Quote (RubberNinja @ Sun, 10 Aug 2008, 00:46)
dan was je een kleine zuiger want ik heb nog nooit van je gehoord tenzij je gwn een jongen bent
praatjesmaker
edit : ja je kent al die rijke gasten en nog zit je items voor 1-2 fg te verkopen rofl
kerel ik heb men fg weg gegeven en men acc is gehacked jij ken me mss nie maar stefan , isam en baris ken mij goed en die zijn ook dutch
en isam zit in omg clan ,vraag het aan hem

dat ik rijk was of nie