d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Goede Nederlandse Clans? > Ik Zoek Er 1
Prev11112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 9 2008 08:02pm
idd, stefanie do engoe een online soeicide want je kan de kanker krijgen IMO.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Aug 10 2008 02:39am
Quote (RubberNinja @ Sun, 10 Aug 2008, 00:46)
dan was je een kleine zuiger want ik heb nog nooit van je gehoord tenzij je gwn een jongen bent

praatjesmaker

edit : ja je kent al die rijke gasten en nog zit je items voor 1-2 fg te verkopen rofl


kerel ik heb men fg weg gegeven en men acc is gehacked jij ken me mss nie maar stefan , isam en baris ken mij goed en die zijn ook dutch

en isam zit in omg clan ,vraag het aan hem wink.gif dat ik rijk was of nie wink.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 10 2008 02:42am
wink.gif ik zeg dat ik rijker was als jou wink.gif wink.gif
wedde? wink.gif
vraag het maar aan mensen die hier wat langer zitten wink.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 10 2008 04:11am
blaat
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 10 2008 04:39am
Quote (edujackass @ Sun, 10 Aug 2008, 09:42)
wink.gif ik zeg dat ik rijker was als jou wink.gif  wink.gif
wedde? wink.gif
vraag het maar aan mensen die hier wat langer zitten wink.gif


dan jij

en nou en?
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Aug 10 2008 04:48am
Quote (edujackass @ Sun, 10 Aug 2008, 10:42)
wink.gif ik zeg dat ik rijker was als jou wink.gif wink.gif
wedde? wink.gif
vraag het maar aan mensen die hier wat langer zitten wink.gif


nu wel ja want ik doe meer voort wink.gif ik heb genoeg tijd in dit kut spel gestoke wink.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 10 2008 04:59am
Quote (CpTJenJen @ Sun, 10 Aug 2008, 12:39)
dan jij

en nou en?


Het was een sarcastiesch bedoelde troll post met overmatig gebruik van de ''knippoog smileys''.
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Aug 10 2008 12:46pm
Quote (blacklist @ Sun, Aug 10 2008, 08:39am)
kerel ik heb men fg weg gegeven en men acc is gehacked jij ken me mss nie maar stefan , isam en baris ken mij goed en die zijn ook dutch

en isam zit in omg clan ,vraag het aan hem wink.gif dat ik rijk was of nie wink.gif


had ik het tegen jou?

is het zo moeilijk om de naam te lezen van de gequote persoon¿
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 11 2008 09:07am
Quote (blacklist @ Sun, Aug 10 2008, 08:39am)
kerel ik heb men fg weg gegeven en men acc is gehacked jij ken me mss nie maar stefan , isam en baris ken mij goed en die zijn ook dutch

en isam zit in omg clan ,vraag het aan hem wink.gif dat ik rijk was of nie wink.gif


ik wou dat ik ook rijk was
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Aug 11 2008 09:12am
Quote (Hellskin @ Mon, 11 Aug 2008, 17:07)
ik wou dat ik ook rijk was


me 2
Go Back To Nederlands Topic List
Prev11112131415Next
Add Reply New Topic New Poll