d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Als Dennis (feargod ) > Er Stevig Een Bezem Door Haalt
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 15 2008 04:15pm
Quote (shadowstriker89 @ Mon, 15 Dec 2008, 23:10)
kan ook. maar als ze dan met meer man zijn...


om mij lopen ze altijd heen.. toch wel raar
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 15 2008 04:18pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 15 Dec 2008, 23:14)
als ze niet op straat zijn zitte ze ook maar alleen achter een pc internetfora te spamme met waardeloze crap
als je snel bent en je slaat de 1e tege de grond schrik je de rest wel af


ja dat word wel eens verteld maar bij werkte dat toch niet echt want als het van die gabbertjes zijn zijn ze of ladder zat of aan de drugs dus dat maakt ze alleen maar woester

wessle waar hoor ik iig bij ? sad.gif
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 15 2008 04:18pm
in de stad gebeuren die groepsgevechten vaak @ spinola jeweet ;d
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 15 2008 04:19pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 15 Dec 2008, 23:18)
ja dat word wel eens verteld maar bij werkte dat toch niet echt want als het van die gabbertjes zijn zijn ze of ladder zat of aan de drugs dus dat maakt ze alleen maar woester

wessle waar hoor ik iig bij ? sad.gif


dat zal wel t verschil zijn tussen een groep van 5 en 20
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Dec 15 2008 04:19pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 15 Dec 2008, 23:03)
Ben je in elkaar geslagen of heb je gewonnen? Hoe was die shit?
Haha, kankerharde trap in m'n maag/lever. Die shit is niet fijn ouweeeeeeeee. Was aan het trainen met een professional, viel tegen.

Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 15 2008 04:20pm
oh zooooo

hier is een LOL togwel toepasselijk.

ik ga naar bed om er is een keer vroeg uit te kunnen komen en optijd naar school te gaan.

later

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 15 2008 04:20pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 15 2008 04:26pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 15 Dec 2008, 23:19)
dat zal wel t verschil zijn tussen een groep van 5 en 20


nja iig werkte het wel voor 5 minuten maar ze belden om hulp, LoL

ze waren met zen 7e eerst en daarna ineens met zen 15e en dat in mijn dorp!

nja dan ken je beter iemand keihard slaan en wegrennen hehehe

ben niet bang ingesteld maar tegen 15 jongens van 20+ die stijf staan van weetikwat ga ik toch liever niet stoeien
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 15 2008 04:44pm
Quote (shadowstriker89 @ Mon, 15 Dec 2008, 23:18)
in de stad gebeuren die groepsgevechten vaak @ spinola jeweet ;d



nou dikke deal edu als mn pols weer eens genezen is.. zal ik die bontkraagjes wel aanpakken met je tongue.gif neem wel wat vrienden mee.. die kerels zullen voortaan wel met een boog om je heen rolstoelen tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 15 2008 04:45pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 15 Dec 2008, 23:18)
ja dat word wel eens verteld maar bij werkte dat toch niet echt want als het van die gabbertjes zijn zijn ze of ladder zat of aan de drugs dus dat maakt ze alleen maar woester

wessle waar hoor ik iig bij ? sad.gif


jij bent mijn mattie is dat iets? tongue.gif
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 15 2008 04:47pm
lololol ik vermijd die gevechten meestal ;p alleen als het egt niet anders kan dan moet het gewoon.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll