Zal ik dan maar een nieuwe Kanye droppen om voorgaande teleurstelling weg te spoelen.
Kanye West (f. Dwele) - PowerAlle YouTube links zijn tot nu toe geblokkeerd vanwege auteursrechten. Google even, is zeker de moeite waard.
Tracklist Recovery (dropt 22 juni)
1. Cold Wind Blows
2. Talkin’ 2 Myself Feat. Kobe
3. On Fire
4. Won’t Back Down Feat. Pink
5. W.T.P.
6. Going Through Changes
7. Not Afraid
8. Seduction
9. No Love Feat. Lil Wayne
10. Space Bound
11. Cinderella Man
12. 25 to Life
13. So Bad
14. Almost Famous
15. Love the Way You Lie Feat. Rihanna
16. You’re Never Over
Toch wel verrassende features.
Producties worden verzorgd door Just Blaze, DJ Khalil, Boi-1da en Jim Jonsin.
Rick Ross - The Albert Anastasia EPGratis te downloaden EP van de bawse om je warm te maken voor zijn Teflon Don die 6 juli zou moeten droppen.
Ikzelf ben behoorlijk fan van de man. Heerlijke zomerse producties en een rappende ex-politieman die het voornamelijk heeft over zijn carrière als cocaïnedealer: hij heeft me nog niet teleurgesteld.
Om een idee te krijgen: Rick Ross - MC Hammer -
http://www.youtube.com/watch?v=wRN6ViI0EJMWuben: Dacht dat Brother Ali je zou bevallen omdat hij toch ook wel die Atmosphere/Rhymesayers-hoek zit. Ik heb zelf net een EP van hem gekocht genaamd 'The Truth Is Here' en die is best nice te noemen.
Eigenlijk probeer ik de laatste tijd ongeveer alles te beluisteren dat Rhymesayers uitbrengt: kwaliteit gegarandeerd.
By the way, vergis je niet:
Morgen, 28 mei, zou een aantal poëten in de grote zaal van de Amsterdamse Paradiso neerstrijken. Dit evenement is verplaatst naar de Duif. Het evenement SPOKEN (Dichter bij de dichter) biedt het gezelschap, bestaande uit rappers en dichters, platform om hun teksten ten gehore te brengen op een persoonlijke, uitdagende wijze. Sprekers op de avond zijn o.a. Manu, Typhoon, Winne, Gijs ter haar en Salah Edin. Het evenement zal nu worden gehouden in de andere tempel, De Duif, aan de Prinsengracht 754 – 756.
Morgenavond zullen de MC’s Manu, Typhoon, Winne, Salah Edin, Blaxtar, Akwasi (Zwart Licht), Ahab (Kern Koppen) en de dichters Marjolijn van Heemstra, Gijs ter Haar, Jeroen Naaktgeboren, Seckou (BE) en T’ka hun teksten, verzen, gedichten en monologen delen in de grote zaal van de Duif in Amsterdam.
SPOKEN (Dichter bij de dichter) vindt plaats op dinsdag 28 mei in de grote zaal van De Duif te Amsterdam. De Duif opent haar deuren om 19.00 uur en de aanvang van de voorstelling is om 19.30 uur. De entree bedraagt € 10,00 (excl. lidmaatschap). Kaarten zijn verkrijgbaar aan de deur.
This post was edited by Kanni on May 28 2010 12:25pm