Quote (Ov2rkill @ Thu, Mar 20 2008, 03:35pm)
Kunnen sommigen onder jullie de muziekkeuze van anderen respecteren en stoppen met onzin neer te schrijven.
Het is hun muziekkeuze en niet die van jullie, ze dringen dit je niet op dus jullie moeten er niet belachelijk op reageren.
En als je dan toch achterlijke opmerkingen wil maken die eventueel je ego een boost geven, post er dan in godsnaam zelf een liedje bij.
The Agony Scene - Paint It Black
http://www.youtube.com/watch?v=9MqIFmQXer4
Dit is een metal cover van het liedje Paint it black van de stones,
nouja, mij beviel het direct.
Van de stones kan ik me basse;) en gitaren:P maar is idd mooi nummer;) al ben ik niet zo van de rock:P
weet niet of ik freestyler al gepost heb hier een x, maar weet ook niet hoe dat met youtube werkt maar hier is igg de link:
http://www.youtube.com/watch?v=FXnT5NnHYEQ