d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev1111213141529Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 05:08am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Feb 26 2008, 11:06am)
Dit meen je serieus, of wat?


Wou je het tegenspreken dan? Ik ben een en al oor
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 05:09am
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 12:04)
Hoezo neem jij het steeds voor Apachi op? Ik val haar niet eens aan ofzo en badboy smijt weer een zinloze reactie naar mijn hoofd..


zei qoute haar en jij gaat daar op in netalsof zij het fout zei

en jullie zitten haar al dagen te kloten en als ik haar kant kies is dat mijn keuze, khou niet zo van multi's..

OW en eindelijk geef je het toe...(zie dikgedrukt)

Quote (Wasbeertje @ Tue, 26 Feb 2008, 12:05)
je kankermoeder ^_____________^ ik hoef nu tog niet op warn te letten.
huil meer en ga meer +1 halen bbdg.

met je tepelpiercing en karnavals fetish


^^

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 26 2008 05:10am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 26 2008 05:09am
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 13:08)
Wou je het tegenspreken dan? Ik ben een en al oor


Wat maakt de wiskunde op VWO zinlozer dan op de Havo?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 05:10am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 26 Feb 2008, 12:09)
Wat maakt de wiskunde op VWO zinlozer dan op de Havo?


wat maakt wiskunde in het algemeen zinloos?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 05:11am
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 12:04pm)
Hoezo neem jij het steeds voor Apachi op? Ik val haar niet eens aan ofzo en badboy smijt weer een zinloze reactie naar mijn hoofd..


Ik ben het met BadBoy eens. Zo te zien snap je totaal niet wat hij bedoelde met die reply, en dat was nu juist zijn punt.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 05:11am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Feb 26 2008, 11:09am)
Wat maakt de wiskunde op VWO zinlozer dan op de Havo?


Havo kun je alleen wiskunde b1/2 met natuur en techniek op vwo met alle profielen

Op vwo kun je alleen natuur/techniek met wiskunde b1/2

Op Havo kun je natuurlijk/techniek ook met wiskunde a1/2 doen
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 05:13am
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 12:11)
Havo kun je alleen wiskunde b1/2 met natuur en techniek op vwo met alle profielen

Op vwo kun je alleen natuur/techniek met wiskunde b1/2

Op Havo kun je natuurlijk/techniek ook met wiskunde a1/2 doen


snap jij de vraag wel?
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 05:15am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 26 2008, 11:13am)
snap jij de vraag wel?


Jij snapt mijn antwoord blijkbaar niet..

VWO concentreert zich meer op wb1/2 dat maakt het zinlozer

wiskunde op havo en vwo blijft natuurlijk allebij zinloos
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 05:18am
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 12:15pm)
Jij snapt mijn antwoord blijkbaar niet..

VWO concentreert zich meer op wb1/2 dat maakt het zinlozer

wiskunde op havo en vwo blijft natuurlijk allebij zinloos


Waarom?
Dat was de vraag.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 05:18am
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 12:15)
Jij snapt mijn antwoord blijkbaar niet..

VWO concentreert zich meer op wb1/2 dat maakt het zinlozer

wiskunde op havo en vwo blijft natuurlijk allebij zinloos


ik denk dat het een retorische vraag was..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1111213141529Next
Closed New Topic New Poll