d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dit Ben Ik:
Prev1111213141517Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jul 5 2006 08:38am
Ik kom niet meer terug naar deze forum...

Als er een andere Dutch Forum hier aangemaakt word, exclusief Han, PM me please,

- LP
Member
Jul 5 2006 08:41am
Quote (LittlePrincess @ Wed, 5 Jul 2006, 15:38)

Als er een andere Dutch Forum hier aangemaakt word, exclusief Han, PM me please,

- LP

Heh.

Han - 1
LittlePrincess - 0
Banned
Warn: 100%
Jul 5 2006 08:48am
Quote (˘?NNI @ Wed, Jul 5 2006, 02:41pm)
Quote (LittlePrincess @ Wed, 5 Jul 2006, 15:38)

- LP

Heh.

Han - 1
LittlePrincess - 0

Niet echt... Ik moet me inhouden om die kerel niet uit te schelden, en daarom blijf ik hier passief.

- LP
Member
Gold: 0.30
Jul 5 2006 09:07am
Wel Han ik vond mijn post niet echt waardeloos want anders zou ik hem hier niet gezet hebben. En ik voel mij al helemaal niet alsof ik een oorlog zou gewonnen hebben. De enige reden waarom ik het überhaupt nog vernoemde is omdat er gelijkenissen waren met wat er hier gebeurde. Ik merkte trouwens net dat je je post ge-edit hebt en er voordien stond dat ik loog, wat dus niet waar is. Lees de topic in kwestie nog maar eens na. Aangezien ik het idee heb dat sommige mensen op dit forum gewoon jou gelijk geven omdat je hier wat "macht" hebt, wou ik toch even meegeven dat er ook mensen zijn die om rechtvaardigheid geven ipv om hun warn-level. Ik begrijp best dat er iemand moet zijn die hier een oogje in het zeil houdt want anders zou het uit de hand lopen, maar dat wil niet zeggen dat je iedereen die je geen gelijk geeft moet warnen. Dit forum is bedoeld om alle nederlandstaligen met elkaar te laten praten over dingen die hen interesseren, en niet om er jouw persoonlijke fascistische dictatuur van te maken.Vrijheid van meningsuiting is bij mijn weten nog steeds van kracht in België en Nederland.
Member
Jul 5 2006 09:22am
Quote (LittlePrincess)
Ik moet me inhouden om die kerel niet uit te schelden, en daarom blijf ik hier passief.

Ik vind het best grappig om te zien hoe laag je frustratie tolerantie is. Als je op een internet forum al niet met je frustraties om kan, wat de neuk moet het dan zijn in je dagelijks leven? Hah.

ReadyAimFire: jij neemt dit forum veeeeeeeeeel te serieus. Het is maar een warn, het ding gaat weg na een maand de regels te volgen. Regels die trouwens erg simpel zijn om te volgen. Dus stop nu maar met wenen, ik denk dat Han dit forum net iets beter kent dan jij.
Member
Jul 5 2006 09:40am
Ja dat is makkelijk voor jou om te zeggen canni. Zoals ik al in je posts gelezen heb kom jij slechts een aantal minuutjes per dag op dit forum om je een beetje in discussies te mengen. Sommigen zoals ik gebruiken dit forum echter ook om te traden en daar zijn warns wel vrij lastig. 10% kan mss helemaal geen kwaad, maar vanaf een bepaalde warn-lvl heb je bijvoorbeeld geen toegang meer tot het pm-systeem en dat is wel heel hinderlijk als je vaak trade. Het ligt ook nogal voor de hand dat Han dit forum beter kent als ik, hij is hier al een stuk langer en een member++ word je wss niet zomaar. Maar dat wil niet zeggen dat vanaf je die status behaald hebt er geen kritiek meer op je gegeven mag worden. Dit is misschien maar een gewoon forum, maar ook hier moet gelden dat niemand boven de wet staat om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te houden. En als jij denkt dat ik dit te serieus neem dan is dat jouw goed recht. Ik doe enkel wat mij het beste lijkt om het hier zo aangenaam mogelijk voor iedereen te houden.
Member
Jul 5 2006 09:46am
Quote (ReadyAimFire @ Wed, 5 Jul 2006, 16:40)
Ja dat is makkelijk voor jou om te zeggen canni. Zoals ik al in je posts gelezen heb kom jij slechts een aantal minuutjes per dag op dit forum om je een beetje in discussies te mengen. Sommigen zoals ik gebruiken dit forum echter ook om te traden en daar zijn warns wel vrij lastig. 10% kan mss helemaal geen kwaad, maar vanaf een bepaalde warn-lvl heb je bijvoorbeeld geen toegang meer tot het pm-systeem en dat is wel heel hinderlijk als je vaak trade. Het ligt ook nogal voor de hand dat Han dit forum beter kent als ik, hij is hier al een stuk langer en een member++ word je wss niet zomaar. Maar dat wil niet zeggen dat vanaf je die status behaald hebt er geen kritiek meer op je gegeven mag worden. Dit is misschien maar een gewoon forum, maar ook hier moet gelden dat niemand boven de wet staat om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te houden. En als jij denkt dat ik dit te serieus neem dan is dat jouw goed recht. Ik doe enkel wat mij het beste lijkt om het hier zo aangenaam mogelijk voor iedereen te houden.

