d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Kerst Topic :) > Yes
Prev1111213
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 22 2007 06:37pm
Ik wil graag sorry zeggen tegen Feargod, omdat ik zo onvriendelijk tegen hem ben geweest.
Sorry Feargod! Ik heb de foto's verwijderd..
Ik vraag om vergevenis, het is tenslotte bijna kerstmis. santa.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 23 2007 03:58am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Dec 23 2007, 12:37am)
Ik wil graag sorry zeggen tegen Feargod, omdat ik zo onvriendelijk tegen hem ben geweest.
Sorry Feargod! Ik heb de foto's verwijderd..
Ik vraag om vergevenis, het is tenslotte bijna kerstmis. santa.gif


welke foto's?
btw je hebt zo weinig posts and dan al loser tag/en lock
wrom in godsnaam?

zalige feestdagen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 04:55am
Quote (stefan_FFH @ Sun, 23 Dec 2007, 10:58)
welke foto's?
btw je hebt zo weinig posts and dan al loser tag/en lock
wrom in godsnaam?

zalige feestdagen


Umm ik had het gevraagt en ze hadden het over Paypal reversal.
Ik heb geen idee wat dat allemaal inhoud tongue.gif
maarja zal wel
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:08am
Quote (stefan_FFH @ Sun, Dec 23 2007, 10:58am)
welke foto's?
btw je hebt zo weinig posts and dan al loser tag/en lock
wrom in godsnaam?

zalige feestdagen


Ja inderdaad, echt een mooie loser tag! o_Ô
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 11:05am
Quote (Skulvar @ Sun, 23 Dec 2007, 14:08)
Ja inderdaad, echt een mooie loser tag! o_Ô


Haha idd.
Waar zie jij een loser tag dan Stefan?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1111213
Add Reply New Topic New Poll