d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Foto Topic
Prev1101112131427Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 19 2008 11:24am
Toch nog eentje gevonden, wel lang geleden zeg



biggrin.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 19 2008 12:51pm
Quote (MilkAndCookies @ Fri, Dec 19 2008, 09:12am)
Wat heb je je haar niet gedaan dan?
?!?!

Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Dec 19 2008 03:08pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Dec 19 2008, 06:35pm)
Het zijn wel altijd dezelfde die foto's van zichzelf posten.

Verklaringen gezocht, wie roept?


ik denk dat je al het antwoord weet,
maar ik wil het wel even voor je spellen.


het zijn namelijk ook 90% van de tijd de buitenlanders die criminele neigingen hebben.
hokjes geest is hier van toepassing, en soort zoekt soort.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 19 2008 03:29pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, Dec 19 2008, 09:08pm)
ik denk dat je al het antwoord weet,
maar ik wil het wel even voor je spellen.


het zijn namelijk ook 90% van de tijd de buitenlanders die criminele neigingen hebben.
hokjes geest is hier van toepassing, en soort zoekt soort.


Dissed.

Dank u.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2008 04:18pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 19 Dec 2008, 22:08)
ik denk dat je al het antwoord weet,
maar ik wil het wel even voor je spellen.


het zijn namelijk ook 90% van de tijd de buitenlanders die criminele neigingen hebben.
hokjes geest is hier van toepassing, en soort zoekt soort.


wat wil je nou zeggen?
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 19 2008 04:27pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Dec 19 2008, 10:18pm)
wat wil je nou zeggen?


Dat alle wijsneusjes en internet'gangsters hun foto op een topic posten,

kankerdompersoon.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2008 04:28pm
Quote (Hendrick @ Fri, 19 Dec 2008, 23:27)
Dat alle wijsneusjes en internet'gangsters hun foto op een topic posten,

kankerdompersoon.


selfown?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 19 2008 04:29pm
Quote (Hendrick @ Fri, Dec 19 2008, 11:27pm)
Dat alle wijsneusjes en internet'gangsters hun foto op een topic posten,

kankerdompersoon.


Want ja, de hele tijd kankeren over andere mensen hun uiterlijk zonder je eigen gezicht te durven tonen is veel beter!
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 19 2008 04:29pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Dec 19 2008, 10:28pm)
selfown?


Because?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 19 2008 04:29pm
Quote (Hendrick @ Fri, Dec 19 2008, 11:27pm)
Dat alle wijsneusjes en internet'gangsters hun foto op een topic posten,

kankerdompersoon.


Ja want hij zou dat echt over zichzelf zeggen.

This post was edited by Demonsangel on Dec 19 2008 04:30pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131427Next
Add Reply New Topic New Poll