Ok, er zijn altijd uizonderingen ivm rokers die nog 100 jaar worden en er nooit last van hebben, die kunnen het voort vertellen.
De resterende 90+% die er dan van gestorven zijn de liggen al lang onder de grond.
Ik rook ook, wel minder dan vroeger, ik sport ook (lopen/voetballen).
Maar ik weet 1 ding, roken helpt alles behalve bij mijn conditie, het maakt ze gewoon slechter
Quote (CpTJenJen @ Mon, Apr 14 2008, 09:06pm)
erhm... ik ken genoeg mensen die roken en die betere conditie hebben dan ik... dus weer zijn het allemaal "het kan lijden tot"
Alles heeft verband met elkaar, wederom zoals roken verband heeft met je conditie, wat op zich zeker en vast kan leiden tot overgewicht.
En ja, natuurlijk zijn daar dan weer uizonderingen op.
Quote (Flatulence @ Mon, Apr 14 2008, 09:10pm)
http://img149.imageshack.us/img149/4461/roosqm5.png
Voor jou!

Quote (CorvX @ Mon, Apr 14 2008, 09:14pm)
Ik rook vanaf me 13de, ben nu 23.
En ik doe al 7-8 jaar aan bmxen.
Conditie kan natuurlijk slecht zijn, maar als je voor de rest een beetje gezond leeft, eet & beweegt. Dan valt 't allemaal wel mee.
Dat wel, maar of je nu sport of niet, het schadelijke effect van roken wordt
niet gecompenseert door een gezonde levensstijl.
Als je rookt verstoppen je aders geleidelijk en een daarbij gezonde levensstijl gaat niet veel aan die verstopping doen.
Quote (Demonsangel @ Mon, Apr 14 2008, 09:25pm)
Ja, dat heb jij waarschijnlijk allemaal gezien in die tuinen van je.
Laat dit soort dingen maar over aan mensen met een opleiding.
Zolang hj met beschaafde responses komt, laat hem dan, welke opleiding dan ook.
In mijn opzicht heeft opleiding niet veel te maken met de eigenlijke IQ van een persoon dusja.
This post was edited by Ov2rkill on Apr 15 2008 04:03am