerk mkay!

This post was edited by Hellskin on Oct 7 2008 06:28am
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 7 2008 06:45am
Quote (Hellskin @ Tue, Oct 7 2008, 02:28pm)
ik box zelf met londsale handschoenen? dus boxmerk mkay!


Wie heeft het over de handschoenen? Bokshandschoenen zijn sport atributen, het gaat hier over de kleding.

Overigens heeft nog niemand het "NSDA" genoemd, pak een Lonsdale sweater, doe er een jas over aan, laat m open hangen.
Wat zie je? LoNSDAle.
Hiermee doelen ze overigens op de NSDAP van de jaren 1930/1940.

Niet echt iets waarvan je denkt WOW, maar heb er knap wat Lonsdalers over gehoord.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 7 2008 06:48am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 7 Oct 2008, 14:45)
Wie heeft het over de handschoenen? Bokshandschoenen zijn sport atributen, het gaat hier over de kleding.

Overigens heeft nog niemand het "NSDA" genoemd, pak een Lonsdale sweater, doe er een jas over aan, laat m open hangen.
Wat zie je? LoNSDAle.
Hiermee doelen ze overigens op de NSDAP van de jaren 1930/1940.

Niet echt iets waarvan je denkt WOW, maar heb er knap wat Lonsdalers over gehoord.


Die shit is zo 2005. Daar doet niemand meer aan. Tegenwoordig hangen ze hem over SDALE heen, zodat je alleen LON ziet. Daarmee doelen ze op Fergie's LONdon Bridge.

When I come to the club step asiiiiiiiiiiiiiiiiide.

This post was edited by Wuben[NM] on Oct 7 2008 06:53am
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Oct 7 2008 07:27am
wat t nut er van is??
als je en je zielige meeloop groepering alleen weten wat je bedoelt
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 7 2008 07:34am
Quote (Tha_Axid @ Tue, Oct 7 2008, 03:27pm)
wat t nut er van is??
als je en je zielige meeloop groepering alleen weten wat je bedoelt


Fijn dat ze dan weten wat ze bedoelen, maar ze hebben geen flauw idee wat het eigenlijk betekent.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 7 2008 07:46am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Oct 7 2008, 12:48pm)
Die shit is zo 2005. Daar doet niemand meer aan. Tegenwoordig hangen ze hem over SDALE heen, zodat je alleen LON ziet. Daarmee doelen ze op Fergie's LONdon Bridge.

When I come to the club step asiiiiiiiiiiiiiiiiide.


nee ouwe het was

LONSDALE

LAAT ONS NEDERLANDERS SNEL DE ALLOCHTONEN LANGZAAM EXECUTEREN

ZELF TOENTIJDS GEHOORT UIT ZON HARDCORE HOLLAND SLET HAAR MOND lolololol
ze had zoon kaalgeschoren kankerlelijke zijkant van haar hoofd en dan zon staart. daar word mijn lul dus gewoon BIJNA VLOEIBAAR van.

This post was edited by jekankermoeder on Oct 7 2008 07:46am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 7 2008 07:57am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 7 Oct 2008, 15:34)
Fijn dat ze dan weten wat ze bedoelen, maar ze hebben geen flauw idee wat het eigenlijk betekent.


Huh, die snap ik niet.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 7 2008 08:05am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Oct 7 2008, 03:57pm)
Huh, die snap ik niet.


Dat ze zelf weten dat ze NSDAP ermee bedoelen, maar eigenlijk geen benul hebben van de hele geschiedenis.

Zo moeilijk is het toch niet om te redeneren?
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 7 2008 08:08am
het kwam in jou contekst loze zin ietwat hypocriet over.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1111213141529Next
Add Reply New Topic New Poll