d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Rookverbod
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 13 2007 01:40pm
Quote (Mischa @ Tue, 13 Feb 2007, 20:55)
Quote (edujackass @ Tue, Feb 13 2007, 06:54pm)
Quote (Mischa @ Tue, 13 Feb 2007, 20:50)
Quote (edujackass @ Tue, Feb 13 2007, 06:47pm)
Quote (mischa)

- Het is ongelofelijk lekker (als je smaak heb, niet hersenloos een pakje marlboro koopt)
- Het is een leuke bezigheid
- Ik word er erg rustig van
- Het straalt klasse en stijl uit (bij sommigen, including me)

LOLOLS WAKE UP KID

- het is lekker omdat het je verslaving bevredigd maar die verslaving heb je niet eens als je er niet aan begint
- hoezo leuk? ik zie niet veel plezier in aan een staafje met vuur zuigen
- koop rythalin word je ook rustig van
- ik vind mensen die roken niet bepaald cooler ik stoor me er eerder aan

- Al zou het mijn verslaving bevredigen, ik ben er ooit aan begonnen omdat ik het lekker vindt, nietwaar?
- Tja, ik zie daar het plezier wel van in, lees me vorige posts en dan lees je waarom
- Ik heb geen pillen nodig om rustig te worden, alleen een gezellig momentje met mijn shagje
- Oke, leuk voor jou, ik niet.

dat is tog niet leuk voor mij of wel soms? ;/

Quote (Mischa @ Tue, 13 Feb 2007, 19:38)

Tja, mijn mening wordt aan alle kanten afgezeken dus..

GHAHAHHAAA BOOM HEADSHOT

ik snap de headshot niet
en het is wel leuk voor jou omdat je je daar goed bij voelt

de headshot is bedoelt net als een spreekwoord ofzo dus die is niet egt tongue.gif
en het is niet leuk voor mij omdat ik me daaraan EERDER EERGEAERRRRRrrrR
Member
Gold: 11.33
Feb 13 2007 01:41pm
Quote (Mischa @ Tue, 13 Feb 2007, 19:16)
Quote (¢?NNI @ Tue, Feb 13 2007, 07:04pm)
Kanker is klasse, je weet toch? Kijk mijn chemokop eens, ik kan het betalen.

Ik heb nog geen kanker, en jij ook niet, hoop ik tenminste voor je. Waarom denkt iedereen serieus dat je meteen kanker krijgt van roken? een perfect voorbeeld van de hypocriete samenleving waar we in zitten, ik denk zelfs dat je het nooit heb geprobeert, gewoon omdat mensen zeggen dat het slecht voor je is. Ik wou dat je experimenten met kinderen mocht uitvoeren, en dat ik ze dan zou vertellen vanaf hun geboorte dat bananen giftig zijn, dan zouden ze het nooit proberen en tegen eidereen verkondigen dat het giftig is, zonder dat ze het hebben meegemaakt.

edit: ik ga nu ff leren, dus jullie zullen ff moeten wachten met flamen n00bjes

Dat is wetenschappelijk bewezen, dat je kanker krijgt van roken. En kanker is niet goed voor je, heb ik mij laten vertellen.
Member
Gold: 10,649.90
Feb 13 2007 01:44pm
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Feb 13 2007, 07:41pm)

Ik heb nog geen kanker, en jij ook niet, hoop ik tenminste voor je. Waarom denkt iedereen serieus dat je meteen kanker krijgt van roken? een perfect voorbeeld van de hypocriete samenleving waar we in zitten, ik denk zelfs dat je het nooit heb geprobeert, gewoon omdat mensen zeggen dat het slecht voor je is. Ik wou dat je experimenten met kinderen mocht uitvoeren, en dat ik ze dan zou vertellen vanaf hun geboorte dat bananen giftig zijn, dan zouden ze het nooit proberen en tegen eidereen verkondigen dat het giftig is, zonder dat ze het hebben meegemaakt.

Dat is wetenschappelijk bewezen, dat je kanker krijgt van roken. En kanker is niet goed voor je, heb ik mij laten vertellen.

