d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev1111213141523Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 29 2008 10:52am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Aug 29 2008, 04:29pm)
Me dunkt. Vond het slechts grappig dat Kanni zegt dat ik niet zo'n e-gangster moet zijn omdat ik irl 40 kg weeg, terwijl nu blijkt dat deze boy zwaarder is.
Volgens mij vatte je het verkeerd op. Tenminste, ik zou het anders opvatten. Ik denk dat hij gewoon betwijfelt of je 'in het echt' ook veel mensen loopt uit de dagen en op te fucken. Wil Kanni overigens niet verdedigen ofzoiets hoor. (mag jullie beide wel, ook al vind jij iedereen hier een loser tongue.gif)

This post was edited by JWT on Aug 29 2008 10:52am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 29 2008 11:12am
Quote (JWT @ Fri, 29 Aug 2008, 18:52)
Volgens mij vatte je het verkeerd op. Tenminste, ik zou het anders opvatten. Ik denk dat hij gewoon betwijfelt of je 'in het echt' ook veel mensen loopt uit de dagen en op te fucken. Wil Kanni overigens niet verdedigen ofzoiets hoor. (mag jullie beide wel, ook al vind jij iedereen hier een loser tongue.gif)


Oh, haha, heb ik al die drukte om relatief weinig zitten maken? Zou lachen zijn.

Ik vind niet iedereen een loser. Verre van. Alleen zonder een beetje actie zou dit een kankersaai forum zijn.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 29 2008 02:07pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Aug 29 2008, 05:12pm)
Ik vind niet iedereen een loser. Verre van. Alleen zonder een beetje actie zou dit een kankersaai forum zijn.
Heb je wel gezegd hoor. Paar dagen geleden volgens mij.
Ja, klopt. Vind het opnaaierij ook alleen maar mooi. Zoals die 'dode hond topic'. Vond ik echt top!

Member
Posts: 4,114
Joined: Feb 3 2008
Gold: 201.00
Aug 29 2008 05:43pm
204 cm, 105 kg
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 30 2008 03:50am
Quote (JWT @ Fri, 29 Aug 2008, 22:07)
Heb je wel gezegd hoor. Paar dagen geleden volgens mij.
Ja, klopt. Vind het opnaaierij ook alleen maar mooi. Zoals die 'dode hond topic'. Vond ik echt top!


Kan het me bijna niet voorstellen dat ik dat gezegd heb. Er zijn hier wel wat losers, maar wat zou ik hier doen als iedereen er één zou zijn?
Member
Posts: 41,666
Joined: Apr 30 2006
Gold: 56,770.00
Aug 30 2008 04:45am
65 ! ik ga winnen
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 30 2008 05:39am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Aug 30 2008, 09:50am)
Kan het me bijna niet voorstellen dat ik dat gezegd heb. Er zijn hier wel wat losers, maar wat zou ik hier doen als iedereen er één zou zijn?


soort zoekt soort?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 30 2008 07:44am
Quote (Nismo_Frank @ Sat, Aug 30 2008, 10:45am)
65 ! ik ga winnen


je moet beter opletten
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 1 2008 05:29am
Quote (Mischa @ Sat, 30 Aug 2008, 13:39)
soort zoekt soort?


Kom op, Mischa. Niet doen nou.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 05:44am
100 kg

nja 99.2 mja ^

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 1 2008 05:44am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1111213141523Next
Add Reply New Topic New Poll