Quote (Demonsangel @ Fri, 30 Jan 2009, 16:54)
Bekijk het dan alsof ik hem trap, hierdoor castreer en kijk dan of zijn vriendin/vrouw die hoopvol zat te wachten tot ze een kindje konden maken ermee kan lachen.
Wijsneus.
Neeeeeeeeeeeeeeeee, fout voorbeeld. Jij hebt naast
vage herkenning niets te maken met de slachtoffers. Zie jezelf meer als een kennis. Ik zou op het moment zelf de persoon die mijn kennis in z'n ballen trapt een beetje raar aankijken, daarnaast zou het een leuk verhaal zijn voor als ik weer eens in de kroeg zou zitten:
'Hé, hebben jullie gehoord van die Dennis? Jeweetwel, die kerel die laatst snoeihard in zijn ballen is geschopt, hahahahahahaha.'
Om alles kan je lachen, zolang je realiteit van de grappen scheidt. Als ik om een grapje over de holocaust lach, maakt mij dat een slecht persoon, of was het gewoon een goeie grap? Als ik om een Marokkanengrap lach, maakt mij dat racist of was het gewoon een leuke grap?
Van alles valt wel een grap te maken. Wees in hemelsnaam niet zo'n vent die de grap gaat bederven omdat hij zogenaamd erdoor benadeeld wordt. Zoals Jack McFarland al zei in 'Will & Grace':
"Does your humor have a tumor?"
This post was edited by MilkAndCookies on Jan 30 2009 10:48am