Ik ben er zeker van dat Han zijn macht niet misbruikt en ik zie dat je geen enkele warn hebt dus ik vraag me af waarom je zo moeilijk doet. Als je het inderdaad "zo aangenaam mogelijk voor iedereen" tracht te houden, begin dan geen discussie die nergens toe leidt en in mijn ogen geen steek houdt.
Member
Jul 5 2006 10:04am
Wel, de reden dat ik Han niet bepaald een warm hart toedraag is dat hij mij toen ik dit forum nog maar net ontdekt had in een topic over "het beste wat je ooit gevonden hebt" beschuldigde van leugens. Meteen waren er een aantal mensen die het nodig vonden hem te vouchen en mij verder zwart te maken. Toen er iemand opmerkte dat ik misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben werd het opeens merkwaardig stil in die topic. Je kan je wel voorstellen dat dit niet bepaald een hartelijk welkom was op dit forum. Verder is ook xepolite door hem gelosered. Akkoord, hij had een forum rule overtreden maar ik vond het wel jammer dat hij daarom dit forum moest verlaten. Naast een occasionele rake opmerking had hij vaak ook iets zinnigs bij te dragen aan een discussie, of hield hij ze toch minstens in leven. Misschien was een verbal warning beter op zijn plaats geweest, een van zijn warns was toch bijna vervallen. Ook iedereen die per ongeluk of bij wijze van grap iets postte in een topic waarin hij "closed" had gezegd, werd zonder pardon gewarned. Dat kan toch ook wel anders opgelost worden dacht ik zo. Over het feit dat deze discussie nergens toe leidt heb je waarschijnlijk volkomen gelijk. Als underdog kan je moeilijk iets beginnen tegen een members++, afgezien dan van er eens je mening over te zeggen. Ik heb zoiezo een beetje een probleem met autoriteit te aanvaarden, maar nu heb ik mijn gemoed toch eens kunnen luchten. Voor mijn part is de kous daarmee af, want ik heb geen zin om gewarned te worden voor spammen, ik ben namelijk zwaar off-topic aan het gaan.
Banned
Gold: 0.01
Warn: 30%
Jul 5 2006 10:12am
Quote (han)
Dem0nz misschien zeggen ze wel niks omdat ik geen volslagen idioot ben en veel van de posters hier wel.
Nah, ik kan met zekerheid zeggen dat dat het niet is. Ik ga voor de ++.

Quote (han)
Littleprincess die post was duidelijk een warn waard. Voor klachten over warns in dit forum kun je bij mij terecht, je hoeft daar niet voor de moderator te pmen die de warn gegeven heeft, het grootste deel van de warns op dit forum zijn mijn verantwoordelijkheid dus daar ben ik ook aansprakelijk voor.
He ruik je dat ook? ik ruik bullshit.

Quote (han)
Waardeloze opmerking, ik weet waar je het over hebt en je hebt nog steeds gelogen.

+
Quote (han)
Waardeloze opmerking, dat je een keer gelijkt hebt is erg fijn voor je, maar je hoeft niet net te doen alsof je een oorlog gewonnen hebt.

=
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAAA
(dank u, twan)
Member
Jul 5 2006 10:16am
Quote (ReadyAimFire @ Wed, 5 Jul 2006, 17:04)
Wel, de reden dat ik Han niet bepaald een warm hart toedraag is dat hij mij toen ik dit forum nog maar net ontdekt had in een topic over "het beste wat je ooit gevonden hebt" beschuldigde van leugens. Meteen waren er een aantal mensen die het nodig vonden hem te vouchen en mij verder zwart te maken. Toen er iemand opmerkte dat ik misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben werd het opeens merkwaardig stil in die topic. Je kan je wel voorstellen dat dit niet bepaald een hartelijk welkom was op dit forum. Verder is ook xepolite door hem gelosered. Akkoord, hij had een forum rule overtreden maar ik vond het wel jammer dat hij daarom dit forum moest verlaten. Naast een occasionele rake opmerking had hij vaak ook iets zinnigs bij te dragen aan een discussie, of hield hij ze toch minstens in leven. Misschien was een verbal warning beter op zijn plaats geweest, een van zijn warns was toch bijna vervallen. Ook iedereen die per ongeluk of bij wijze van grap iets postte in een topic waarin hij "closed" had gezegd, werd zonder pardon gewarned. Dat kan toch ook wel anders opgelost worden dacht ik zo. Over het feit dat deze discussie nergens toe leidt heb je waarschijnlijk volkomen gelijk. Als underdog kan je moeilijk iets beginnen tegen een members++, afgezien dan van er eens je mening over te zeggen. Ik heb zoiezo een beetje een probleem met autoriteit te aanvaarden, maar nu heb ik mijn gemoed toch eens kunnen luchten. Voor mijn part is de kous daarmee af, want ik heb geen zin om gewarned te worden voor spammen, ik ben namelijk zwaar off-topic aan het gaan.

Achja, er staat nergens dat dit forum "de mantel der liefde" is, en ik snap eigenlijk ook niet dat je zoveel drukte maakt en jezelf in een slachtofferrol verwikkelt om zo'n slappe discussie. Zoals ik al zei: je neemt dit forum veel te serieus. Einde discussie.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1111213141517Next
Add Reply New Topic New Poll