d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev1101112131416Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 13 2008 10:27am
Ik jank niet over dat ik gebanned ben, maar dat jij doet waar je de rest van het NLD forum van beschuldigd, nerd.

Heb je nog meer leuke plaatjes die wij nog nooit eerder hebben gezien?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:27am
nog een leuke quote van edge:



Quote
To sum this up: If you have used a hack you are probably going to be banned. When this happens, don't cry about it here. You knew the risks, you took your chances, you got burned. Sucks to be you. Cry somewhere else. That is all. Goodnight.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:27am
Quote (uNoTopia @ Thu, Nov 13 2008, 04:27pm)
Ik jank niet over dat ik gebanned ben, maar dat jij doet waar je de rest van het NLD forum van beschuldigd, nerd.

Heb je nog meer leuke plaatjes die wij nog nooit eerder hebben gezien?


ja, maar me photobucket doet kanker bar
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 13 2008 10:31am
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 17:27)
ja, maar me photobucket doet kanker bar


Dan wachten we even.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:36am
Quote (uNoTopia @ Thu, Nov 13 2008, 04:31pm)
Dan wachten we even.


doet hij al weken sad.gif

maargoed ff kijken in me notities











www.break.com heeft altijd wel leuke ^^
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 13 2008 10:42am
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 17:15)
je vergeet:

- kanker op, jullie figuren zijn mijn visie op dingen niet eens waard, en het heeft geen zin om het jullie uit te leggen, en omdat het geen zin heeft motiveert het me vrij weinig om het uit te gaan leggen aan jullie




Waarom post je hier dan zo veel?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:52am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, Nov 13 2008, 04:42pm)
Waarom post je hier dan zo veel?


dit bedoel ik happy.gif alleen maar bijdehand doen en mensen op hun eigen worden proberen te pakken happy.gif

laat me jouw vraag met een wedervraag beantwoorden, wat heeft mijn quote in godsnaam te maken met veel op d2jsp posten
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 13 2008 11:20am
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 17:52)
dit bedoel ik happy.gif alleen maar bijdehand doen en mensen op hun eigen worden proberen te pakken happy.gif

laat me jouw vraag met een wedervraag beantwoorden, wat heeft mijn quote in godsnaam te maken met veel op d2jsp posten


Je wil 'ons' je visie niet uitleggen maar toch neem je de moeite om, alleen al in dit topic, ongeveer 20 keer op 'ons' te reageren. De tijd die je daar in gestoken hebt had je beter in één zinnige post kunnen steken.

En draai het nu niet nóg een keertje om. Dat zou gewoon triest zijn.

Iemand op zijn eigen woorden pakken lijkt me niet meer dan logisch. Zou ik je op iemand anders zijn woorden moeten pakken dan? Wat een ongeloofelijke onzin weer.

This post was edited by sK_Kabouter on Nov 13 2008 11:21am
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 11:27am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, Nov 13 2008, 05:20pm)
Je wil 'ons' je visie niet uitleggen maar toch neem je de moeite om, alleen al in dit topic, ongeveer 20 keer op 'ons' te reageren. De tijd die je daar in gestoken hebt had je beter in één zinnige post kunnen steken.

En draai het nu niet nóg een keertje om. Dat zou gewoon triest zijn.

Iemand op zijn eigen woorden pakken lijkt me niet meer dan logisch. Zou ik je op iemand anders zijn woorden moeten pakken dan? Wat een ongeloofelijke onzin weer.


voor jou is het onzin ja, dat bedoel ik nou de hele tijd

en:

" laat me jouw vraag met een wedervraag beantwoorden, wat heeft mijn quote in godsnaam te maken met veel op d2jsp posten "
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 13 2008 11:28am
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 18:27)
voor jou is het onzin ja, dat bedoel ik nou de hele tijd

en:

" laat me jouw vraag met een wedervraag beantwoorden, wat heeft mijn quote in godsnaam te maken met veel op d2jsp posten  "


omdat je alleen maar kankerveel onzin post.. dus gewoon niet in staat bent antwoord te geven .. ga je +1's ergens anders vissen..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131416Next
Add Reply New Topic New Poll