Maar het hoeft niet! Mijn vader rookt al 50 jaar en hij heeft ook geen kanker! Er zijn feitelijk meer mensen die aan longkanker overlijden zonder 1 sigaret aan te raken dan mensen die wel roken!
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 13 2007 01:49pm
Quote (Mischa @ Tue, 13 Feb 2007, 21:44)

Maar het hoeft niet! Mijn vader rookt al 50 jaar en hij heeft ook geen kanker! Er zijn feitelijk meer mensen die aan longkanker overlijden zonder 1 sigaret aan te raken dan mensen die wel roken!

BANANEN ZIJN NIET GIFTIG, en je vader, komt nog ^___________^ over dat sigaret niet aanraken en wel de KAAKAA krijgen post hiieuwr je bron en ik geloof je =)
Member
Feb 13 2007 01:52pm
Quote (edujackass @ Tue, Feb 13 2007, 07:49pm)
Quote (Mischa @ Tue, 13 Feb 2007, 21:44)

BANANEN ZIJN NIET GIFTIG, en je vader, komt nog ^___________^ over dat sigaret niet aanraken en wel de KAAKAA krijgen post hiieuwr je bron en ik geloof je =)

misschien, misschien niet. misschien kom je er morgen achter dat jij een hersentumor hebt, of darmkanker. Zonder aanleiding! Raar, maar dat is in de meeste gevallen van kanker zo. En ik heb de nieuwsbron niet, ik heb het 3 jaar geleden in een artikel gelezen in een tijdschrijft in de leesmap (ik meen Aktueel) in een vettige snackbar.

maarja, je heb weer eens niet gelezen, ik zei dus als je een kind vanaf de geboorte wijsmaakt dat bananen giftig zijn, dan zou het zich net zo gedragen als jullie nu over roken.

Member
Gold: 0.00
Feb 13 2007 02:35pm
Er zijn feitelijk meer mensen die aan longkanker overlijden zonder 1 sigaret aan te raken dan mensen die wel roken!

+
ik zei dus als je een kind vanaf de geboorte wijsmaakt dat bananen giftig zijn, dan zou het zich net zo gedragen als jullie nu over roken.

=
HAHA.

Ik begin stiekem te hopen dat je binnen 15 minuten kanker krijgt, zodat je nog snel die onzin kan editen.
Member
Gold: 64.00
Feb 13 2007 02:41pm
Ik vind dat het roken in dat soort gelegenheden al een stuk minder is geworden. Vroeger stond ik met prikkende ogen in de kroeg, maar nu heb ik dat zelden meer. Rook trouwens zelf niet dus voor mij zou het een goede regel zijn.
Member
Feb 13 2007 02:46pm
Quote (¢?NNI @ Tue, Feb 13 2007, 08:35pm)
Er zijn feitelijk meer mensen die aan longkanker overlijden zonder 1 sigaret aan te raken dan mensen die wel roken!

+
ik zei dus als je een kind vanaf de geboorte wijsmaakt dat bananen giftig zijn, dan zou het zich net zo gedragen als jullie nu over roken.

=
HAHA.

Ik begin stiekem te hopen dat je binnen 15 minuten kanker krijgt, zodat je nog snel die onzin kan editen.

Zozo, daar issie weer met zn grote e-mond
Member
Gold: 11.33
Feb 14 2007 12:48am
Quote (Mischa @ Tue, 13 Feb 2007, 20:46)
Quote (¢?NNI @ Tue, Feb 13 2007, 08:35pm)

+

=
HAHA.

Zozo, daar issie weer met zn grote e-mond

Kan je niet gewoon op hem in gaan? In plaats van je er met een jantje van leiden af te maken?

DODGE MORE PLX DODGE MORE PLX
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 14 2007 09:27am
De Aktueel, de meest betrouwbare bron van informatie... Alsjeblieft, zeg. Als je de bladzijde had omgeslaan zou je vast en zeker een pagina-grote commercial van een sigarettenmerk hebben kunnen zien.

Mischa, stel je voor. Je wacht op de bus, het regent, je schuilt in het hokje en steekt een sigaret op, en:

1) Iemand van 12 vraagt je om die sigaret uit te doen.

2) Een grote neger van 2:20 vraagt je om die sigaret uit te doen.

3) Een fragiel vrouwtje achter een rolator vraagt je om die sigaret uit te doen.

Uwe reactie hierop?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll