d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Deze Man? > Hardcore Classic #1?
Prev111121314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26
Joined: Sep 17 2007
Gold: 0.00
Jul 26 2008 12:50am
Quote (JWT @ Mon, Jun 23 2008, 01:54am)
Yoo, die kerel heeft echt geen leven. Wat een nerd!


Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 26 2008 01:11pm
Quote (Zompy @ Mon, Jun 23 2008, 05:56pm)
Kom snel op 99 en je hebt et voor altijd wink.gif



hoeveel uur per dag speel je en welke bot gebruik je?


bot?
grapje zeker...

Ik heb een focking hekel aan alle kut hacks die er in het zpel zijn.
Het laat precies zien waar je slecht in bent.
Auto-aim: duels
mh: pvm
pickit: picken
tppk: duels
tmc: items vinden

Het liefst schiet ik elke nerd voor zijn hoofd die hacks gebruikt.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 26 2008 06:58pm
persoonlijk houdt ik tog wel verschrikkelijk veel van het goed zijn in PVM door middel van een programmatje. zonder is het gewoon saai omdat je uren bezig bent met gewoon rond teleporten en zoeken. Jij merkt hier wss niet veel van omdat er bij cs runs tog niet veel te teleporten valt maar als je regelmatig andy/mephistoruns doet is het niet te doen zonder M* --(WARN NIVEAU....)
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 27 2008 03:27am
Quote (edujackass @ Sun, Jul 27 2008, 02:58am)
persoonlijk houdt ik tog wel verschrikkelijk veel van het goed zijn in PVM door middel van een programmatje. zonder is het gewoon saai omdat je uren bezig bent met gewoon rond teleporten en zoeken. Jij merkt hier wss niet veel van omdat er bij cs runs tog niet veel te teleporten valt maar als je regelmatig andy/mephistoruns doet is het niet te doen zonder M* --(WARN NIVEAU....)


ben ik niet met je eens,
maak je "mf" char ~200fcr en je vind andy of mephi zo...

het is gewoon geen stijl om een 8 jaar oud spelletje te hacken...
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 27 2008 03:48am
Quote (edujackass @ Sun, 27 Jul 2008, 01:58)
persoonlijk houdt ik tog wel verschrikkelijk veel van het goed zijn in PVM door middel van een programmatje. zonder is het gewoon saai omdat je uren bezig bent met gewoon rond teleporten en zoeken. Jij merkt hier wss niet veel van omdat er bij cs runs tog niet veel te teleporten valt maar als je regelmatig andy/mephistoruns doet is het niet te doen zonder M* --(WARN NIVEAU....)


Hoezo mag je het woord "maphack" niet uitspreken? Njaguar was altijd dikke maatjes met Mousepad.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 27 2008 04:11am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Jul 27 2008, 11:48am)
Hoezo mag je het woord "maphack" niet uitspreken? Njaguar was altijd dikke maatjes met Mousepad.


dat is alweer een tijdje geleden...
deed hij volgens mij om aandacht voor zijn site te trekken...

nu is hij anti-hack en mag nergens over gepraat worden in topic tongue.gif
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jul 27 2008 04:25am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sun, 27 Jul 2008, 12:11)
dat is alweer een tijdje geleden...
deed hij volgens mij om aandacht voor zijn site te trekken...

nu is hij anti-hack en mag nergens over gepraat worden in topic tongue.gif


Precies tongue.gif

Nice char btw :~)
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 27 2008 08:46am
hij was dikke maatjes met die gast omdat hij zijn code nodig had om in zijn bot te verwerken.. en ik houd het liever veilig atm. als ik weer op 10 of 20% zit ga ik wel wat losser.
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jul 27 2008 09:49am
Quote (edujackass @ Sun, 27 Jul 2008, 16:46)
hij was dikke maatjes met die gast omdat hij zijn code nodig had om in zijn bot te verwerken.. en ik houd het liever veilig atm. als ik weer op 10 of 20% zit ga ik wel wat losser.


Lol, tot over 7 maanden tongue.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 27 2008 09:54am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sun, 27 Jul 2008, 11:11)
dat is alweer een tijdje geleden...
deed hij volgens mij om aandacht voor zijn site te trekken...

nu is hij anti-hack en mag nergens over gepraat worden in topic tongue.gif


Je verbaast mij wederom met de gave de plank volledig mis te slaan terwijl je tegelijkertijd niet eens een mogelijk antwoord op de vraag geeft.

nieuwe vraag: wat is er mis met jou?

edit *wacht met spanning op de warn die het uitspreken van 2 verboden woorden zou moeten opleveren* helaas is het mod-team zo soft als een roze knuffelbeer geworden.

This post was edited by sK_Kabouter on Jul 27 2008 09:56am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev111121314Next
Add Reply New Topic New Poll