d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet & Hasj > Welke Soorten Hou Jij Van?
Prev111121314Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 15 2008 03:51am
Ok, er zijn altijd uizonderingen ivm rokers die nog 100 jaar worden en er nooit last van hebben, die kunnen het voort vertellen.
De resterende 90+% die er dan van gestorven zijn de liggen al lang onder de grond.

Ik rook ook, wel minder dan vroeger, ik sport ook (lopen/voetballen).
Maar ik weet 1 ding, roken helpt alles behalve bij mijn conditie, het maakt ze gewoon slechter

Quote (CpTJenJen @ Mon, Apr 14 2008, 09:06pm)
erhm... ik ken genoeg mensen die roken en die betere conditie hebben dan ik... dus weer zijn het allemaal "het kan lijden tot"


Alles heeft verband met elkaar, wederom zoals roken verband heeft met je conditie, wat op zich zeker en vast kan leiden tot overgewicht.
En ja, natuurlijk zijn daar dan weer uizonderingen op.

Quote (Flatulence @ Mon, Apr 14 2008, 09:10pm)
http://img149.imageshack.us/img149/4461/roosqm5.png

Voor jou!


heart.gif

Quote (CorvX @ Mon, Apr 14 2008, 09:14pm)
Ik rook vanaf me 13de, ben nu 23.
En ik doe al 7-8 jaar aan bmxen.
Conditie kan natuurlijk slecht zijn, maar als je voor de rest een beetje gezond leeft, eet & beweegt. Dan valt 't allemaal wel mee.


Dat wel, maar of je nu sport of niet, het schadelijke effect van roken wordt niet gecompenseert door een gezonde levensstijl.
Als je rookt verstoppen je aders geleidelijk en een daarbij gezonde levensstijl gaat niet veel aan die verstopping doen.

Quote (Demonsangel @ Mon, Apr 14 2008, 09:25pm)
Ja, dat heb jij waarschijnlijk allemaal gezien in die tuinen van je.
Laat dit soort dingen maar over aan mensen met een opleiding.


Zolang hj met beschaafde responses komt, laat hem dan, welke opleiding dan ook.
In mijn opzicht heeft opleiding niet veel te maken met de eigenlijke IQ van een persoon dusja.

This post was edited by Ov2rkill on Apr 15 2008 04:03am
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 15 2008 05:30am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Apr 15 2008, 10:35am)


jij bent echt een idioot



En met jou valt echt niet te praten.
Laat maar, ik wil hier niet nog meer tijd insteken.
Je begrijpt het toch niet.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Apr 15 2008 07:08am
Wow wat een drama weer. sad.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Apr 16 2008 12:03am
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 17 2008 02:32pm
white widow atm ^^^!
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Apr 17 2008 02:40pm
1:wiet
2:jack herror
3: dno hasj vink ni goe
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 17 2008 02:49pm
Ben nu weer aan de hasj, heb hele fijne hasj op 't moment.
Twizla heet 't, tenminste dat zei mijn dealer. Maar 't is echt super chill.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Apr 17 2008 03:05pm
Quote (CorvX @ Thu, 17 Apr 2008, 22:49)
Ben nu weer aan de hasj, heb hele fijne hasj op 't moment.
Twizla heet 't, tenminste dat zei mijn dealer. Maar 't is echt super chill.


Dat is toch een merk van lange vloeitjes? ohmy.gif

This post was edited by uNoTopia on Apr 17 2008 03:05pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 17 2008 03:07pm
Quote (uNoTopia @ Thu, 17 Apr 2008, 23:05)
Dat is toch een merk van lange vloeitjes? ohmy.gif


Dat is Rizla volgens mij, en die hebben normale vloeitjes en " blauwe" vloei. Gewoon rijstevloei dus.
Maar geen idee of ze lange vloei hebben. Maar die Rizla blauw word ook wel eens gebruikt bij 't draaien van joinjes.

Edit:

Quote (Ov2rkill @ Tue, 15 Apr 2008, 11:51)


Ik rook ook, wel minder dan vroeger, ik sport ook (lopen/voetballen).
Maar ik weet 1 ding, roken helpt alles behalve bij mijn conditie, het maakt ze gewoon slechter





Sluit ik me wel bij aan ja.

This post was edited by CorvX on Apr 17 2008 03:10pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Apr 17 2008 03:10pm
Quote (CorvX @ Thu, 17 Apr 2008, 23:07)
Dat is Rizla volgens mij, en die hebben normale vloeitjes en " blauwe" vloei. Gewoon rijstevloei dus.
Maar geen idee of ze lange vloei hebben. Maar die Rizla blauw word ook wel eens gebruikt bij 't draaien van joinjes.


Oh ja, Rizla was het. >_<
Go Back To Nederlands Topic List
Prev111121314Next
Closed New Topic New Poll