d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnval !!!
Prev11112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 8 2008 08:16am
wemy zegt da omdat ie zelf nix aan carnaval vindt en kickt op sarcasme en ironie.

hier heb je me album ^^

http://jurgzz.hyves.nl/album/22725692/Karreneval_2008/l5M6/
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 8 2008 08:30am
Quote (JurK. @ Fri, 8 Feb 2008, 15:16)
wemy zegt da omdat ie zelf nix aan carnaval vindt en kickt op sarcasme en ironie.

hier heb je me album ^^

http://jurgzz.hyves.nl/album/22725692/Karreneval_2008/l5M6/


Ja, je kent me.


Ik heb alleen een hekel aan op-het-Norbertus-gezeten-hebbende-carnavals-vierders.
Iets in me zegt mij, dat jij daar onder valt.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 8 2008 09:06am
Quote (WemyNM @ Fri, 8 Feb 2008, 15:30)
Ja, je kent me.


Ik heb alleen een hekel aan op-het-Norbertus-gezeten-hebbende-carnavals-vierders.
Iets in me zegt mij, dat jij daar onder valt.


hehe, jawel. ik voorzie dat wij goeie vrienden worden biggrin.gif
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Feb 8 2008 03:27pm
Hier paar foto's va dees jaar va oilsjt carnaval 2008
verkleed as voil jannet smile.gif




den ene was den mondag 2 dag va oilsjt carnaval
den 2de is den woensdag morgent int station ont wachte voor achter ons gratis ontbijt te gaan op tstadhuis biggrin.gif

en mensje da tees belachelijk vinde
das dan pech voor ulder biggrin.gif
als ge ene keer oilsjt carnaval geviert hebt zulde der wel anders over klappen in plek va et int belachelijke te trekken smile.gif

grtz dvsf
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 8 2008 03:49pm
lol praat normaal wink.gif

nice pics peeps !
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 9 2008 05:38am
Ik tijdens carnaval.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 9 2008 05:50am
jees, jij ben vast de leukste thuis
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2008 07:07am
Quote (JurK. @ Sat, 9 Feb 2008, 12:50)
jees, jij ben vast de leukste thuis

Tijdens een uitwedstrijd!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:36am
mensen carnaval !
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 9 2008 11:14am
Quote (DvsF @ Fri, Feb 8 2008, 11:27pm)
Hier paar foto's va dees jaar va oilsjt carnaval 2008
verkleed as voil jannet smile.gif

http://img257.imageshack.us/img257/9347/carnaval0111pw7.jpg
http://img258.imageshack.us/img258/4835/pict0029qr0.th.jpg

den ene was den mondag 2 dag va oilsjt carnaval
den 2de is den woensdag morgent int station ont wachte voor achter ons gratis ontbijt te gaan op tstadhuis biggrin.gif

en mensje da tees belachelijk vinde
das dan pech voor ulder biggrin.gif
als ge ene keer oilsjt carnaval geviert hebt zulde der wel anders over klappen in plek va et int belachelijke te trekken smile.gif

grtz dvsf
Damn.

#1 Origineel
#2 Rasechte travestiet.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev11112131415Next
Add Reply New Topic New Poll