d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev1111213141526Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 23 2008 02:29am
k heb glashard bewezen dat je verloren hebt en zelfs al zou je bullshit verhaal waar zijn dat je '2-1' voor stond, heb je nog steeds verloren omdat je Geleaved ben.
Cheers.

This post was edited by DuffmanX on Jun 23 2008 02:31am
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jun 23 2008 03:45am
t4d , we doen dit zeker nog eens over biggrin.gif
moet wel toegeven je hebt skils met assa
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 23 2008 03:46am
Quote (cranium-sf @ Mon, 23 Jun 2008, 10:45)
t4d , we doen dit zeker nog eens over biggrin.gif
moet wel toegeven je hebt skils met assa


Doen we ! smile.gif thx voor de duel en de chat.



in afwachting

mrs.piggy(pending)

Gewonnen:

8460 3-2
Malakaz 5-0
Burrower 1-0
ReadyAimFire 5-0
JaZzie 5-0
Rubberninja 2-1
Snielsje 3-0
grhdota 5-0
stefbef 5-2
benzorz 5-0
cranium-sf 5-2

Verloren:

This post was edited by DuffmanX on Jun 23 2008 03:47am
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jun 23 2008 12:55pm
Quote (DuffmanX @ Mon, Jun 23 2008, 08:29am)
k heb glashard bewezen dat je verloren hebt en zelfs al zou je bullshit verhaal waar zijn dat je '2-1' voor stond, heb je nog steeds verloren omdat je Geleaved ben.
Cheers.


volgende keer maak ik wel screens sleep.gif en binnenkort assa vs assa doen? zonder al dat gecamp
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 23 2008 01:19pm
Quote (RubberNinja @ Mon, 23 Jun 2008, 19:55)
volgende keer maak ik wel screens sleep.gif en binnenkort assa vs assa doen? zonder al dat gecamp


doe dat, hoe dan ook ik duel nu eerst andere mensen voor op mn lijste tot de topic helemaal dood is smile.gif
, dan krijg je je assa vs assa. is saai though maar is jouw keuze smile.gif


in afwachting

mrs.piggy(pending)

Gewonnen:

8460 3-2
Malakaz 5-0
Burrower 1-0
ReadyAimFire 5-0
JaZzie 5-0
Rubberninja 2-1
Snielsje 3-0
grhdota 5-0
stefbef 5-2
benzorz 5-0
cranium-sf 5-2

Verloren:

This post was edited by DuffmanX on Jun 23 2008 01:19pm
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 24 2008 03:06am
nou. mn eerste bump

Als iemand van julie goede pvpers kent. stuur ze maar hier naartoe biggrin.gif

This post was edited by DuffmanX on Jun 24 2008 03:06am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 24 2008 03:25am
Quote (DuffmanX @ Tue, 24 Jun 2008, 10:06)
nou.  mn eerste bump

Als iemand van julie goede pvpers kent. stuur ze maar hier naartoe biggrin.gif


ben jij die assa : nk?

zo ja dan heb ik wel eens in een pubby gezeten ^^

o en een keer priv game..

This post was edited by CpTJenJen on Jun 24 2008 03:25am
Member
Posts: 6,419
Joined: Jul 1 2005
Gold: 0.00
Jun 24 2008 10:11am
pm me wanneer je online bent

Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Jun 25 2008 04:17am
als je nou nl speelt kan je een pm sturen, ladder is gewoon zonde van je tijd ^_____________^
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jun 25 2008 04:20am
Quote (AverageJoe @ Wed, 25 Jun 2008, 12:17)
als je nou nl speelt kan je een pm sturen, ladder is gewoon zonde van je tijd ^_____________^

Misschien is de ladder tussentijds wel gereset, denk je niet?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1111213141526Next
Closed New Topic New Poll