d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Natalee Holloway > Zondag De Ontknoping
Prev11112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Feb 5 2008 03:27pm
Maakt allemaal sowieso niet zoveel uit als hij in Aruba/Nederland veroordeeld word, eventuele straf is toch een lachertje. Ze moeten maar iets moois bedenken zodat ie in Amerika voor een jury berecht kan worden.

En zover ik het heb begrepen van die 25000€ voor Patrick een onkostenvergoeding, geen beloning. Hij zou zelf 20000€ in casino's hebben uitgegeven om indruk te maken op Joran.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 5 2008 03:50pm
Quote (thomas1441 @ Tue, 5 Feb 2008, 21:26)
waarschijnlijk zal hij geen ~20 jaar gevangenisstraf krijgen,
wss zelfs geen 3 jaar

maar ik gun het hem wel :@ wat een idioot zeg GVD


die gozer word koudgemaakt, na zn straf.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 5 2008 05:32pm
Quote (8460 @ Tue, Feb 5 2008, 10:27pm)
Maakt allemaal sowieso niet zoveel uit als hij in Aruba/Nederland veroordeeld word, eventuele straf is toch een lachertje. Ze moeten maar iets moois bedenken zodat ie in Amerika voor een jury berecht kan worden.

En zover ik het heb begrepen van die 25000€ voor Patrick een onkostenvergoeding, geen beloning. Hij zou zelf 20000€ in casino's hebben uitgegeven om indruk te maken op Joran.


Uhuh, en ze hebben samen 5000 euro wiet opgesmoked in die auto.

Waar heb je dat trouwens vandaan? ohmy.gif

This post was edited by Skulvar on Feb 5 2008 05:36pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 5 2008 07:15pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 5 Feb 2008, 19:39)
Badboy, het is inmiddels duidelijk dat je Carnaval leuk vindt. Hou het volgend jaar maar voor je alsjeblieft.


man does chill ^^

volgend jaar weer dertegenaan ^

ik denk dat deze zaak nooit goed en rechtmatig opgelost zal worden sad.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 6 2008 01:11am
Quote (Godsterrorforce @ Tue, 5 Feb 2008, 23:50)
die gozer word koudgemaakt, na zn straf.


tja, er is een man die ook van de slot heet maar geen familie ofzo is. Zijn huis wodt ook begogeld met stenen enzo wel zielig sad.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 6 2008 02:24am
Quote (Zompy @ Wed, 6 Feb 2008, 08:11)
tja, er is een man die ook van de slot heet maar geen familie ofzo is. Zijn huis wodt ook begogeld met stenen enzo wel zielig sad.gif


idd, dat is gewoon weer pure vernieling, dat is weer nergens voor nodig :S

maar die joran, die word zeker wel vermoord na zijn vrijlating weer, t is 'wereld nieuws' dus.. tongue.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 6 2008 02:45am
ik heb gisteren op TV gezien
als joran dit wilt
i kdenk wel dat hij dat gaat doen
is dat hij peter R de vries aanklaagt wegens infiltratie en alles
WANT deze techniek is verboden
En een advocaat zij als hij dit zal doen wint hij gelijk bij de rechter en
dan is het bewijs niet meer geldig
+ die advocaat zij dat peter r beschikking over het dossier joran had
en dat kon niet dus dat heeft ie via aruba gehad en daar is hij dan ook nig is strafbaar voor
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Feb 6 2008 03:35am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, Feb 6 2008, 09:24am)
idd, dat is gewoon weer pure vernieling, dat is weer nergens voor nodig :S

maar die joran, die word zeker wel vermoord na zijn vrijlating weer, t is 'wereld nieuws' dus.. tongue.gif


ja idd johan van der sloot ^^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 6 2008 04:51am
Quote (thomas1441 @ Wed, 6 Feb 2008, 10:35)
ja idd johan van der sloot ^^


heb ik ook gezien ja.. en wat denken die mensen ermee op te lossen? die mensen moet je ook dood of in coma in zee droppen.. doe ik niet moeilijk over..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 6 2008 05:05am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Feb 6 2008, 11:51am)
heb ik ook gezien ja.. en wat denken die mensen ermee op te lossen? die mensen moet je ook dood of in coma in zee droppen.. doe ik niet moeilijk over..


Beetje onorgineel wel.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev11112131415Next
Add Reply New Topic New Poll