Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 17:52)
dit bedoel ik

alleen maar bijdehand doen en mensen op hun eigen worden proberen te pakken

laat me jouw vraag met een wedervraag beantwoorden, wat heeft mijn quote in godsnaam te maken met veel op d2jsp posten
Je wil 'ons' je visie niet uitleggen maar toch neem je de moeite om, alleen al in dit topic, ongeveer 20 keer op 'ons' te reageren. De tijd die je daar in gestoken hebt had je beter in één zinnige post kunnen steken.
En draai het nu niet nóg een keertje om. Dat zou gewoon triest zijn.
Iemand op zijn eigen woorden pakken lijkt me niet meer dan logisch. Zou ik je op iemand anders zijn woorden moeten pakken dan? Wat een ongeloofelijke onzin weer.
This post was edited by sK_Kabouter on Nov 13 2008 11:21am