Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 12:04)
Hoezo neem jij het steeds voor Apachi op? Ik val haar niet eens aan ofzo en badboy smijt weer een zinloze reactie naar mijn hoofd..
zei qoute haar en jij gaat daar op in netalsof zij het fout zei
en jullie zitten haar al dagen te kloten en als ik haar kant kies is dat mijn keuze, khou niet zo van multi's..
OW en eindelijk geef je het toe...(zie dikgedrukt)
Quote (Wasbeertje @ Tue, 26 Feb 2008, 12:05)
je kankermoeder ^_____________^ ik hoef nu tog niet op warn te letten.
huil meer en ga meer +1 halen bbdg.
met je tepelpiercing en karnavals fetish
^^
This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 26 2008 05:10am