d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Winterbells > Post Hier Je Scores
Prev1101112131415Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Dec 15 2008 09:49am
Quote (kruispiloot @ Mon, 15 Dec 2008, 16:41)
dus jij kan vanuit wat posts op een forum feiten opmaken, kijk, DAT geeft pas blijk van hoogintelligentie hihi
en wat creatiever en intelligenter betreft, dat betwijfel ik ten zeerste
en ruimdenkender?

een kankerloser die alles wat hij eruit gooit als ware waarheid en geldig argument aanziet
een kankerloser die fotos post omdat hij er een gstar trui op draagt
een kankerloser die probeert mensen weg te pesten van een forum
een kankermaagd die niet eens een losbandige kankerslet die hem aflebbert omdat hij haar jas vindt durft te batsen
een fag die neerkijkt op mensen die geen merkkleding dragen, of goedkopere kleding dan hem hebben
een random die neerkijkt op muzieksoorten die hem niet aanstaan
een kneusje dat met de meest waardeloze argumenten komt die hij nog SERIEUS als waarheid ziet ook

ja heel ruimdenkend ja, misschien ruimdenkend in jullie zielige kinderachtige scene, maar dan ook maar misschien, maar erg veel verder komt hij niet
hij leeft in zijn eigen zielige wereldje, samen met de rest van zijn kudde, stel beoogklepte burgertjes

edit:  ik vindt het trouwens knap dat jij voor mij kan bepalen dat ik denk dat ik slimmer ben dan iedereen hier, het zijn er niet veel, maar ik kan er zo een paar aanwijzen wink.gif

Hahaha, wat ben je boos!
Maar, even serieus: Waarom post je eigenlijk op dit forum?
Member
Gold: 60.75
Dec 15 2008 09:49am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 15 Dec 2008, 17:36)
Ik durf serieus te beweren dat Eduard een heel stuk creatiever, intelligenter en ruimdenkender is dan dat jij bent. Hij is wat jong en moet nog een hoop ontdekken, maar ik vertrouw wel op hem.

Jij denkt nog steeds dat je hoogintelligent bent en slimmer dan iedereen hier, maar je hebt niks om dat te bewijzen. Integendeel, alle feiten spreken tegen je.

Daarnaast: smilie = instant fail.

Nee vriend, dat heb je mis. heb het net even nagelezen voor de lol en shadow is idd gewoon verbal'd zoals dat hier mooi genoemd word.
Daarbij ben jij hier iemand die denkt dat ie slimmer is dan iedereen, met dat gezegd, respect voor het feit dat je niet zoveel kracht termen gebruikt zoals 'kanker'.
Imo is veel kracht termen gebruiken een teken van enige zwakte in uitdrukking maar goed dat kan ik best mis hebben.
Niet zo zeuren nou want over smilies, die zijn nl niet instant fail, ook niet zeuren over kruis want die denkt niet dat hij de slmiste is en ook is het nutteloos om op te komen voor
je maatje shadow,l we hebben net allemaal met eigen ogen kunnen lezen wat er staat.. nogmaals'verbal'd.

gl hf kerel.

This post was edited by Xoshin on Dec 15 2008 09:50am
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 15 2008 09:51am
rolleyes.gif
Member
Gold: 60.75
Dec 15 2008 09:51am
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, 15 Dec 2008, 17:51)
rolleyes.gif

smile.gif
Banned
Dec 15 2008 09:52am
Quote (Xoshin @ Mon, 15 Dec 2008, 17:51)
smile.gif

biggrin.gif
Banned
Warn: 70%
Dec 15 2008 09:52am
Quote (shadowstriker89 @ Mon, Dec 15 2008, 03:48pm)
jij snapt het helemaal!

jij ook, je doet alleen jezelf tekort door op die manier te leven, vrijheid boven alles, misschien snap je dat over een x aantal jaar

Quote (Kanni @ Mon, Dec 15 2008, 03:49pm)
Hahaha, wat ben je boos!
Maar, even serieus: Waarom post je eigenlijk op dit forum?

omdat mijn bericht langer is dan gemiddeld trek jij de conclusie dat ik boos ben..

serieus mensen, waar halen jullie die logica vandaan
Banned
Dec 15 2008 09:53am
Quote (kruispiloot @ Mon, 15 Dec 2008, 17:52)
omdat mijn bericht langer is dan gemiddeld trek jij de conclusie dat ik boos ben..

Voor jou een vraag voor hun een weet (hoop ik?)
Banned
Warn: 70%
Dec 15 2008 09:53am
Quote (Xoshin @ Mon, Dec 15 2008, 03:49pm)
Nee vriend, dat heb je mis. heb het net even nagelezen voor de lol en shadow is idd gewoon verbal'd zoals dat hier mooi genoemd word.
Daarbij ben jij hier iemand die denkt dat ie slimmer is dan iedereen, met dat gezegd, respect voor het feit dat je niet zoveel kracht termen gebruikt zoals 'kanker'.
Imo is veel kracht termen gebruiken een teken van enige zwakte in uitdrukking maar goed dat kan ik best mis hebben.
Niet zo zeuren nou want over smilies, die zijn nl niet instant fail, ook niet zeuren over kruis want die denkt niet dat hij de slmiste is en ook is het nutteloos om op te komen voor
je maatje shadow,l we hebben net allemaal met eigen ogen kunnen lezen wat er staat.. nogmaals'verbal'd.

gl hf kerel.

vouch happy.gif

en achja, ik heb een grote bek, misschien is het een teken van agressie/zwakte maar ik heb ook maar een kort lontje ^^

en kanker is me met de paplepel ingegoten (gelukkig niet letterlijk lol)
nee dat is geen excuus, wel een verklaring, en ik zie het nut er niet van in het af te leren om intelligenter of kalmer over te komen
Banned
Dec 15 2008 09:54am
Quote (kruispiloot @ Mon, 15 Dec 2008, 17:53)
vouch happy.gif

en achja, ik heb een grote bek, misschien is het een teken van agressie/zwakte maar ik heb ook maar een kort lontje ^^

en kanker is me met de paplepel ingegoten (gelukkig niet letterlijk lol)
nee dat is geen excuus, wel een verklaring, en ik zie het nut er niet van in het af te leren om intelligenter of kalmer over te komen

Lol'd biggrin.gif
Banned
Warn: 60%
Dec 15 2008 09:58am
Quote (kruispiloot @ Mon, Dec 15 2008, 03:52pm)

het gebruik van sarcasme in mijn post viel niet op.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131415Next
Closed New Topic New Poll