d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vette Muziek Gewoon! > Eender Welke Muziek.
Prev1111213141528Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 01:40pm
Quote (Zened @ Tue, 18 Mar 2008, 20:37)
nou wat lol ik vind het kut muziek!


Soms vindt ik rap wel mooi.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 19 2008 03:01pm
http://www.youtube.com/watch?v=iQhh4Xs8RcM

ik kende the cure al, maar toen ik een album van een vriend kreeg met dit nummer aan het begin, was ik metteen verkocht :-)
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Mar 19 2008 03:57pm
Quote (Zened @ Tue, 18 Mar 2008, 20:37)
nou wat lol ik vind het kut muziek!


Typisch Nederlanders weer ^^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 20 2008 09:35am
Kunnen sommigen onder jullie de muziekkeuze van anderen respecteren en stoppen met onzin neer te schrijven.
Het is hun muziekkeuze en niet die van jullie, ze dringen dit je niet op dus jullie moeten er niet belachelijk op reageren.
En als je dan toch achterlijke opmerkingen wil maken die eventueel je ego een boost geven, post er dan in godsnaam zelf een liedje bij.

The Agony Scene - Paint It Black



Dit is een metal cover van het liedje Paint it black van de stones,
nouja, mij beviel het direct.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 20 2008 09:48am
Get It For Life van het nieuwe album van Fat Joe aka Crack. Zit overgens nog geen clip bij.

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 20 2008 09:58am
Quote (Ov2rkill @ Thu, 20 Mar 2008, 16:35)
Kunnen sommigen onder jullie de muziekkeuze van anderen respecteren en stoppen met onzin neer te schrijven.
Het is hun muziekkeuze en niet die van jullie, ze dringen dit je niet op dus jullie moeten er niet belachelijk op reageren.
En als je dan toch achterlijke opmerkingen wil maken die eventueel je ego een boost geven, post er dan in godsnaam zelf een liedje bij.

The Agony Scene - Paint It Black

http://www.youtube.com/watch?v=9MqIFmQXer4

Dit is een metal cover van het liedje Paint it black van de stones,
nouja, mij beviel het direct.


Coverversie van Marduk is leuker.
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Mar 20 2008 11:50am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 20 Mar 2008, 13:19)


Hij is louw smile.gif
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 01:29pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, Mar 20 2008, 03:35pm)
Kunnen sommigen onder jullie de muziekkeuze van anderen respecteren en stoppen met onzin neer te schrijven.
Het is hun muziekkeuze en niet die van jullie, ze dringen dit je niet op dus jullie moeten er niet belachelijk op reageren.
En als je dan toch achterlijke opmerkingen wil maken die eventueel je ego een boost geven, post er dan in godsnaam zelf een liedje bij.

The Agony Scene - Paint It Black

http://www.youtube.com/watch?v=9MqIFmQXer4

Dit is een metal cover van het liedje Paint it black van de stones,
nouja, mij beviel het direct.



Van de stones kan ik me basse;) en gitaren:P maar is idd mooi nummer;) al ben ik niet zo van de rock:P

weet niet of ik freestyler al gepost heb hier een x, maar weet ook niet hoe dat met youtube werkt maar hier is igg de link:
http://www.youtube.com/watch?v=FXnT5NnHYEQ
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1111213141528Next
Add Reply New Topic New Poll