Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 07:55pm)
dat heb ik nooit beweerd sukkel, ik ben er gewoon op uitgekeken, probeer niet zo dom me woorden te verdraaien, misschien dat dat bij je gothic holmaatjes van je eigen kankerniveau lukt maar bij mij niet.
Hoezo ben ik gothic?
Je hebt juist gezegd dat je ook nog naar 2 nr's van CoB luistert, ben jij dan ook gothic?
Als je eens deftig Nederlands zou kunnen praten, dan kan iemand je misschien verstaan.
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 07:56pm)
inderdaad, maarja hij is boos, hij zal ook nooit eens zeggen van ja je hebt gelijk, daar heeft hij teveel misplaatste trots voor
Ben ik boos en waar heb jij gelijk, haha xD
This post was edited by Demonsangel on Nov 13 2008 01:00pm