Quote (Mischa @ Sat, 31 Mar 2007, 11:54)
Quote (Shinobi-tlo @ Fri, Mar 30 2007, 10:48pm)
Quote (Duncan99 @ Fri, Mar 30 2007, 10:51pm)
Quote (mrs.piggy @ Thu, Mar 29 2007, 07:08pm)
heb nog nooit drugs gebruikt! (onder drugs versta ik weed, xtc,... en die andere troep)
nochtans deden veel van men vrienden het maar ik vond het niet echt nodig om mee te doen met de groep ~~
heb zelfs nog nooit een sigaret gerookt! komt waarschijnlijk ook door men opvoeding, men ouders zijn nogal vrij grote tegenstanders van roken
mijn ouders ook, heb dan ook nog nooit gerookt. Alleen 100% wiet joints, geen tabak dus ;P
Zo zijn m'n ouders ook, alleen het probleem is dat me ma wel rookt dus dan gaat dat voorbeelds rol een beetje moeilijk

gewoon lekker roken zware van nelle ~10 per dag en dan een jointje per dag daar gooi ik ongeveer een halve peuk in en de rest wiet
vroeger rookte ik een goede 8 joints de dag toen ik nog naar school ging en het eerste 2 jaar toen ik werkte
in de weekends gebruikte ik speed xtc vloeibare en zelden coke
met als gevolg

al men geld ging er naartoe en spaarboek was leeg :-)
2.5 jaar geleden heb ik da een meisje leren kennen en door haar ben ik nu clean heb wel af en toe een terugval op gebied van jointjes roken

roken en drinken doe ik wel nog nu
maarja eens je het gedaan hebt is het toch moeilijk om er voor altijd af te blijven hoor vind ik toch
grtz cedric
This post was edited by DvsF on Mar 31 2007 05:30am