Quote (�?NNI @ Tue, 22 Apr 2008, 12:42)
Volop aan 't downloaden. Ik verwacht er niet erg veel van though.
Kheb hem een tijdje geluisterd en over het algemeen ben ik aangenaam verrast.

Toch "klopt" het bij sommige tracks gewoon niet, hij komt op
Hart soms TE emotioneel zoals bij Ode aan me Mama en Zo Vader zo Zoon, ( naja, ik hoef dit niet te horen, dit hoeft dus echt niet... ) terwijl hij op
Hard soms TE erg probeert "Hard" te zijn... Bijvoorbeeld bij Roeping, Boks Ouwe, en een feature met Sjeikzz ( ook al vind ik dat nummer best goed

)
Toch zet ik bijna de hele map in me playlist, want brain heeft wel een goed geheel neergezet. Nummers die je moet downloaden: Hey Hey, Spit'88, De Elementen, Wees Niet Bang, Ziel van de Cultuur ( omg die biet is geniaal

)
- ES JEEH DUBBEL A KAA!