Quote (Ov2rkill @ Sun, Jan 20 2008, 09:02pm)
Maar, WAAROM?! :'(
'k Voel me hier toch de laatste tijd als een toeschouwer van een national geographic zender, gewoon da natuur zijn gang laten gaan!
Ik weet welke trein je neemt! stalken zal ik ;(
edit: was nog vergeten te zeggen dat je hier wel gemist word
This post was edited by Demonsangel on Jan 20 2008 02:12pm