Hier paar foto's va dees jaar va oilsjt carnaval 2008
verkleed as voil jannet

http://img257.imageshack.us/img257/9347/carnaval0111pw7.jpg
http://img258.imageshack.us/img258/4835/pict0029qr0.th.jpg
den ene was den mondag 2 dag va oilsjt carnaval
den 2de is den woensdag morgent int station ont wachte voor achter ons gratis ontbijt te gaan op tstadhuis

en mensje da tees belachelijk vinde
das dan pech voor ulder

als ge ene keer oilsjt carnaval geviert hebt zulde der wel anders over klappen in plek va et int belachelijke te trekken

grtz dvsf
Damn.
#2 Rasechte travestiet.